O excursie la o scăldare roșie în munți

Buna ziua tuturor, draga mea! Știi, o excursie la Krasnaya Polyana - un punct luminos pe fundalul amintiri sumbre de experiențe dintr-o vacanță de la Soci. Vizitarea acestui loc poate pune în umbră toate lucrurile rele: mare murdar, proprietarii de case județene Hamyang și alte „farmece“. Permiteți-mi să vă spun ce-mi plăcea atât de mult cu Rosa Khutor. Ei bine, atunci.

Vreau doar să menționez că am fost în Krasnaya Polyana ca un turiști curioși obișnuiți, care nu este de echitatie pe o pantă, nu luați nici un echipament de închiriere. Mersi doar. Și în acest sens nu vă pot spune nimic important.

Și din nou, pentru a nu fi confundat încă o dată, "Krasnaya Polyana" și "Rose Farm" - acesta este același loc. Doar "Krasnaya Polyana" este un nume vechi. Apoi au construit o stațiune modernă de schi și au numit-o "Rose Farm".

Cum să ajungeți în stațiune

1. Cu mașina

Sunt sigur că drumurile sunt pur și simplu excelente. Există o parcare: 1 oră - gratuit, 2 ore - 100 ruble, 4 ore - 200 ruble, zi - 300 de ruble.

2. Cu autobuzul

Adler la fiecare 30 de minute prin gară și aeroport este numărul de autobuz 105. Dar avem nu sunt luate în considerare acest tip de transport, deoarece acesta face un cârlig mare și o îndelungată în blocaje de trafic.

3. Cu trenul

Am decis să părăsim mașina în parcarea stației și să trecem la tren.

Acest lucru a fost făcut din mai multe motive. În primul rând, am vrut să ne odihnim de la mașină. În al doilea rând, a fost necesar cel puțin o dată în viața mea să călăresc un tren, la crearea căruia participă soțul meu.

Parcarea stației de cale ferată din Adler impresionează cu mărimea sa, dar în acea zi a fost închisă. Se pare că, în absența unor evenimente majore, parcarea nu funcționează. Dar suntem foarte bailed garda care era de serviciu la parcarea închisă oferită să se uite după ce mașina pentru o simbolică de 100 de ruble.

O excursie la o scăldare roșie în munți

În general, ne-am răsuciți capul mult timp și apoi am încercat să găsim mesele de bani. După căutări nereușite, ei au decis să-i întrebe pe femeia de lângă turnichetele unde sunt. Și apoi sa întâmplat ceva ce nu mă așteptam, băieți.

Ea ne-a ratat pe bilet și a spus că trenul era deja pe platformă, în curând plecarea și că ar trebui să ne grăbim (.).

Da, așa, fără bilet, am plecat pentru prima oară pe Rândunica.

De fapt, în acest moment suntem foarte norocoși, pentru că trenurile de pe Rosa Khutor rula fiecare 1,5 - 2 ore și se realizează numai 5 zboruri pe zi.

O excursie la o scăldare roșie în munți

Adică, dacă am întârziat, a trebuit să aștepte pentru următoarea 02:00 și sosire timp să meargă pe Rosa Khutor rămâne foarte malo.Krome, dacă nu aveți timp pentru a cumpăra un bilet înainte de plecarea trenului, vă dor, dar va trebui să plătească tariful la ieșirea acelorași turnicheți. Biletele sunt verificate la îmbarcare în tren și la ieșire, deci păstrați biletul până la sfârșitul călătoriei.

Și da, biletul costă 68 de ruble într-o singură cale pe persoană.

Lăsând stația de Rosa Khutor, am urcat imediat în autobuz gratuit de transfer, care este un 2 minute domchal ne la sat.

Satul Rosa Khutor

Nu cred că o astfel de frumusețe poate fi construită în munți în doar câțiva ani. Sincer, am fost surprins.

O excursie la o scăldare roșie în munți

Totul: de la hoteluri și cafenele până la trotuare și piste de biciclete este foarte demn. La ochiul meu supărător nu era nimic de prins.

Și chiar stilul clădirilor este ales foarte bine, după părerea mea, pentru acest loc, arată armonios.

Chiar și mersul în jurul acestui loc este o plăcere uimitoare, băieți.

O excursie la o scăldare roșie în munți

Dar să facem ce a fost pentru călătoria.

Urcați în vârful muntelui

Iată biletul:

O excursie la o scăldare roșie în munți

Și acesta este punctul de vedere din cabină:

Cabinele, apropo, sunt foarte bine gândite: în interiorul căldurii puteți deschide ferestre mici. Pentru echiparea în exterior sunt buzunare speciale.

Până la vârful muntelui există 3 ascensoare, adică veți avea 2 stații în locuri speciale. Fiecare dintre ele are multe lucruri interesante, puteți face o plimbare și puteți face fotografii interesante ;-).

O excursie la o scăldare roșie în munți

Prima oprire și un mic sat.

Aici puteți cumpăra monede comemorative pentru 200 de ruble:

Această serie de ascensoare a fost construită din nou, alături de cea veche. Și duce la un alt vârf, mai înalt și mai rece decât înainte. Și apoi, dacă aș putea urca la partea de sus, în sandale, purtând o fustă și un pic cald, dar de data aceasta am ajuns la locul unde zăpada era până la genunchi. Deci, nu uita lucrurile calde.

O excursie la o scăldare roșie în munți

În partea de sus un pic misto, dar incredibil de frumos. Apropo, există o cafenea, te poți încălzi.

Pe drumul din spate, tot ceea ce poate fi construit dintr-o scădere bruscă a altitudinii a fost pus de mine. Au trecut câteva ore mai târziu.

Lacul în munți

Când am coborât, am decis să mergem pe jos. Primul lucru care ne-a atras atenția la altitudine este un lac cu o culoare incredibilă de apă.

O excursie la o scăldare roșie în munți

Acum o jumătate de oră aproape că am înghețat urechile și acum eram gata să înotăm. Aici, pentru asta, există tot ce aveți nevoie.

Deci, nu uita sa iei un costum de baie doar pentru caz!

Unde să mănânci

În Krasnaya Polyana există numeroase magazine, cafenele și chiar un supermarket cu produse alimentare la capătul străzii. Tarifele de acolo, desigur, nu pot fi scăzute și nu cred că cafenelele locale pot surprinde cu un set special de feluri de mâncare delicioase pentru o taxă moderată. Am decis să mergem pe calea verificată și am mers la makdak. Iată ziua în care pot să mă laud cu hrana rapidă din toată inima mea.

Apoi am mers pe o lungă plimbare în jurul satului și chiar am mers la gară. Apropo, uita-te la reședința Gazprom, care este cu siguranță "visele devin realitate", ei chiar au propriul lift personal.

O excursie la o scăldare roșie în munți

Pentru a fi sincer, din călătoria la Rosa Khutor, am vrut în general să refuzăm, atât de mult a fost stricată de impresia după întâlnirea cu proprietarii locali și cu alții.

Și suntem foarte fericiți că am decis să mergem într-o excursie, avem o mulțime de impresii vii. Ferma de trandafiri este un loc minunat, foarte frumos și modern. Deci, sfătuiesc pe toată lumea să o viziteze.

Aceasta este o poveste, dragi prieteni. Sper că într-adevăr ți-a plăcut și vei vizita acolo. Cred că veți fi interesați:

Și am tot pentru astăzi, vă mulțumesc pentru atenția acordată. Bucurați-vă de vacanța dvs. și pa!