Excursie la Lacul Skadar

Merită să mergem în Muntenegru. | | Feedback privind vacanța | Preturi pentru excursii Excursii cu Gadrașevici Sveti Stefan | Lacul Skadar | Două râuri: Moraca și Tara | Golful Boko-Kotor

Dar în Muntenegru există o astfel de excursie și ne-am dus în mod nebun. Și acum sunt sigur că nu trebuie să pierd timpul și să merg la o excursie la Lacul Skadar. Sincer, trebuie să te uiți la lac de pe țărm, de pe șosea și să nu înoți pe ea.

Și apoi în poveste, uitați-vă la peisajele din ea. Voi spune imediat că, pe fundalul frumuseții Muntenegrului, este doar un fel de gunoi.

În apropiere de ora 8 am fost luați de un microbuz de excursii. A urcat înăuntru, sa uitat în jur. În spatele nostru am stat un cuplu din Belgia, care, fără încetare, chirpuia în engleză. La dreapta se afla o familie maiestuoasa din Belarus, in care mama mea, evident, era un "om". Pe drum, în Petrovac, s-au adunat și alți câțiva turiști și dusi în munți, prin trecere.

În această zi, peste coasta muntenegreană, s-au adunat nori în care am călătorit ca arici. Acest lucru este foarte cool!

După 20 de minute, șoferul a oprit microbuzul pentru o fotografie de pauză. Ne-am târât din mașină și am alergat să fac poze cu panorama deschisă. Nu știu cum să descriu munții, pentru că îi iubesc prea mult.

Excursie la Lacul Skadar

Am stat și m-am uitat la munți și am simțit un sentiment de libertate care nu poate fi exprimat în cuvinte. Priviți de la punctul de vârf spre vârfurile munților inferiori, la drumul, spre Lacul Skadar, care este văzut în toate direcțiile ... Este foarte frumos!

Dar un pic mai bun, pentru că mergem la cel mai mare lac de apă dulce din Peninsula Balcanică.

Lacul Skadar a fost format datorită hrănirii din 6 fluviuri de apă dulce și izmutului, care au separat lacul de Marea Adriatică.

Harta Lacului Skadar

Microbuzul parcat lângă dig, unde ne-am întâlnit un ghid.

Mai puțin de un an a trecut de la călătorie, dar nici nu-mi amintesc numele acestui om, nici aspectul. Am fost atat de dezgustat de comportamentul ... dar despre asta mai tarziu.

Excursie la Lacul Skadar

Noi și turiștii de la mai multe autobuze de excursii au fost trimiși la o ambarcațiune cu două etaje, unde am ales cu prudență un loc la marginea și mai aproape de pupa.

Încurcă-te.

Barca începu să-și facă drumul încet de-a lungul traseului de apă dintre păduri de iarbă.

Excursie la Lacul Skadar

Aici am făcut cele mai bune fotografii pentru întregul turneu.

Ghidul și reprezentantul echipajului navei au început să distribuie băuturi incluse în prețul turului: suc, vin sau cancer. În urma băuturilor, băieții au făcut tăvi și au oferit brânzeturi și gogoși delicioase, care puteau fi scufundate în miere.

Am hotărât că este plictisitor să stau așa și să nu fac nimic și m-am dus la etajul al doilea. Nu era nimeni acolo. Sentimentul este frumos când barca nu înoată foarte repede și vântul dezvoltă ușor părul. Dar apoi a început groaza.

Un fel de copil adevărat a cerut ghidului să actualizeze sticla cu cancer. Și a alergat! Acești doi idioți, într-un timp de cincisprezece minute, erau indeziși. Erozipele sunt roșii de la "re-arderea" de ieri în soare, ochii sunt grași, de senzația de a se sparge doar ei. Tocmai mă scutur de la oameni care se îmbată și încep să se simtă ca stăpâni în întreg spațiul comun, să conducă cele mai mari conversații din toate gâturile ... Oameni! De ce ai făcut o excursie? Nu puteți să beți și o băutură la piscina de la hotel? Sau au nevoie de actori un nou spectator?

Între timp, barca a abandonat ancora și a călăuzit în stil: "Toată lumea dans!" Oferit să înoate. M-am uitat la apă și mi-am dat seama că AICI nu voi înota. Fu, toată apa este acoperită cu alge. Dar turistul nostru nu poate lua astfel de lucruri ", pentru toți aceiași plătiți".

Excursie la Lacul Skadar

Ai înțeles, da, că barca nu a venit pe țărm, dar sa oprit în mijlocul lacului.

Oamenii s-au scăldat în această apă urâtă și m-am gândit cum ar fi rău să fiu în mare ... întins pe spate, legănându-mă de valuri și căutând de la soarele muntenegrean stralucitor.

Și bețivii noștri au mers înot, dar nu pentru mult timp. Probabil că undeva în apă, au găsit o companie și au târât oa treia. Ne-am ridicat acum trei și continuam să ne umplum ochii, strigând tot gunoiul pe trei guri. Este păcat că nu au aflat ce gândea iepurele, care sa dovedit a fi prea educat pentru a face o remarcă.

După ceva timp am înotat mai departe.

Pe Lacul Skadar există chiar o atracție - prima închisoare din Muntenegru.

Excursie la Lacul Skadar

Barca sa oprit din nou, iar oamenii s-au aruncat din nou în apa urâtă și murdară.

Când am cumpărat o excursie la Lacul Skadar, m-am gândit că vom vedea peisaje frumoase și neobișnuite ale lacului, care s-au deschis de pe șosea când am continuat o altă excursie. De asemenea, am vrut să văd păsările despre care sunt scrise peste tot. În capul meu, poze cu păsări destul de mari care zboară în jurul valorii de, trage pe apă ... toate sunt diferite și colorate.

În cele din urmă, am înotat înapoi. Sunt dezamăgit, dar rămân pozitiv.

Excursie la Lacul Skadar

Am fost descărcați la țărm și ați trimis la un restaurant. Prânzul a fost inclus în prețul turneului, însă în realitate nu era comestibil. Supa ciudată și acră, cartofi și grăsimi cu carne pe a doua. Am săpat în plăci, am mâncat roșiile din salată și am mers la autobuz.

În cele din urmă, toată lumea a mâncat, a apărat coada de la toaletă, a cumpărat alte suveniruri (în Budva nu au fost vândute, toate trebuiau comandate prin cupoane) și ne-am întors ... la mare ...

Concluzia este foarte simplă. Dacă nu vă place acest lucru: o grămadă de oameni beți și necunoscuți pe o barcă navighează de-a lungul unui lac obișnuit și conduce conversații seculare cum ar fi:

- Și am fost în Turcia anul trecut. Am fost acolo de 5 ori, avem ceva de comparat.

- Da, am fost și noi. Ei bine, ei hrănesc - e mai bine acolo. Și aici nu există nici măcar o animație.

- Și cât de mult ajungi la Minsk?

- Da, sunt în general cool, am cumpărat o plasmă.

Deci, dacă nu vă place să vă odihniți, atunci pe excursie la Lacul Skadar nu este nimic de făcut.

Hoteluri Budva cu prețuri și recenzii

Apartamente în Budva cu prețuri și recenzii

Hoteluri în Petrovac

Toate hotelurile din Muntenegru

Hoteluri de plajă în Muntenegru

Hoteluri în Muntenegru pentru familii

Hoteluri în Muntenegru pentru excursii în oraș

Natalya Alexeeva spune:

Sunteți foarte aproape de ea va, puteți face pentru a ajunge la lac, tururi vin în oraș Virpazar, și apoi închiria o barcă și să ia o plimbare cu un local, unde este vă bucura. Sutomore poate vorbi cu serviciu de transfer local, oferi, cu siguranță pot merge și arată frumoase locuri + barca de la Virpazar Sau du-te într-o călătorie, dintr-o dată, pur și simplu nu a fost norocos)))