Despre zbor: Moscova - Munchen - Cancun

În acest post, vă voi spune cum am ajuns la Cancun și ce alte opțiuni au fost disponibile pentru a obține de la noi înșine.
În primul rând, am căutat inițial variante de la Moscova, deoarece prețurile de la Minsk sunt cu adevărat "musculare". Zborul este foarte lung și prin Atalantik, deci totul pare imediat foarte scump, dar totuși puteți găsi opțiuni frumoase.

Sincer, până la ultima oară am așteptat câteva acțiuni și vânzări pentru zboruri directe de la Moscova la Cancun. Dar datele de care aveam nevoie nu erau nimic, deși totul este destul de realist, la alte date ne-am întâlnit la prețuri destul de ieftine. Direct de la Moscova la Cancun, Transaero zboară. Cu toate acestea, acum am citit pe site-ul lor că timpul de călătorie a crescut de la 13 la 18 ore, avionul zboara direct la Punta Cana (Republica Dominicană), și apoi la Cancun. Prețuri foarte plăcute pot fi găsite la Moscova la Cancun, dar cu un transfer în New York, dar cu această opțiune aveți nevoie de o viză de tranzit către Statele Unite.
O altă opțiune este să ajungeți la Cancun, acest lucru este cu un transfer în Europa, dacă există o zonă de tranzit la aeroport, atunci nu veți avea nevoie de o viză Schengen. Am ales această opțiune cu un transfer în München și transferul ne-a părut plăcut, deoarece aveam o viză Schengen.
O dată vă spun, că dacă să cumpărați biletul înapoi, este de asemenea posibil să economisiți bine.
Înainte de Munchen, zburam S7 Airlines, toate foarte mult, bagajele am înregistrat imediat înainte de Cancun, personalul aeroportului la recepția companiei aeriene au fost foarte amabili, a întrebat unde am zbura, efectuate la bar, imediat a spus că bagajele noastre să fie sigur să se înregistreze în mod corespunzător Cancun. Zborul este scurt și necomplicat. Și apoi ne așteptam la fel de mult ca 19 oră în Munchen ... Acesta este mult, chiar și zborul spre Cancun a fost dat mai ușor decât cele 19 de ore. În München am decis să mergem în oraș. De la aeroport la oraș există trenuri electrice oraș, este foarte convenabil.

Sincer, nu am crezut până în ultima clipă că vom decide o călătorie atât de lungă, chiar și atunci când biletele au fost deja cumpărate. Și de aceea nu eram pregătită deloc pentru o excursie la Munchen, pentru a vedea unde să merg, deși acesta este singurul lucru pe care soțul meu mi-a încredințat-o. Dar nu ... am înșelat, căutam încă locuințe. De aceea, tocmai am mers în centru, ne-am uitat la frumoasele catedrale, clădiri, centrul orașului, fără să știm nici măcar ce erau. Deja la sosire am găsit toate informațiile despre tot ce am văzut. În general, prima impresie de Munchen este bună, centrul orașului este frumos, atmosfera este plăcută, dar totul este foarte scump. Și mă așteptam cumva să fie mai curat, am condus prin marginea orașului, și a existat o mulțime de gunoi, dar poate fi după iarna, mai rău decât vara, noi, de asemenea, nu sunt „atât de fierbinte“, de îndată ce zăpada se topește în Minsk.

Biserica Sf. Mihail și Regele Bavariei Ludwig al II-lea

Piața centrală a orașului este Marienplatz

Stumbled în apropiere de piața centrală a orașului pe piața locală, există atât de multe lucruri frumoase.

Despre zbor Moscova - Munchen - Cancun - note de călătorie

Așa că am ucis 6-7 ore. Tot timpul petrecut la aeroport. Deși am fixându-vă pentru ceva care va fi greu să aștepte, dar a fost foarte greu ... Timpul rămas zburat direct de bine, foarte încet ... și 23.00-4.00, și, în general, nu era nimeni la aeroport, doar un cuplu care este doar astfel de turiști ca noi. După ora 4.00, când personalul a început să se ridice, a devenit mai ușor să aștepte.