Casa de film, imagini, recenzii, descrierea filmului

Anton stă într-un librărie și semnează cărți ultimilor săi cititori, un vizitator al magazinului se întreabă dacă Anton însuși a omorât pe cineva însuși. Anton a spus că el a fost un scriitor sovietic obișnuit și nu a încălcat legea pentru profit, numai bautura nu în măsura în care, dar numai in afara orelor si pentru uz profesional. Vizitatorul a zâmbit, ajustat șapca, a ieșit din magazin, a scos un pistol cu ​​amortizor, împușcat Mesedes, a lovit scaunul din spate pasagerii controlului împușcat, a aruncat pistolul în coșul de gunoi și a plecat. Este un ucigaș rușinos atât de amuzant și laconic.

Anton este acum principalul martor al unui contract de ucidere, el a scris adesea despre el, dar el nu sa sinucis niciodată și chiar nu a stat în apropiere, brusc totul sa întâmplat înaintea ochilor săi. Stresul, adrenalina, emoții noi - setea de viață începe să se trezească. Anton este dus la secția de poliție, unde compune amprenta criminalului. Sub impresia a ceea ce a văzut, Anton se grăbește să lucreze, episodul de astăzi nu-l lasă să se calmeze, Anton lucrează toată noaptea. E bine să scrie bine.

Ucigașul se așează cu Anton în cafea, vorbește ca colegi la locul de muncă. Viața ucigașului este simplă: munca - acasă, munca la domiciliu, munca obișnuită ca muncă, scriitor. Un scriitor nu poate decât să scrie - iar ucigașul nu poate decât să omoare. Killer susține că porecla lui Brownie, Anton nu crede, pentru că Brownie a fost ucis în timp ce încerca să scape de persecuție, ea a fost potrivit poliției, care a urmărit case.

Brownie îi sugerează lui Anton să participe la lichidare, să înțeleagă ce primește ucigașul atunci când face treaba. Anton este de acord să participe la proces cu o condiție, el va trece prin toate etapele, dar el nu va ucide țintă, doar împușcat simulează.

Brownie Anton a început să învețe măiestria unui asasin, labirintul spune cum să acționeze, cum să găsească victima, ca numărul de masina lui de a găsi locul său de reședință, cum să monitorizeze victima, cum să găsească un loc slab, nesecurizată în victimă și a lovit-o.

- Păsările se înmulțesc în care mâncarea - așa am și noi - îi învață pe Domova. Inspirat de profesorul său, Anton scrie pe pagină, descriind sentimentele și dorințele sale. Anton scrie și bate, iubita fată îl părăsește pe Anton. Noua carte a început să se miște foarte repede și a promis lui Anton mari bani.

Ziua de distrugere a țintei a venit, Anton trebuie să imite munca colegului său. Anton sa dus cu victima la "Evening of Organ Music", evenimentul este plictisitor, dar necesar pentru cauză. Anton sa așezat în spatele victimei și a așteptat în timp ce mergea la toaletă sau fumese.

Apoi clientul a ieșit, Anton în spatele lui, totul nu este atât de liber forțat, ca un joc. Anton se duce în spatele clientului la toaletă, își scoate degetul, prezintă o lovitură. Pe ușă există găuri, gândiți fantezie sau efecte speciale? În spatele lui Anton a stat Domova și a împușcat o victimă. Aceasta este răsucirea în film. Brownie explică faptul că amprentele lui Anton asupra pistolului, în cartea sa Anton descris în detaliu uciderea victimei, în camera de depozitare, când Anton a luat avansul, a fost urmărit. Brownie îi dă lui Anton o jucărie de fiu și calomnie, dacă Anton se grăbește, prietena favorită a lui Anton, Vika, moare, asta eo întorsătură.

În panică, Anton conduce după fiul său, îi transmite fiului său Vika și cere să sune poliția dacă nu este în câteva ore. Anton Resort acasă, apucă laptop-ul său în spatele lui există un alt criminal care cade, în imposibilitatea de a trage acum Anton hrană pentru păsări și păsări înarmați cu pistoale, alamă și alte boxurile de muniție.

Un polițist apare, care îl reasigură pe Anton că totul sa încheiat și trebuie să colectăm lucrurile și să ieșim, iar curtea este gata să se ridice. Apare Domnitorul omoară servitorul ordinului, îl bate pe Anton și îl duce pe Anton cu el într-un lot vacant, care nu este evident în Moscova.

Anton își dă seama că Brownie căuta punctul slab - curiozitatea scriitorului, urmat de Anton, a fost în umbră și urmărire, care vânează în jos cele mai multe case. Pasărea zboară spre furaj, iar pisica îl urmărește pe pasăre. Menajera spune că ultima dată a aruncat un om din față din fereastra mansardei. Acum momeala sub formă de mâncare - Anton. Gospodinul îl blochează pe Anton într-o vacanță într-o barcă, îi dă lui Anton șansa să-și termine ultimul detectiv, pleacă să se ocupe de clientul crimei.

Menajera ucide pe toată lumea fără milă și cu sânge rece. Brownie rănit vine în pustie să se grăbească să lopată și benzină Anton, încearcă să omoare Anton, dar pierde și doare numai în picior. Anton izbucni din casa de ardere, zguduind o explozie.

Militari veniti gasi un cadavru ars, Brownie a ars in viata. Anton a terminat detectivul, care ia adus mulți bani și faima, acum călătorește pe Chrysler de lux, și nu pe Jeep-ul ucis. Anton sa întâlnit cu iubita sa, Vika, a luat sana din orfelinat. Și totul a devenit bine cu el ... la sfârșitul filmului.

Dar acesta nu este sfârșitul povestii despre Dom, când Anton era în barcă, a fost teribil de mirositor cu un alt cadavru care era deja în casă. Menajera a fost codificată cu expertiză, nu a ieșit în umbre atunci când era necesar în prim plan, privea păsările din adăpost și stăpânea în fundal, și Anton nu rămăsese în viață. La urma urmei, casa nu a lăsat pe nimeni în viață. Așteptăm "Brownie 2".

Impresiile filmului.

În cele din urmă a fost un film interesant de urmărit.

Anton este un scriitor, Anton Khabensky, un bastard plictisitor și bătătorit, și-a dat fiul unui orfelinat pentru a scrie singur. Scriitor, nu contează ce și cum în viață, principalul lucru pe care nu l-a atins, nu a scăpat de muncă și de sticle. Scriitorul nu este în mod evident un geniu, nu are foc și obsesie - persoana nu este interesantă, aproape goală, ci rupe un fel de scânteie.

Brownie - Vladimir Mashkov, ucigaș cu sânge rece, viclean, original, nu au existat fraze inutile, zgomote, totul este strict rapid și clar. În film nu există efecte speciale, focuri de arme, glonte zboară prin ploaie. Casa Rusă - nu Matricea. Uciși, stați jos, clientul te va găsi, pentru că are nevoie de mâncare.

Filmul este realizat în culori închise, muzică melancolică, ecranul plouă în mod constant, dar nu vă puteți rupe departe de complot. Actorii sunt foarte naturali și liniștiți. În film, nu există nici un adevăr în viață, dialoguri prelungite, despre ceea ce este bun și ceea ce este rău, viața este arătată așa cum este ea. Munca la domiciliu - lucreaza casa. Criptați, nu strălucește. Toate păsările s-au adunat la furaj, care este viclean, cu cât trăiește mai repede.

Creatorii filmului - mulțumesc pentru film. Așteptăm "Brownie 2". Așteptăm feedback.

Vizualizat: 7109
Sunt de acord: 139