14 Recenzii despre Academia de Transport și Comunicații Kazahstan numită după m

Sunt student la KazATC și nu pot spune nimic rău despre această universitate! Acesta este într-adevăr un loc minunat, unde atmosfera prietenoasă, În timpul antrenamentelor de aici, am "tras" cunoștințele mele în multe discipline, în special în limba engleză! Și, pentru mulți alții, cred că KazATC este o academie serioasă care antrenează adevărați profesioniști în domeniu. Institutul are cadre didactice calificate care cer cerințe înalte elevilor.







În Kazahstan, doar magistrații intră în magistratură. De exemplu, sora mea nu a putut merge la KazATK (VTPO), așa cum a fost în imposibilitatea de a plăti suma solicitată a capului. Niciunul dintre absolvenții "nativi" nu a intrat. A primit absolvenți bogați din KazNITI. Potrivit absolvenților, departamentul are profesori kazniti care nu au trecut de selecție competitivă, sau au fost respinse (unii nu merg la școală). În timpul apărării proiectelor de diplomă absolvenți ai KazNITI (viitor studenți). Data viitoare ›

O coșmar de Academie! Extramural (distantsionniki) în cazul în care doresc să faceți este să treacă experiența sesiune următoarele probleme: 1. Deoarece multe dintre „divorț“ poate fi găsit doar o pereche de colegi; 2. Mergeți la programul examenului, nu veți intra, deoarece ușa va fi blocată (la etajul 8); 3. Apoi, devine cunoscut faptul că aveți nevoie de un program individual (se pare că vă lipsește un examen); 4. primirea program individuale, ți-e dor întreaga sesiune 5. Apoi, du-te la casierie, să plătească pentru sesiunea a ratat este 5400 pentru fiecare. Data viitoare ›