Zbor cu un copil

Bună ziua! Tocmai am revenit din vacanță și vreau să vă împărtășesc cu copilul impresiile zborului în avion.

Am decis să ne odihnim în mod spontan, într-una dintre serile fine, am stat și am vorbit cu inima soțului meu și am decis să plec la mare.

Și nu o dată în viitorul apropiat, dar chiar acum. Și știți, totul sa dovedit atât de bine ca și cum stelele ne-ar fi ajutat. Am mers imediat la computer și am început să urmărim costul biletelor pentru tren și avion. Și am găsit bilete pentru avion (Ekaterinburg-Gelendzhik) pentru doar 6000 pentru un pasager adulți!

Zbor cu un copil

A găsi bilete la acest preț nu sa întâmplat imediat. Mai intai am cautat bilete atat acolo, cat si inapoi, pentru ca ei credeau ca ar fi mai ieftin. Dar nu au existat opțiuni bugetare, și nu am vrut să plătesc prea mult pentru zbor. Apoi am început să caute un bilet separat, într-o singură direcție și apoi cealaltă, și a dat peste un site al companiei aeriene noastre locale „Ural Airlines“, și chiar a avut bilete pentru costul bugetar. Din moment ce am fost atât de norocoși, am luat bilete pentru miercurea următoare și în trei zile am fost pe mare!

Biletele au fost cumpărate, a rămas pentru a asambla rapid valiza și pregăti pentru zbor. Veronica are deja 6 ani, dar acesta este primul ei zbor pe un avion, așa că am luat serios această problemă. Anterior, i-am spus fiicei mele că vom zbura cu avionul, cât va dura, că vom zbura deasupra norilor și vom vedea pământul de la o înălțime etc. De asemenea, a spus că poate să-și pună urechile și că în acest caz este necesar să se facă. Nu știu dacă merită să facă sau nu? Ce crezi? Soțul meu spune că eu însumi m-am speriat de Veronica, deși, după povestea mea, nu-i era frică să zboare și nu acorda prea multă importanță povestirii.

În timpul decolării, Veronica se uita pe fereastră, era foarte interesantă și nu simțea nici un disconfort. În timpul zborului, totul a fost bine. Nika a jucat cu jucării, pe care le-a luat în avion, împreună cu noi am jucat jocul "Poiana Florilor". sa uitat la nori, a citi o carte etc. Toate cele 3 ore au trecut neobservate și ușor.

Zbor cu un copil

E timpul să plantezi și apoi Nick a fost foarte mult urechi de pion. Secreții nazale ea nu a avut, dar atunci când avionul a început să coboare, doar ea a apucat urechile lui și a țipat. Am fost foarte înspăimântată, am început să o întreb, să-i rănesc urechile sau doar le-am pus. Am fost speriat, pentru că a fost citit forumuri înainte de zbor ca unele urechi foarte inflamat în timpul ori decolare și aterizare și fiica se comportă, poate, și ea a rănit? După cum sa dovedit, în conformitate cu fiica sa, a auzit un zgomot puternic atunci când urechile ori-out. Deja în Gelendzhik, ne-am dus la recepție la medic ORL, iar el ne-a spus că ar putea fi din cauza adenoids. Nu a găsit adenoidul. Și pentru a facilita călătoria scris suprastin ½ comprimate pentru a lua o excursie de o zi și înainte de decolare și de aterizare picături orice nas vasoconstrictor. Aceasta va elimina umflarea mucoasei, dacă este și va facilita zborul.

Pentru mine, am ajuns la concluzia că nu era necesar să zburați în mod spontan, era necesar să vizitați medicul ENT și să vedeți dacă totul este în ordine cu urechile fiicei. Mai mult decât atât, sora mea, după un zbor într-o copilărie adâncă, a izbucnit timpanul, așa că abia acum aude cu o ureche. Și sa întâmplat pentru că a fost luată cu o răceală, care, după zbor, sa transformat într-o otită. Prin urmare, aceasta este o problemă foarte serioasă, care nu trebuie lăsată la întâmplare.

Deci, ce să luați în avion. Este permisă preluarea de până la 5 kg în bagajele de mână (pentru diferite companii, greutatea poate varia). Desigur, trebuie să iei ceea ce vei întreține copilul în timpul zborului, poate fi jucării, cărți, jocuri de bord compacte, dezvoltarea de notebook-uri etc. Ie ceva care este interesant pentru copilul dumneavoastră, este mai bine să luați ceva nou, care este cu siguranță interesat de crumbs. După cum am scris deja, am avut jucării (două ponei), un joc de bord numit "Glade Flower". cartea pe care o citim acum cu Veronica și cel mai extrem caz al tabletei (dar nu l-am folosit).

Copilul trebuie să ia cu siguranță ceva de mâncare. Dar puteți lua cât mai multă mâncare pe măsură ce mâncați pentru zbor. Deși cum să verificăm că nu este clar, am luat cu noi o bucătărie și o uscare. Copiii cu vârsta de până la 2 ani pot lua alimente și formulări pentru copii. Unele companii aeriene oferă mese separate pentru copii, dar trebuie să fie rezervate în avans, înainte de plecare. Dacă nu ați comandat un meniu pentru copii, atunci copilului i se va servi exact aceeași mâncare ca și dumneavoastră.

Trebuie să aduci niște mâncare cu tine, pentru că poți întârzia zborul, poți să aștepți bagajul pentru o lungă perioadă de timp și mâncarea din avion poate să nu-i placă copilului.

Separat pentru apă și lichide. Aeronava nu poate lua lichide mai mari de 100 ml. Dar dacă cumperi apă după inspecție, în sala de așteptare, atunci poate fi luată la bord.

În timpul zborului trebuie să fie băut, pentru că există o deshidratare puternică a corpului. Da, și copii, după cum știți, beau foarte mult chiar și pe teren

Asigurați-vă că aduceți bomboane, Chupa-Chups sau guma de mestecat. Acestea vor ajuta la transportul zborului mai confortabil. De asemenea, pe Internet, am citit despre "Cheburashka" - acesta este un mod destul de ridicol de salvare de la urechi de amanet, dar ajută.

Urechile sunt puse pe două pahare din plastic, astfel încât urechile să fie complet închise, iar paharele să fie strânse la cap. În timpul zborului de întoarcere, Veronica a fost singura modalitate de a mă "salva". Eu nu am încercat această metodă, dar fiica mea a stat cu ei tot timpul în timpul aterizării și a mutat-o ​​mai ușor.

Cu o must trebuie să aibă șervețele umede pentru a șterge mâinile înainte de a mânca, și masa de pliere pe care veți mânca. Îmbrăcăminte de schimb pentru copil, se scurge brusc și poate doriți să vă schimbați hainele înainte de a părăsi avionul pentru haine mai ușoare. Produsele medicamentoase pe care le iați sau copilul.

Acest lucru pare să fie totul. În orice caz, înainte de zbor, ar trebui să se precizeze în linia aeriană la care zbori, ce se poate lua cu bagajele de mână. În următorul articol, voi scrie despre vacanta pe mare. Ne vedem curând!

Cu sinceritate, Svetlana Ivanova

style = "display: inline-block; lățime: 320px; height: 100px"