Noi decidem pentru suflet și corp, dar cu grijă cu alimente, puteți pierde în greutate - o revizuire a hotelului mioni pezzato,

O vizită la hotel a făcut parte din concediul nostru de stres la locul de muncă.
Pe drum către acest hotel am făcut opriri și în alte locuri, în special pe Lacul Garda.
În hotelul Mioni în sine.

În hotelul Mioni Pezzato am petrecut 4 zile.
Aceasta a fost prima noastră vizită la acest hotel și, prin urmare, așteptările noastre au fost la nivelul experienței noastre din alte regiuni din Germania, Italia și Austria.

Poate că a fost greșeala noastră, dar am decis că hotelul nu va sta 24 de ore pe zi și poate vom lua cina în restaurantele celeilalte în oraș sau în suburbii. Am cerut posibilitatea unei plăți separate pentru cină la hotel, dacă mai avem cină în el. Am răspuns politicos că nu era o problemă. Deoarece nu a fost niciodată o problemă oriunde, am crezut imediat))
În dimineața următoare, am fost surprinși neplăcut că la micul dejun nu avem loc în restaurant. Răspunsul a fost simplu: "micul dejun, desigur, ați inclus în preț, dar din moment ce nu aveți cina cu noi tot timpul, nu există masa de mic dejun pentru tine". Nu este că suntem pierduți, am fost doar surprinși de dependența micului dejun de cină))
Pentru recursul nostru la retseptsion pe această temă (ne spunem perfect atât în ​​limba rusă și germană și italiană), ni sa spus că nu e treaba lor - uita-te pentru șeful de restaurant.
Șeful restaurantului sa trezit repede la fel. și chiar ne-a dat o masă suplimentară, spunând că prezența acestui tabel a doua zi nu este garantată))
Noi nu am avut nici o dorință de a jura, sau dorinta de a strica concediul și apoi vom plăti în plus pentru toate mese pe toate celelalte zile, indiferent dacă vom avea cina sau nu)) lucrul cel mai important a fost liniștea pentru micul dejun pentru noi))
Apropo, cu nevoile și dorințele mele, am fost trimis la proprietarul hotelului. Reticența acestui proprietar de a căuta, mi sa spus că el voiește și el va veni pentru mine, și anume, într-o oră.
Nu am văzut nici un maestru într-o oră sau mai târziu))

Sarcina este foarte veche și audibilitatea la hotel este extremă. Am auzit ce se întâmplă peste noi, lângă noi și în altă parte), deoarece contingentul locuitorilor este vârstnic, atunci sunetul nu ne-a plăcut mult)

Bassseny. Probabil am fost ghinion, dar ochii au mâncat albirea. Apropo, timp de două zile nu suntem acolo, ochii noștri sunt încă roșii. Ni sa spus că este necesar deoarece mulți oameni, și chiar probabil nu foarte sănătoși, sunt tratați.
Mă întreb, și mai mult, beneficiile apei termale sau răul de albire excesivă?

Sauna. hai să spunem, suntem obișnuiți cu altul))
Îmi place sauna și vizitez săptămânal. Dar în acest hotel preferam să înot doar)

Toate au fost salvate de faptul că nu ne-am așezat liniștit, și în fiecare zi am făcut călătorii cu trenul. de la Veneția la. Este într-adevăr aproape.

Prin modul în care am acorda atenție cât de nemulțumiți oaspeții străini ai hotelului, care în același forum scrie recenzii. Cu toate acestea, standardele pentru astfel de sanatorii sunt deja peste tot mult mai mari. ))