Ne-am dus la hostel și ne-am uitat la modul în care trăiesc studenții moderni (foto) - zilnic

Ei spun că studenții sunt cel mai fericit moment. Și toate pentru că include nu numai prelegeri și examene, ci și o viață plină de evenimente. Și această viață se petrece adesea în pensiuni.

În pensiune există legende întregi. Și ororile spun, și își amintesc de această dată ca fiind cea mai veselă și mai lipsită de griji în viață. Cum și în ce moment trăiesc studenții actuali? Răspunsul este în raportul ziarului Guberniya. La turneu am mers la hostelul nr. 4 pe stradă. Belarus. Alina, bătrânul, a fost de acord să fie ghidul și ajutorul nostru. Ne-a arătat cum trăiesc studenții astăzi.

Viața este obshchazhnaya

Deci, întreaga clădire este împărțită în blocuri. Pentru fiecare 20 de camere se bazează o bucătărie și două toalete, de sex masculin și feminin. În bucătărie există trei plăci. Dar, în conformitate cu persoane cu experiență, este necesar să se cunoască momentul de gătit: seara în bucătărie și mai multe persoane. În cazul în care placa este în fiecare bloc, cel cuptor la toate cămin, este închis la castel, dar oricine poate folosi pentru a lua cheia de pe ceas. Frigider în bucătărie nu este prevăzută, dar fiecare cameră are propria sa, elevii lor cumpăra propria lor cheltuială. Apropo, nu orice frigider poate sta în cămin, ci numai cel care este mai mică de zece ani. În caz contrar, așa cum explică Alina, el amenință cablajul. Potrivit primarului, un cuplu de ani în urmă, „restante“ frigidere exterminate masiv și fără milă.

Dormitorul nr. 4. Vedere din exterior

Nastya și partea ei din cameră

Viața în hostel este plină de primejdii

Altcineva crede că studenții suferă de foame?

În duș, toată lumea se duce să se spele la primul etaj, premisele sunt de asemenea împărțite în băieți și fete. "Spălarea" funcționează conform programului: de la 6 la 9 dimineața, apoi de la 12 la 23. Duminica dușul este deschis de la ora 14.00. Lunea este ziua sanitară.

Alături de dușuri - spălătorie, care costă câteva mașini de spălat. Înregistrate cu privire la necesitatea de a pre-spălare: pentru a rezerva un loc în diagramă, aveți nevoie să te trezești devreme, vineri, înregistrarea va începe de la ora 7, iar coada începe să se alinieze la 06:30. Locurile care lipsesc deloc - care au avut timp, el și colegii. Mulți oameni preferă să nu riște și să doarmă un pic mai mult, și să se spele lucrurile cu rudele.

Tanya și Nastya au decis că în camera lor un jurnalist nu poate arăta decât dulapul lui Masha. Și Masha însăși

Conducătorul spune că toate avertismentele se bazează pe evenimente reale

Katya (imaginea) și vecinii ei au însemnat tapet în cameră

Pentru fanii HLS din pensiune există o sală de gimnastică

Dime îi place ponei și este vizibil pe afișul de pe perete

La primul etaj există o cameră de studiu cu birouri și scaune - în special pentru cei cărora nu li se permite să studieze colegii de cameră. Acolo puteți sta în tăcere, citiți cărți sau pregătiți sinopte. În apropiere - teritoriul sportivilor: "simulator" și sala de fitness. Sala de gimnastică din hostel este mică, dar gratuită pentru toți locuitorii. Pentru cei care au nevoie de o gamă mai largă de simulatori, într-o pensiune din apropiere există o sală cu drepturi depline, deși deja plătită. Dar puteți compensa abonamentul achiziționat în sindicatul studenților PetrSU. În sala de fitness există bile, covoare și oglinzi - pentru clasele "fete".

Sala de studiu - pentru cei care doresc tăcere și singurătate

Trăiți într-o pensiune - și distracție și ieftină

Mașinile de spălat în pensiune sunt populare

Toată lumea ar avea un asemenea Ksiusha ...

Punct de catering. Pur și simplu pune, bucătăria

Familie bloc - vedere de pe coridor

Povestea unei camere

Locuiesc într-o cămin, practic două sau trei. Mergem într-una din camere, în care sunt trei hostess - Nastya, Tanya și Masha.

Nastya: Masha și cu mine ne-am întâlnit pe Internet, chiar înainte de a ne stabili. Am văzut lista primită prin selectarea uneia dintre numele, și apoi a găsit Mașa în „VKontakte“ și a oferit pentru a partaja o cameră. Cu cât suntem în afara regiunii Murmansk și plimbare împreună acasă confortabil.

TANYA: Am fost mutat într-un an, deja la Nastya și Masha. Prima zi a vieții mele în pensiune a fost foarte veselă: am venit și am văzut că Nastya dormea ​​sub un prosop. Impresionat.

Facilități de fitness

Dasha spune că în blocul de familie este liniștită. Iar fiul ei, Yegor, a spus că în camera următoare locuiește un băiat Dima, care este zgomotos

Cuptorul în pensiune este unul, trebuie să fie protejat

Canapea în miniatură: bătrânii săi s-au făcut special pentru competiția federală

Nastya: A fost o pătură! Am venit apoi cu trenul dimineața devreme. Eram prea leneș pentru a umple patul și am adormit.

Tanya. Am vorbit, ne-am întâlnit. Și totuși nu știa ce înseamnă să trăiești într-o cămin. Și apoi vine un oaspete vine altul, al treilea ... Și eu stau cu ochii deschiși și nu pot să înțeleg de ce au fost intră aici? Ce se întâmplă deloc? Și acum este deja în ordinea lucrurilor. Un prieten într-un dutiful, toți împreună. Deseori vin pentru sare, pentru cutite, pentru hrisca. Uneori, cineva are doar cartofi, și se uită prin camere tot restul, pentru a face supă. Dar există o regulă - după jumătate din 12, toți oaspeții pleacă.

Masha și Nastya își lasă mesaje reciproce pe dulapuri

Cabinele de duș arata așa. Pentru procedurile de apă cu un vecin, puteți discuta cele mai recente știri

Separat la primul etaj există cupluri căsătorite, pentru care li se alocă un bloc special. Fără o ștampilă în pașaport, cuplul nu va putea să trăiască împreună - acestea sunt legile căminului. Mulți din acest bloc trăiesc cu copii: pentru ei pe podea există chiar și un duș special pentru bebeluși.

Fii acasă, nu uita ...

Ce este interzis în pensiune?

- Vino după ora 23:00 pentru cei care nu au 18 ani. Restul poate veni și ieși în afara hărților. Sa întâmplat recent - acum câțiva ani noaptea, casa studentului nu era accesibilă.

- Bea alcoolul în pensiune, desigur, și imposibil. Mai mult decât atât, nu se poate bea. Cu alte cuvinte, beat - am mers pe jos oriunde doriți, dar nu vin acasă. Cu toate acestea, în caz de încălcare a pedepsei interdicție nu este la fel de gravă ca și în cazul fumatului: studentul nu este probabil să fie respinsă. Dar vor numi o comisie disciplinară și vă vor spune despre un stil de viață sănătos.

- Nu poți avea animale. Și pești, broaște țestoase și melci sunt, de asemenea, interzise. Uneori există și cei care vor să ocolească această regulă. Sunt amenințați cu mustrare și evacuarea unui animal ilegal.

- Nu poți intra în pensiune prin fereastră. Desigur, a fost interzisă în orice moment, dar acum este aproape imposibil să ajungi la elevi (și studenți) pe foi deoarece există camere de luat vederi de-a lungul perimetrului clădirii.

În general, trăiesc într-o cămin este încă distractiv. Este adevărat că regulile devin mai stricte de-a lungul anilor, dar situația este mult mai confortabilă decât acum câțiva ani.