Marina bay nisip noaptea Singapore, vezi lumea

Ei bine, atunci! Văzând grădinile frumoase cu copacii giganti magici. mici lacrimi vărsat de o astfel de frumusețe și emoție copleseste mine, ne-am mutat spre bine-cunoscut de-a lungul Hotel Marina Bay Sands.

Inițial, când am planificat să vizităm Singapore, planurile nu erau doar să urcăm pe puntea de observare a hotelului, ci să vizităm principala sa atracție - piscina de pe acoperiș. dimensiunea de 150.000 de metri pătrați! Pentru a ajunge acolo există o singură opțiune - pentru a cumpăra cazare în acest hotel, nu există alte opțiuni. După consultarea consiliului de familie, ei au decis că merită să se plimbe așa (odată ce trăim etc.) și am decis să rezervăm o noapte în hotel, chiar din Bali.

Vedere din noaptea Singapore de pe acoperișul hotelului Marina Bay

Marina bay nisip noaptea Singapore, vezi lumea

Moderne și elegante - așa m-am așteptat să văd!

Pentru a ajunge la golful de observare al Marina Bay Sands, trebuie să treceți prin întregul hol de hotel până la cel de-al treilea turn. O parte din drum, am mers de-a lungul străzii, unde am turnat apă de la piscină de la o înălțime uriașă (mirosul de înălbitor nu ne-a putut înșela!). Am intrat și am mers chiar în foaierul rece al hotelului. Găsind cel de-al treilea turn, au cumpărat în biroul de bilete 2 bilete pentru 23 SINGO-dolari pentru fiecare și au fost în linie la lift. Din fericire, coada nu a fost lunga si in curand am intarit ca hering intr-un butoi intr-un lift mare care ne-a dus la etajul 56 (piscina se afla pe podea de mai sus).

Platforma de vizionare este realizată sub formă de pupa navei și ocupă aproximativ o șesime din suprafața totală a întregului complex. Sincer, fiind în acest loc, am simțit oarecum inconfortabil. Tânărul romantic se așeză direct pe podea, privindu-se frumusețea orașului prin geamul care înconjoară pupa.

Cea mai mare roată din lume

Marina bay nisip noaptea Singapore, vezi lumea

Puțin mai înalt a fost restaurantul, unde cocktailurile îi beau pe oameni, iar tu ești sub 1 metru, fiind "nevrednic", stai să privi frumusețea orașului. Cred că ar fi frumos să organizăm o mini-cafenea pe puntea de observație unde să poți avea un cocktail sau o cafea pentru toată lumea, dar se pare că hotelul face prea mulți bani fără ea. Cu toate acestea, barul este încă acolo, puteți bea suc sau un cocktail, deși în picioare.

Și totuși există un alt mod de a bea cafea cu vedere spre oraș din acest hotel fără a cumpăra o cameră. Nu am încercat, pentru că nu am avut timp, dar vă spun, brusc veniți la îndemână.

Pe unul din turnurile hotelului există o cafenea. De asemenea, este situat la etajul 57. Acesta este singurul loc în care puteți obține fără a fi un oaspete în hotel și complet gratuit. Pentru a face acest lucru, trebuie să achiziționați bilete în avans, pe care le puteți cere în primul turn. Ridicandu-se la această bară de invitație, va fi suficient pentru a cumpăra o băutură (care costa aproximativ 20 de dolari Sing, precum și creșterea de observare) și să se bucure de frumusețea orașului într-un mediu mai confortabil, dacă nu sunt suficient de norocos pentru a lua o masă.

Rezumând, pot spune că noaptea Singapore a reușit să mă impresioneze. Pe timp de noapte, este special, plin de farmec, puțin patetic, insanely scump și chiar puțin lucioasă! Așa mi-am imaginat. Și deși am avut doar câteva ore, am avut destule impresii pentru prima dată!

Pe puntea de observare a hotelului Marina Bay Sands

Marina bay nisip noaptea Singapore, vezi lumea

Am admirat minutele de 10 într-un oraș frumos de noapte dintr-o înălțime, ne-am hotărât că vom reveni într-o zi la acest hotel ca oaspeți și ne-am grăbit spre aeroportul din Singapore, trebuia să mergem acasă. Adio la Singapore! Noaptea, esti deosebit de frumoasa!