Insula grecească din Mykonos și peliculă roz Eluziv

Fotografii de pe insula Mykonos în Grecia, plaja din noul port, o plimbare prin străzile orașului în căutarea Pelicanului roz Petros.

Insula Mykonos este probabil obiectivul principal al călătoriei mele. Am citit deja o mulțime de informații despre el pe Internet, m-am uitat la fotografii pe care sunt descrise case albe cu obloane albastre sau albastre, acoperișuri și uși, copaci Bougainvillea cu flori ...

Mazanka cu un acoperiș albastru, împotriva unei mări turcoaz și ars de soarele arzător - este o imagine tipică pentru insulele din sudul Greciei. Îmi plac foarte mult aceste case. Și am auzit că există păsări minunate, pelicani roz, care sunt talismanul oficial al insulei Mykonos.

Anul trecut, am urmărit chiar și un film francez "Pelican", un om care și-a pierdut iubita soție și cu ea sensul vieții și a fost forțat să-și ridice singur fiul. Băiatul a luat o pui de pelican, pe care decide să-l lase acasă ... Cinema mintal. Pelicanul locuia, de asemenea, pe una dintre insulele Greciei.

Filmul în sine a fost filmat în insulele cicladice din Marea Egee, iar Mykonos se referă la ele. Prin urmare, mi-am dat sarcina cu orice preț să întâlnesc această pasăre pe insulă.

Acum, hai să mergem pe insulă.

Deja pe drum spre teatru, m-am întâlnit cu cunoscuta mea - Marina, care a fost printre primii care au primit două bilete, unul pentru sine și unul pentru un prieten. Dar prietena undeva a fost pierdută și, pentru ca biletul să nu se piardă, mi-a dat-o, iar noi am fost printre primii care au urcat la bord și am navigat la Mykonos.

Insula grecească din Mykonos și pelicanul evaziv roz

Pe drum, i-am spus lui Marina despre planurile mele și am decis să mergem împreună în căutarea Pelicanului roz. Și ne-am îndreptat spre o plimbare pe străzile orașului de zăpadă. Marina, așa cum am scris deja, fluenți în mai multe limbi, inclusiv în limba greacă. A fost foarte utilă abilitățile ei, trecând prin fiecare tavernă sau magazin, ea a întrebat unde ne întâlnim această pasăre. Oamenii se întrebau numai și erau crescuți de mâini - spun ei, Pelikan este o pasăre liberă - unde vrea să zboare acolo.

Așa că am rătăcit până când soarele a început să se încălzească mai puternic și am hotărât că în această căldură Pelicanul ar trebui să fie găsit undeva în apropierea iazului. Nu departe de noul port este plaja, unde am mers pe jos.

Calea nu era aproape. Nu sunt cu siguranță obosită în mod deosebit, astfel de sarcini sunt familiare, principalul lucru este să ai pantofii potriviți. Marina a supraviețuit și acestei căi. Pe plajă, aveam o mulțime de plajă și de plajă.

Insula grecească din Mykonos și pelicanul evaziv roz

Pe drum ne-am decis să luăm autobuzul. Plaja este ultima oprire și autobuzul pleacă de aici o dată pe oră. Tariful este de 1,60 €.

Seara am făcut o altă încercare de a găsi Pelican Petros pe străzile înguste. Dar, cu fiecare minut, speranțele noastre se topiseră, nu era posibil să întâlnim pasărea. Deci era timpul pentru cină și deja trebuia să se întoarcă la bord.

La cină, m-am enervat să aflu că vecinii noștri de pe masă - Nick și Oleg, au reușit accidental să vadă pe străzile din Mykonos Pelicanul nostru evaziv. Acolo mergea, arătând cu un aer important în fața lentilelor camerei.

Așa trist s-a încheiat în a doua zi a croazierii. Dar nu poți face nimic - înseamnă că trebuie să te întorci la insulă ... Și o voi face cu mare plăcere.