Inept Kinomisor ", recenzii ale criticilor și spectatorilor cu privire la" apărători ", filme, lumea fantastică și fantezia

După cum sa dovedit, în zadar. Filmul a fost chiar mai rău decât ne-am așteptat, fără parodie. Am colectat comentarii de la primele recenzii și afișări de pe întregul web.

Filmul este certat de aproape toată lumea, cu excepția câtorva utilizatori ai "KinoPoisk" cu recenzii suspecte similare.

Drept urmare, "Apărătorii" sunt un cinematograf fără talent, ale cărui valori nu sunt mai mult decât în ​​oricare din seriile Power Rangers acum douăzeci de ani.

Inept Kinomisor

Recunoscutul critic de film Anton Dolin, în articolul său pentru "Medusa", reproșă filmul pentru copierea fără grijă a cărților de benzi desenate de film occidentale:

De ce să te gândești la faptul că succesul filmelor de la Hollywood despre super-eroi este de 70-80 de ani de cultură națională? Ce fiecare dintre aceste personaje a stimulat dragostea mai multor generații înainte de a îndrăzni să pară pe ecranul filmului? La urma urmei, puteți să copiați chiar principiul - pentru a realiza un film cu efecte speciale despre tinerii frumoși cu superputeri. Vorbește, nu avem astfel de tradiții? Nimic de genul acesta, în "Morozko" era Ivan nebunul cu capul unei urși. Aici și în "Apărătorii" a apărut un om-urs. Alegerea animalului totemic al Rusiei Unite este, desigur, singura corectă.

Pe "KG-Portal" nu restrângeți emoțiile. Recenzentul compară banda cu cei mai răi filme din lume și este întrebat de întrebarea retorică: "Cine va proteja privitorul de" apărătorii "?".

Ei bine, dacă serios - o rușine. O astfel de declarație a fost de mult să se afle în sicriul anilor 80, cu excepția probabil în forma unui mockbaster, împușcat pe un genunchi într-o pivniță, agățat de limp. Eliberarea unui astfel de film în închirierea internațională arată o dorință evidentă de a reduce lucrările verzi, fără a se îngriji de imaginea țării. "Apărătorii" este un film din care cinematograful rus ar trebui protejat. Este ca și cum a continuat caseta "Plan 9 din spațiul cosmic", filmată de Uwe Boll în scenariul lui Tommy Weissot cu el în rolul principal. Numai insultat dublu, că ambițiile cu acest lucru ca și cu crearea de clasice. Dacă acest „film“ inundă ecranele de cinema, vom rula riscul de a pierde publicul în masă din Rusia pentru totdeauna, și cu el speranța pentru o bună finanțare internă a filmelor în care există altceva în afară de glume ceva despre supa.

Inept Kinomisor

În același timp, este destul de dificil să spunem exact ce este problema. Scenariul? De fapt, nu există. Există doar un set de scene legate de o idee generală vagă despre lupta împotriva Evilului. Caractere? Nici una. În locul lor, cutii de carton pe care numele de eroi sunt scrise de mână. Instalarea este ruptă și confundată cu rușine: de cele mai multe ori este imposibil să se creeze o cronologie a evenimentelor.

Efecte speciale? În acest loc, creatorii "apărătorilor" pot primi un premiu separat pentru lene. Vă amintiți primele promoții? Efectele nu s-au schimbat deloc de atunci. Care este diferența că un urs, în forma pe care unii oameni l-au scris cu apă clocotită, pare să fie mai rău decât Ivan din filmul "Morozko" în 1964. Nu-mi pasă că singura femeie Apărătorii într-o stare invizibilă reamintește clipuri video din anii '90. Să scuip pe tot, și așa face.

"Amurskaya Pravda" a subliniat un alt defect al "Apărătorilor" - un joc teribil de actor.

Toate fără excepție, personajele "apărătorilor" vorbesc astfel încât să credeți că au fost cu adevărat supuși unor experimente inumane. Actorii, ale căror nume nu doresc nici să transfere locul de muncă pentru a se potrivi dialogurile scrise pentru ei, să nu pierdem pierdem emoțiile și expresiile faciale de cheltuieli cu moderație, chiar și în momentele cele mai sentimentale. [...] Filmul nu uita de faptul că toți cei care au contribuit la apariția ei în lumină, în mod implicit, fără simțul umorului - fără glume despre supă și scenariul ca nu se face, dar devine destul de trist despre ele, mai degrabă decât invers.

Inept Kinomisor

Dar publicația "Kinoafisha" vede în "Apărătorii" teren pregătit pentru povestiri despre super-eroi.

"Oamenii nu sunt încă pregătiți pentru noi", spune Khan și este absolut corect: după povestirile americane despre super-eroi, este ciudat să vedem o versiune rusă a poveștilor despre superhumani. Cu toate acestea, trebuie să începem undeva cu ceva și, cu acest rol, "apărătorii" fac o treabă excelentă, pregătindu-se terenul pentru următoarele povestiri. Și Andreasyan nu se va opri: planurile deja, pe lângă sequel, apar "selectate" pe baza lucrărilor lui Belyaev. "Apărătorii" - doar începutul desfășurării programului "Patriot" pe ecranele interne.

Aproape toți criticii au ajuns la unanimitate, filmul - un mare eșec, dar printre spectatori au existat apărători ai "apărătorilor". Cele mai pozitive recenzii sunt găsite în "recenzii de la utilizatori" privind filmările.

Cu toate acestea, în contrast cu lumea studiourilor de film, au resurse financiare umane practic nelimitat și, precum și experiența în conducte astfel de filme, în cazul nostru este „apărătorii“ va fi in ceea ce va arata orice regizor de film rus care vrea să tragă ceva în genul kinokomiksa. Se pare că misiunea super-eroilor noștri nu este numai de a opri răufăcătorul, ci de a arăta și de a învăța cum să o facă în limba rusă.

Inept Kinomisor

Nu dezamăgit aici și complotul. Ca de obicei, este cea mai slabă parte a cinematografului spectaculos. Și nu contează, Hollywood-ul este, sau Rusia. "Apărătorii" au timp să dezvăluie personajele fiecăruia dintre personaje, acordând atenția necesară lucrurilor mici. Prin urmare, în cadru, nu doar super-eroi alerga, ci oameni clare și interesante, pentru care doriți să vă empathize.

Și oricum ar fi, creatorii au încercat să se laude. Plotul captează și face nu numai să privească personajele principale, ci să se scufunde în lumea lor. În mod separat vreau să menționez lucrarea compozitorului, muzica lui face imaginea plină și magică. Grafica sunt merită de asemenea, o mulțime de toată lauda, ​​cu o singură excepție mică, unul dintre personajele principale Arsus (Anton Pampushny) și omul său bestie transformat absolut unele jucărie, dar dacă nu observați - grafica sunt mai mult decât merită!

Unele recenzii nu fac apel la calitatea filmului, ci la patriotism. De exemplu, aceasta:

Inept Kinomisor

Dar cei mai mulți spectatori sunt în solidaritate cu criticii. Mulți se întreabă cum a fost posibil să eliminăm un astfel de film rău.

Motivația ticăloșilor. Caracterele dezvăluite. Bun vizuale. Lipsa de patos sălbatic. Scenariu adecvat. Sau ce nu sunt apărătorii.

filmul # apărătorilor este atât de rău că un băiat de cinci ani stând alături de el, o jumătate de oră mai târziu la întrebat pe mama lui: când ne vom întoarce acasă?

Cum să explicăm industriei cinematografiei rusești că în timpul inversării transformarea de la BEAR într-un om - TROUSS NU RECUPERAT # apărători

Film # Apărătorii. Nu am văzut mai multe rahaturi în viața mea, era cel mai dezgustător aspect. Cred că directorul ar trebui să fie pedepsit

M-am uitat la x / f # Apărătorii
Ei bine, știi, aș fi luat și eu ... Nu știu cum. Și banii cheltuiți pe bilet ar fi mai bine pierduți.

Previzibil, nu e amuzant, dezgustător, ilogic, dezgustat, rușinat, nebun rus, prost vrut să scape din camera, nu merg Defenders #

Inept Kinomisor

În Anglia magică este obișnuit să vorbești foarte mult, iar evenimentele se dezvoltă încet.

Inept Kinomisor

Când filmul a eșuat, primul lucru care a dat vina pe scenariu. Dar într-adevăr depinde foarte mult de scriitorul modern din Hollywood? Înțelegem cum scriu, vând și rescriu scripturile.

Inept Kinomisor

Scriitorul cunoscut, Vera Kamsha, împărtășește sfaturile și considerentele sale cu privire la durata ciclului de carte și la ce ar trebui să fie.

Inept Kinomisor

Fantasy - nu sunt doar războinici nobili, vrăjitori de lumină, elfi colorați și răufăcători ticăloși. Țara Fantasy este vastă, bogată, plurală și capabilă să mulțumească pe oricine, chiar și pe cel mai pretențios cititor.

Inept Kinomisor