Critica "eugene ungin" - Biblioteca istorică rusă

Critica "Eugene Onegin"

Mai mult Pushkin a crescut. critica mai modernă a rămas în urma lui. Dacă primele capitole ale "Eugene Onegin" au fost acceptate de ea mai simpatic, aceasta sa întâlnit cu o condamnare aproape unanimă.

În orice caz, este important ca critica rus a recunoscut vitalitatea personajele romanului. Bulgarin a spus că „Oneghin“ sa întâlnit în St. Petersburg „zeci“. Câmp găsit în caracterul „un prieten“ al omului, viața interioară, care „se simte“, dar fără ajutorul lui Pușkin, „nu a știut cum să explice.“ Mulți alți critici spun același lucru în moduri diferite. Chiar și celebrul istoric rus Kliuchevsky a scris un articol interesant „Eugene Oneghin și strămoșii săi“, în cazul în care eroul romanului lui Pușkin pentru a înțelege modul în care tipul istoric.

Problema "naționalității" romanului lui Puskin în critica rusă

Revizuirea pe teren a lui Eugene Onegin

Problema "Byronismului" în roman

Criticii au afirmat că „Eugene Oneghin“ este o imitație de eroi baironian, tot timpul a susținut că Byron deasupra Pușkin, și că Oneghin. „Fiind gol, nesemnificativ și obișnuite,“ de mai jos prototipurile lor. De fapt, în această revizuire a eroului lui Pușkin, avea mai mult decât lauda cenzura. Pușkin a atras un „viu“ de imagine, nu o idealiza, ce se poate spune despre Byron.

Răspunsul lui Nadezhdin la "Eugene Onegin"

Nadejdin nu a acordat o importanță serioasă romanului, cea mai bună lucrare a lui Puskin, în opinia sa, a rămas poemul "Ruslan și Lyudmila". El a sugerat că romanul lui Puskin ar trebui privit ca o "jucărie strălucită", care nu ar trebui să fie nici măiestră, nici prea cenzurată.

Dragi oaspeți! Dacă ți-a plăcut proiectul nostru, îl poți sprijini cu o mică sumă de bani prin formularul de mai jos. Donația dvs. ne va permite să traducem site-ul într-un server mai bun și să atragem unul sau doi angajați pentru o plasare mai rapidă a materialelor noastre istorice, filosofice și literare. Traducerile se fac cel mai bine printr-un card, nu prin bani Yandex.