Cherry - nunta cititorilor Victoria și Maxima, salut! Rusia

Cititorii HELLO.RU Maxim și Victoria pot organiza cu ușurință o nuntă de vis. Ambele lucrează în acest domeniu: Vika este un stilist, iar Maxim este un prezentator. Împărțirea zilei de sărbătoare timp de câteva zile, mai întâi plecând cu rudele în biroul de înregistrare și apoi, a doua zi, pentru a merge cu prietenii pe barcă, au reușit să creeze o atmosferă foarte ușoară și relaxată.

Mireasa însăși ne-a povestit despre toate detaliile acestei sărbători de două zile.

Maxim ne-a tratat cu șampanie și a transmis o notă emoționantă prin chelner. Am răspuns. După o mică corespondență, sa lăsat să mă invite la un dans și mi-a lovit inima a doua oară, pentru că sa mișcat perfect.

Ne-am pregătit cu grijă pentru sărbătoare, pentru că noi înșine lucrăm în sfera nunții: el este prezentatorul și eu sunt stilistul de nunți. Întreaga pregătire a fost foarte ușoară și amuzantă pentru noi. Am găsit repede rochia visurilor mele și costumul pentru o persoană iubită.

Cherry - nunta cititorilor Victoria și Maxima, salut! Rusia
Am decis să ne împărțim concediul pentru două zile. Joi, aceștia s-au dus la oficiul de înmatriculare numai cu părinții lor, apoi au călătorit pe o limuzină, au atârnat o lacătură pe podul iubirii și au luat cina într-un restaurant confortabil cu rudele apropiate.

Sâmbătă, am decis să organizăm o sesiune foto și apoi să ne întâlnim cu prietenii pe vas, unde a fost organizată o mică recepție. Seara am coborât de la apă la pământ și am mers la un restaurant minunat, unde ne-am distrat până noaptea târziu. Ziua noastră sa încheiat cu lansarea pe cer a bilelor cu lumini LED și dorințe de la oaspeții dragi.

Fețele tuturor celor prezenți au zâmbit. Și am fost incredibil de fericiți, pentru că am reușit să ne facem vacanța de neuitat pentru toată lumea!