Ce hotel pentru a alege pentru o vacanță în Punta Cana (Republica Dominicană)

În acest articol vreau să vorbesc despre ce un hotel pentru a alege pentru restul, dacă sunteți de planificare o excursie la Punta Cana (Punta Cana) - un rayonchik pitoresc, situat pe coasta de sud-est a Republicii Dominicane.

Dar, pe de altă parte, ce diferență! Apoi nu am avut încă acest blog. Și nu cred că hotelul Now Larimar Punta Cana, unde am stat în Republica Dominicană, sau alte hoteluri, care sunt situate în vecinătatea, se spală de valuri de Marea Caraibelor și Oceanul Atlantic.

Punta Cana este de aproximativ 215 hoteluri. Și toți se comportă foarte bine acolo, crede-mă! La urma urmei, excursii în Republica Dominicană sunt în mare parte cumpărate de turiști destul de bine (sau americani - sunt aproape de a zbura acolo). Și sunt mulți în lume. Aici și să ia hoteluri oaspeții Punta Cana și durere nu știu.

Desigur, în acest articol nu vă voi spune despre 215 de hoteluri din Republica Dominicană, fiindcă mereu vorbesc numai despre locul unde eram eu și despre ceea ce am văzut cu ochii mei. Prin urmare, se va acorda mai multă atenție hotelului, unde am rămas împreună cu soția mea, precum și hotelurile aflate pe aceeași linie de coastă ca și a noastră. Pentru majoritatea dintre noi am mers, ca să putem trage anumite concluzii din ceea ce am văzut.

Deci, ce fel de hotel pentru a alege în Republica Dominicană, dacă vă aflați în vacanță în Punta Cana

Ți-am spus deja, ce criterii sunt importante pentru mine și soția mea, când orice proprietate, indiferent dacă suntem în Europa (Spania. Lituania. Italia) de călătorie sau alte părți pitorești ale globului, cum ar fi Asia (Emiratele Arabe Unite. Sri Lanka).

Deci, în Republica Dominicană, aceste criterii nu sunt deosebit de necesare. Pentru că în Punta Cana nu veți găsi nici un hotel rău. Este încă un paradis pentru oamenii bogați! Prin urmare, condițiile de odihnă aici nu sunt doar magice. Și, într-adevăr, ceresc!

Da, există hoteluri doar bune. Sunt foarte bune. Și există, de asemenea: "Mama-dragă, dar cine se odihnește acolo". unde costul vieții pentru o noapte începe de la 7000 de dolari, iar acest lucru este considerat încă un preț normal de patsan.

În ceea ce-i pentru noi, după raportul preț-calitate am ales hotelul Now Larimar Punta Cana și nu l-am regretat niciodată! Îmi spun de ce.

Camerele hotelului sunt spațioase. Modern. Totul nou, elegant. Foarte moale confortabil pat. Într-adevăr a vrut să tragă foile. Curățarea este stabilă o dată pe zi. Schimbarea prosoapelor, reînnoirea mini-barului etc.

Ce hotel pentru a alege pentru o vacanță în Punta Cana (Republica Dominicană)

Există un jacuzzi. În ea puteți sări chiar din încăpere, pentru că baia este "tăiată" prin fereastră. O astfel de soluție de design interesantă nu este prima dată. Dar, pentru a fi sincer, nu înțelegem cu adevărat - haha ​​?!

Din care deschide nu numai acea frumoasă, dar totuși destul de bună viziune.

Dacă rezervați o cameră în Now Larimar Punta Cana, nu luați numărul la primul etaj.

Aceste camere au o cadă cu hidromasaj pe terasa exterioară. Acest lucru este oribil, ciudat și nepractic. Chiar indecente.

Ce hotel pentru a alege pentru o vacanță în Punta Cana (Republica Dominicană)

De asemenea, hotelul are o frumoasă zonă mare, înconjurată de verdeață. Mergeți pe ea - o plăcere!

5 piscine, mai multe baruri (inclusiv rotisor), 4 liber restaurant tematic à la carte (gratar american, italiană, franceză, asiatice), sală de sport mică, SPA-centru, un cazinou (am fost acolo chiar și a câștigat $ 85) și altele.

Mi-au plăcut spectacolele de seară! Concert complet gigantic plin. Acesta nu este un gunoaie animatară goală în hoteluri turcești.

Invitați cu adevărat PROS. Cu o scrisoare de capital.

Și cum să se hrănească în hotelul Now Larimar! Glorios bun All Inclusive pe expanses de pământ american - acest lucru este rău! Nu vă pot spune în cuvinte, așa că voi încerca în imagini într-un articol separat.

Și acum cel mai important lucru. Plaja.

Plaja din Hotelul Now Larimar este una dintre cele mai mari și mai frumoase de pe coastă!

Ce hotel pentru a alege pentru o vacanță în Punta Cana (Republica Dominicană)

Lungimea este de 1700 mp. Nisip alb, vodichka turcoaz. Ca în imagine! Singurul lucru care umple uneori imaginea este prezența algelor în apă și pe țărm (valul se lasă de pe recif). Dar ele sunt curățate în fiecare zi.

Am mers în mod repetat de-a lungul plajei și ne-am uitat în jurul teritoriului altor hoteluri. Și aproape întotdeauna a ajuns la opinia comună că hotelul nostru, cu plajă largă și decor, este mai abrupt!

Ce alte hoteluri aș putea să staționez în Punta Cana (Republica Dominicană)?

Dar, indiferent de cât de răcoros vă lăudă mlaștina, bineînțeles, Hotelul Now Larimar nu este un panaceu și nu singura opțiune ideală pentru o vacanță în Punta Cana.

Am vizitat personal trei hoteluri situate pe aceeași linie de coastă cu hotelul nostru (ajungem pe jos). Din păcate, nu am putut obține în interiorul și să evalueze numărul de hoteluri (abia acum le-am văzut la rezervare), dar pot spune cu încredere că aceste hoteluri nu recunosc nimic Larimar și poate chiar, în unele moduri superioare de a-l.

Acestea sunt cele norocoase!

PARADISUS PALMA REAL GOLF SPA RESORT

NIVELUL LA MELIA CARIBE TROPICAL

BARCELO BAVARO PALACE DELUXE

Toate aceste hoteluri sunt destul de înalte. Mai mult decât atât, calea spre ei este de asemenea frumoasă!

Ce hotel pentru a alege pentru o vacanță în Punta Cana (Republica Dominicană)

De-a lungul oceanului se întinde o bandă largă de apă turcoaz care are miros de pepene verde. Mai mult ocean curat decât în ​​Republica Dominicană, nu ne-am întâlnit încă!

Singurul lucru, după cum puteți vedea din fotografie, mai departe de coastă, palmele încearcă din ce în ce mai mult să forțească turiștii în apă. Plaja de plajă nu este la fel de largă ca, de exemplu, în același hotel Now Larimar. Mai ales nu clarificați.

Și oamenii acolo cu un ordin de mărime mai mult, de aceea am simțit, uneori, ca sardine în bancă.

Toate hotelurile din Punta Cana, pe care am avut onoarea să le contemplăm într-o excursie în Republica Dominicană, sunt bune! Da, în unele hoteluri servesc homar pentru cină, în altele nu servesc. În unele hoteluri, lățimea plajei nu vă permite să jucați volei, în timp ce în altele puteți desfășura cel puțin un campionat de fotbal pe plajă. Toate hotelurile sunt diferite, dar toate sunt foarte demne!

Vedeți care este bugetul dvs. Dar chiar dacă luați cea mai ieftină (bugetare) opțiune, credeți-mă, nu fi dezamăgită! La urma urmei, Republica Dominicană este într-adevăr un paradis pe pământ!

Chiar și culorile par mult mai strălucitoare!