Baza de recreere este mare, Belarus, krupenino, regiunea Vitebsk - "un centru de recreere bun, dar există, de asemenea,

Dezavantaje: cafea proastă, nunți la sfârșit de săptămână

Bine ai venit! Astăzi vă voi spune despre centrul de recreere "Krupenino", unde am stat odată cu soțul meu.

Vă voi spune despre odihna noastră în ordine, notând argumentele pro și contra.

Centrul de recreere nu este departe de Vitebsk și am ajuns la Moscova undeva în 10 ore. Este necesar să conduceți lângă satul Krupenino, apoi benzina BelNefteHim va fi de-a lungul autostrăzii și va exista un pointer - "Krupenino". Pe calea pădurii trebuie să conduci până la capăt - și tu ești acolo!

Primul lucru care ne-a impresionat de bază a fost natura noastră. Acesta este situat pe malul lacului, există o plajă, pavilioane, paturi de flori, flori, căi, pini. Frumusețea este incredibilă.

Baza de recreere este mare, Belarus, krupenino, regiunea Vitebsk -

Dar acum ne-am grăbit să ne așezăm în cameră, așa că ne-am îndreptat spre clădirea principală. Am avut o cameră "Standard" cu vedere la lac - fotografiile de pe site corespund pe deplin adevărului. Prețul pe o noapte este de 2100 de ruble.

La recepție este și frumusețea: peste tot este auritul, candelabrele frumoase, renovarea proaspătă. Dar în cameră așteptam prima dezamăgire - situația nu este foarte mare. Mobilier simplu din lemn (aici și acolo și nu există pixuri), o baie veche, dulapuri din plastic pe pereți. TV acceptă 4 canale (1, single, NTV și tn). Pulik nu a funcționat - trebuia să cumpărăm baterii pentru el.

Dar balconul oferă o vedere la lac!

Baza de recreere este mare, Belarus, krupenino, regiunea Vitebsk -

Am decis să mergem să mâncăm - în aceeași clădire de la parter există o cafenea "Prestige". Primul lucru pe care nu ți-a plăcut era că chelnerii nu ar reuși. Soțul meu a mers direct la bucătărie și a sunat pe cineva din meniu, astfel încât am acceptat ordinul. Al doilea este că prețurile nu sunt scăzute! Am luat cina pentru aproximativ 1000 r, mic dejun pentru 700 r. În același timp, mâncarea nu a fost super-rafinată: feluri de mâncare obișnuite, de neimaginat.

Deci, în alte zile, tocmai am mâncat în cameră și am luat masa undeva în alte orașe (să nu stăm nemișcați, am mers cu mașina spre obiectivele din jur) - erau în Orsha, Polotsk, Vitebsk.

Dar vreau să observ un moment pozitiv: totul poate fi plătit cu un card. Deoarece nu am reușit să schimbăm banii într-o zi, a fost foarte convenabil pentru noi.

De asemenea, cu "vai-faem" inconveniente. În principiu, este. Dar e pe cărți. Carduri pentru 1 oră, 3 ore, zile, 3 și 5 zile. Prețul, desigur, este scăzut, dar Wi-Fi este prins doar în holul de la etajul 1 și funcționează încet și instabil.

Plaja este dotată cu șezlonguri, vestiare, șlefuite. Dar apa era destul de rece, așa că nu era posibil să înoate. Dar să vă culcați și să faceți plajă pe plajă este foarte plăcută, plaja este curată, rațe înot în apă - frumusețe!

Baza de recreere este mare, Belarus, krupenino, regiunea Vitebsk -

De asemenea, în "Krupenino" există închiriere de bărci, catamarane și biciclete. Am luat barca la închiriat, ne-am bucurat cu adevărat de apusul de soare înotat pe lac.

Dar cu bicicletele - doar un coșmar. Această roată este dezumflată, această frână nu funcționează, scaunul ăsta nu este în regulă - ce? Ne-am rotunjit deja ochii. Pur și simplu a condus 15 minute (soțul meu nu a lucrat frâne, scaunul meu a fost spart). Drept urmare, ei au fost adusi inapoi. De la păcat departe.

Există și băi și o piscină (cu apă de gheață), dar chiria este foarte scumpă și nu am profitat de acest serviciu. Există, de asemenea, o curte, un teren de volei și o mică zonă cu un loc de joacă, un lac și o "cale de sănătate" - dar este deschis doar după-amiaza.

Dar cea mai negativă impresie asupra mea a fost făcută de următoarele:

La sfârșit de săptămână, sărbătorile de nuntă sunt ținute pe bază. Cât de mult sunt o persoană de natură, dar asta mă înnebunește pentru una sau două.

Vineri seara, la ora 5, oaspeții vin, merg peste tot, beau, leagănă, împiedică să se odihnească. În prostii de cafea liderul strigă, apoi se joacă un set standard de nunți de cântece. Totul durează până la ora 12 dimineața. Deși ferestrele de cameră și de plastic, nu se economisește - pentru că zgomotul nu este pe stradă, dar la etajul 1. După miezul nopții, oaspeții beți s-au plimbat de-a lungul coridoarelor - la ora două dimineața erau nerăbdători să joace biliard, la trei strigă în hol și țipau cu o jucărie.

Și sâmbătă - același lucru. Doar două nunți - în cabană și la etajul 1. Din nou, țipete de conducere, din nou oaspeți beți în jurul valorii de peste tot, în sala nu se pot stoarce, iar pe stradă, în special, zgomotul este astfel încât nu vă puteți auzi. Și din nou, totul sa încheiat la ora 12. Și a doua zi dimineață am trebuit să plecăm la Moscova! Am oftat cu ușurință și am deschis fereastra. și. la una dimineață. SALUTE. Eram pregătit să-i împușc pe acești oaspeți. În noaptea aceea nu am dormit niciodată.

În general, am spus totul așa cum este.

Dragi cafenele - da, există, dar există acolo puteți, există mâncăruri delicioase. Și puteți mânca în cameră, utilizați un brazier pe stradă, mâncați în oraș - deci nu este o problemă.

Vă mulțumesc pentru atenție.