2 răspunsuri despre Universitatea de Stat din Karaganda

Kargu ei. Buketov, orașul Karaganda. Cred că în ajunul UNT postul meu va fi foarte util. Eu scriu această recenzie nu cu resentimente, că nu am putut obține un leac de la un profesor.





La prezența mea nu există nici o critică, aspir să primesc cel mai înalt. Sunt un student foarte responsabil. Prin urmare, admiterea la această universitate nu a corespuns așteptărilor. Toate datele descrise de mine se referă în continuare la facultățile juridice și economice. Nivelul de cunoaștere al majorității profesorilor este îndoielnic, spun după ce am studiat timp de trei ani. Data viitoare ›







Bine ai venit! Doresc să împărtășesc opinia mea cu privire la calitatea cursurilor de conducere la Facultatea de Limbi Străine. Clasele sunt predate în limba rusă. Există un profesor de la Departamentul de Engleză. limba care nu conduce cursuri. Aceasta este Em Tatyana Viktorovna. Învățătorul Tleuzhanova GK trece de multe ori la ore, spune că este chemată de decan și ea rezolvă problemele personale. Instructorul Zhankin B. Zh. Se lasă să vorbească nepoliticos și să umilească onoarea și demnitatea studenților. Multe lecții. Data viitoare ›

Kargu ei. Buketov, orașul Karaganda. Cred că în ajunul UNT postul meu va fi foarte util. Eu scriu această recenzie nu cu resentimente, că nu am putut obține un leac de la un profesor. La prezența mea nu există nici o critică, aspir să primesc cel mai înalt. Sunt un student foarte responsabil. Prin urmare, admiterea la această universitate nu a corespuns așteptărilor. Toate datele descrise de mine se referă în continuare la facultățile juridice și economice. Nivelul de cunoaștere al majorității profesorilor este îndoielnic, spun după ce am studiat timp de trei ani. Data viitoare ›