Traseu - Krasnodar - renaștere - poarta tunetului - thab - nou înființat - pshada - Krasnodar

Voi începe ca întotdeauna să încep astfel de povești:
O zi excelentă însorită a fost dată și a alergat ...

Două potcoave, una pregătită pe roți mari și cu un troliu, iar a mea, care de la scurgere se deosebea numai în prezența unui snorkel, și două fogger pe acoperiș, avansează până la marș.

Aventura a început cu faptul că de conducere de 50 de kilometri, de echitatie la câmpul Hot Key capturile preparate în herghelia roată, și cât de rău nu este haydzhezhka ... rezultat, o mulțime de angoasa cu creșterea câmpurilor vosmerochnym un cric, un pneu de pe roata de rezervă chel, etc. .
Am mers pe jos, în cald ne-am oprit în Sharashmontazh, a făcut o roată, a condus pe.

Mai departe a existat o distanță de 110 kilometri pe ruta spre sat cu un nume frumos Revival.
Conducere a fost lipsit de evenimente și aventură, ajungând n. Revival, a trebuit să găsim ieșirea ravnit de autostrada în munți pentru a urca peste ea la ruinele cetății „Storm Gate“.
Totuși, găsind calea prețioasă, am început să o urcam în munți. La jumătatea drumului am ajuns pe un cvadrocyclist pe nume Alexander, care în cele din urmă ne-a spus și ne-a arătat toate atracțiile locale.
După ce le-a luat rămas bun lui Alexandru, ei s-au mutat la "Porțile Stormy". Frumusețea, îți spun prieteni, extraordinar. Nu știam că în regiunea noastră există asemenea peisaje.
După ce au văzut peisajele frumoase, au fost stabilite următoarele obiective:
- Uitați-vă la "bilele" sistemului antirachetă
- Vizitați puntea de observare din partea de sus a Thab
- mergeți la "Novosad" și acolo să petreceți noaptea

Chiar și la ieșirea din "porțile furtunii" de pe nivka pregătită, a devenit mai rău să "tragă" pe deal. nu atingând "bilele" de la un kilometru pe care îl înclină și refuză să se încheie. Curățăm carbohidrații (credeți că motivul din el) nu ajută. Aflăm că bobina de aprindere moartă este de vină pentru tot. Ne întoarcem pe un câmp înapoi la furtună, acolo la locuitorii locului complet gratuit, găsim o bobină, felii de acoperiș din Oise, pâslă de acoperiș cu shisharik, pentru care sunt foarte recunoscători! Drept rezultat, al doilea câmp a fost lichidat! dar toate aceste manipulări au durat prea mult și sa decis să se petreacă noaptea pe prima poartă potrivită.

În dimineața următoare nu sa dovedit așa de reușită, ceața a acoperit toate frumusețile.
Urcând spre vârful Thab, ne-am așteptat să vedem o panoramă frumoasă, dar ceața ne-a stricat planurile puțin. Vizibilitatea era de aproximativ 30-50 de metri.
Apoi a fost o descoperire interesantă pentru adăpostul "Mănăstiri".
După prima coborâre abruptă, am realizat că punctul "fără întoarcere" tocmai a trecut, pentru că era imposibil din punct de vedere fizic să mă urc înapoi la depozitul meu.
Apoi au existat o mulțime de locuri interesante în care trebuia să urcați literalmente o mașină pe roci, vâlcuri și râuri.

Chiar înainte de mănăstire, am lovit prostește pe partea dreapta într-o baltă mare cu gunoi de grajd, aparatul atârnat în „diagonalke clasic“ acolo a fost îndepărtat cu un troliu cu o a doua mașină.
Mănăstirile - sa dovedit a fi un loc destul de mare, cu mai multe case, un iaz și grădini de legume. Imediat era o grămadă de oaze și alte vehicule de luptă.
Numai după ce au părăsit mănăstirile, înainte de câmpul pregătit pregătit au reușit să se așeze pe pista și aproape răsturnate, beneficiul a fost în regulă.

Coborarea de la mănăstirea nu mai puțin a fost interesant, și un fel de alergat în canionul râului, în cazul în care pe modul de multe ori noastre, există praguri mici, și o dată chiar și o cascadă mică, Venue 1,5 metri de unde am fost pentru a merge în jos.

După ce a condus un pic mai mult, terenul pregătit a decis, 4 izvoare pentru ea prea mult, și a decis să scape de unul. Din nou, agonia cu ridicarea câmpului opt-jack ... primăvara este instalată înapoi.

După un timp, am fost prinși cu UAZ-urile pe care le-am văzut în revigorare, ne-am legat de coadă. Brusc coloana se ridică. Sa dovedit că a existat o ascensiune destul de abruptă, cu o rută în față. Am urcat pe ultimul. Am decis sa nu trivializez, sa gasesc gaz la podea si sa plec ... Spre surpriza tuturor, nivka mea a zburat foarte mult in aceasta cale pe traseu si a cazut in ea doar la capat. 10 minute de lucru cu o lopată (în cele din urmă, acolo a rămas) și mașina este din nou pe drum.

Oise a mers înainte, am rămas din nou două mașini.

Câțiva kilometri de coborâre s-au întâmplat, iar aici, la următoarea întoarcere, se părea că râul mult așteptat. Popeye. Aceasta a însemnat că a rămas foarte puțin pentru Novosadovoye.

După ce a trecut râul, traseul a fugit de-a lungul râului. Într-unul dintre locurile aparent inaccesibile, am găsit o "ocolire". Primul crăpător alunecă prin acest loc, dar nu l-am văzut ... mulțumit de faptul că eram cel mai deștept, am găsit calea ușoară, m-am întors și am decis să trec prin ocol. După ce am călătorit cam jumătate de drum, așezat pe poduri, mi se părea un loc complet inofensiv. Un al doilea câmp a sosit și ma scos afară.

Mai mult, după ce au ascultat "recomandările urgente" că în viitor nu merită să facă acest lucru, ei s-au mutat mai departe.

Și aici este, "Jeep Mecca", după cum un prieten de-al meu a chemat-o. Placard cu inscripția "NOU SAD". Fotografie pentru memorie, și chiar mai mult la o vizită la Dima Danilevich. Are o degustare a băuturilor sale de marcă, cum ar fi cafea, vermut, absint, klibnichka etc. (toate destul de puternice)
după ce am plătit foarte mult și am cumpărat rezerva, ne-am mutat în locul petrecerii nopții. Aveau o pală destul de mare, la câteva sute de metri de Novosad.

A doua zi dimineața era clară. Am planuit să plecăm în zori ... stânga aproape la prânz). Mai departe a fost din nou de-a lungul râului, cu o masă de bord. Drumul a fost fără probleme. Nu este nimic special pentru a descrie. cu excepția cazului unic interesant. Pe una din poienisme am văzut câteva mașini, UAZ PATRIOT și ... atenție ... VAZ 2109! Așa cum a urcat un nou pentru mine în acel moment a fost un mister. După cum am aflat mai tîrziu, a fost o mașină cu tracțiune integrală nouă pe cursul Nivovsky. Și așa cum sa dovedit mai târziu, ea a fost FABRICĂ! VAZ 210934

Următoarea destinație a fost Pshada.
Am sosit fără probleme și incidente.
Pshada ... traseul ... drumul spre casă ...
În zona cu. Moldovanovka, am mers înainte, iar a doua mașină sa oprit la o cafenea din apropiere pentru o gustare.
Pe drumul spre nivka pregătit, problemele au început din nou.
După cum sa dovedit mai târziu, el a început să strângă rulmentul pe partea stângă a axei spate. problema a fost eliminată în viitorul apropiat.
După câteva zeci de kilometri, deja la intrarea în orașul Krasnodar, ea a bătut din nou rulmentul, numai în față, pe butuc. problema a fost eliminată la sosirea acasă.

A fost o călătorie atât de minunată.

Fie ca oamenii să mă ierte citirea acestui raport pentru silaba mea, căci acesta este primul post.

PS - un pic de poze, voi adăuga mai târziu.

Cascada, care trebuia să se mute. Live arăta mult mai prost ...