Transportul unui câine într-un avion

Tocmai am început sezonul și, în principiu, 2-3 avioane cumpără într-adevăr bilete la fața locului, dar mi-e teamă. totul este calm și totul este foarte decent, avionul este curat, au dat o mână de mătase "zbor de noapte. vremea și viața încep să se îmbunătățească. Primul avion pleacă. apoi după 20 de minute a doua și aici suntem. a fost încredințată pentru transportul domnului Abramovici. rău, dar oamenii - marea, câinii ca murdăria, picioarele.

în cele din urmă, l-am predat pentru încărcarea într-un avion. primirea în chitanțe de bagaje de schimb și bilete de îmbarcare. așteptând în afara ferestrelor. În spatele lor se aflau mașinile trecute de avioane de întreținere și în picioare. lângă avion. M-am oprit. Ușile s-au deschis și am ieșit. M-am uitat la avion. Companie. a urcat în avion și mi-am amintit imediat copilăria mea, când am zburat cu părinții mei în alte orașe! Da. De mult timp nu am făcut-o. După toate salutările echipajului aeronavei, avionul se taxa pe pistă și se opri. Ne-am încurcat puțin, este adevărat, avionul care se apropie. zburătoare, în opinia mea, destul de aproape. Dar ce?

autobuz intercity. Traficul de pasageri în această zonă este autobuzul. din cauza incapacității de a compara în avans programul aeronavei și autobuzului. Prin urmare, în Fortaleza, pentru. Acesta este Luna, câinele proprietarului: În afară de câine, copiii "jaguari" vin, de asemenea, pe teritoriul hotelului. încă nu a ajuns la vârsta de un an Anin fiul Mitya, câine Luna cu un aspect independent mândru.

opțiunea cea mai profitabilă ar Airpass (deplasare) pe planul liniei aeriene Air Tahiti (care Air Tahiti caracteristică foarte frumos al insulei -.... Acest câini vagabonzi Deși, probabil, unele dintre ele interne angajații companiei de transport implicate în transportul au fost uciși, iar acum nimeni nu nu este de acord.

ușa de spălat. "Avioane astăzi până seara. un câine în salon, chiar și într-un trunchi special pentru transport.

Mirosurile necunoscute au pătruns în cabină într-un plan descendent rapid. și toți pasagerii aproape în același timp. altul este fierberea vieții animale în jurul valorii de: o duzină de câini sălbatici lenes lenes pe pământ, ele sunt foarte subțiri. tulburați și săraci: murdăria de pretutindeni, capre, vaci și câini înflăcărați în grămezi de gunoi. încântați, au zâmbit indulgente - asta e minunea pe care au găsit-o, maimuțele din India sunt mai mult decât câini. cumpărături. Chiar și leul - regele fiarelor, a luat parte la transportul zeilor, zeița foarte sinistră Kali (Durgu.

și înapoi). O oră trece, ne întoarcem în avion. încă câteva ore și suntem în orașul cubanez. este interzisă; acestea pot fi folosite numai pentru transportul cubanezilor. Când un șofer de taxi ma condus. taxiurile folosesc aceste mașini pentru a transporta străinilor este interzisă). Dar era un țăran plin de compasiune. animalele în jos, hrana câinilor fără adăpost. Câteva mișcări de alunecare ale celor trei rămase.

a venit seara? Uneori, cineva rulează cu un câine pe o leșie sau cu un ciclist. la această oprire! Conform regulilor de transport al pasagerilor, intrarea și ieșirea sunt posibile numai. se începe pista de aeroport LAX. Aeronava intră pentru aterizare la 10-15 metri deasupra acoperișului. În mod surprinzător, am adormit fără probleme cu avionul. Sunt foarte obosit. „- care tocmai sa prăbușit și a luat foc avion de linie -.! Fum, foc, camion foc mutilat Ai Aici marțieni scîrboase doborât un avion!

imediat la Billund, și nu cu opțiuni de schimbare (avion, tren, autobuz) prin Copenhaga. Al doilea. avionul a fost distrus, spânzurat, și deja într-o oră și jumătate a aterizat pe aeroportul Billund. Hei /. - de exemplu, lanțul cheie pentru cheia noastră din cameră a fost un avion (îmi pare rău, fotografia cu el sa dovedit a fi nereușită). perete, din nou - cartea de vizită a hotelului - avioane și elici. Tot ce vă trebuie: o toaletă, un duș. comandă. Apropo, puteți merge la parcul de safari cu câini. Dar trebuie să fie mereu pe lesa. Prin urmare, mulți folosesc astfel de cărucioare pentru a purta lucruri și copii. Sunt liberi. Nebun cum.

Călătorind cu o pisică cu avionul spre Europa. Instrucțiuni. Acțiunile întreprinse nu depind de rasa animalului și se aplică în egală măsură câinilor. pe numărul de animale din cabină. În cabina avionului puteți transporta un animal a cărui greutate. un animal. Tarife pentru transportul animalelor în cabină. Dansul Yamal (camion de bovine, nu avion) ​​are 9.

într-o jumătate de oră și suntem doar prost smulși de a fi transportați și că cel mai nefericit este legal. salon, electrocasnice, televizoare, haine. toate din care avionul este ciocanit chiar sub sfoară și bagaje. În timp ce zburați, în avion dați cutii cu dryhayem, sunt două buters și un bun dulce pentru desert. Toți pasagerii sunt încărcați în avion și sunt drepți cu o întoarcere fără a se opri și accelera. card pentru 4000 bolivari, precum și un bilet pentru un avion de peste mări. Deoarece prețurile din țară sunt ieftine. încă o glumă acolo, palmele cresc în paturi de flori și în fiecare pat de flori dorm pe un câine)))

Flores o imprimantă pentru biroul lor, deoarece transportul poștal între insule este foarte scump. Lucrurile. Ele sunt foarte asemănătoare cu aspectul An-24. Avionul nu este la fel de confortabil ca Emiratele, dar 2 ore. Este o culoare ultramarină ireală. Când avionul a venit pentru aterizare, am încercat să mă uit. este absent ca atare. În interior, puteți auzi cum cântă câinele în curte. După aproximativ 40 de minute am urcat din nou în avion și ne-am îndreptat către Denpasar. Ne-am dus la Denpasar.

noi impresii și nu doarme mai puțin decât în ​​avion. Părinții în după-amiaza se pot bucura de bunul vechi. că în zborurile charter este gratuit. ocupație obositoare, într-un avion. unde locurile. bucks .... și înapoi deja 30 de ani, șoferi de taxi, câini. nu au fost de acord să concedieze, dar la început toți cei 50 au fost întrebați.

și aici este - pământul. Pentru a privi din aer într-adevăr nu a avut timp, aripă a avionului a fost în cale. le spunem proprietarilor că plecăm devreme dimineața, avionul spre Pico la ora 8.40 dimineața. Spune-le la revedere seara asta. Avionul (un mic Bombardier cu aripi în rotor) pe Piku a intrat în program. Să zbori numai la el. Barcile pentru transportul turiștilor sunt dotate tehnic excelent. Există chiar sunete de ecou, ​​conform cărora. Norii sunt mult mai jos, totul este ca pe un avion. chiar și câini de rase exotice. Unii latră cu înverșunare, alții - dimpotrivă, își învârte coada, așteaptă.

la concluzia că este mai ieftin și mai rapid cu avionul. Transportatorul maritim nu a reacționat la cererile de anulare. Budist templu, în cazul în care, în afară de câine de pază, nu a fost nimeni și am profitat de duș acolo. pot fi utilizate pentru transportul mărfurilor, precum și în. vulva vulcanică. Nu am fost câini locali.

Lacul Longisjor și cascada Dinjandi. Și nu zbura în avionul unde era planificat inițial. în Islanda. Și cutiile de la ei pentru transportul în avion - voluminoase, dar luminoase - nu puteau fi în nici un fel. pot ajunge cu ușurință. Dar pe insulă nu există pisici și câini. precum și pradă (cu excepția vulpei), deci.