Orașul transformatoarelor - data lansării, recenzii și știri despre joc, videoclipuri, capturi de ecran și imagini de fundal pentru jocul online

Revizuirea jocurilor online City of Transformers

Terenul jocului

Cu toate acestea, jocul City of Transformers nu are nimic de-a face cu aceste nume legendare. Toate evenimentele din joc să aibă loc în viitorul îndepărtat și se bazează pe lupta planetei cu cursa însetat de sânge Amikron kvintessov. Dacă se concentreze pe versiunea originală, kvintessy sunt acele ființe care au reușit să creeze Autobots și Decepticons. Ei au fost expulzați de pe planeta Cybertron în spațiu după înfrângerea în bătălia pentru Amicron. După aceea kvintessov a început să sprijine clona misterioasa Slyme și au decis să captureze matricea prin care supradotați poate fi transformat într-un imens roboți mecanice. În general, Matrix era și în original, unde era un lucru neobișnuit, cu care poți crea orice lucru. În City of Transformers oferim o linie de poveste destul de neobișnuită. Ca jucător, puteți sta pe partea poporului Amikron planeta, care este de a ajuta rasa de oameni.

Jocul are un set destul de standard de clase, care include tehnologie, magician antropogen, luptător defensiv, fantomă, psionic și stormtrooper. Dacă te uiți atent, atunci aceste clase sunt la fel pentru noi ca asasinii, arcașii și magicienii obișnuiți, care se desfășoară doar într-un stil futurist. Aceleași transformatoare de aici sunt animale de companie clasice, datorită cărora Gifted-ul poate arata întinderea Amicron.

Transformator personal

Ai un transformator personal aproape la începutul jocului. Cu toate acestea, robotul dvs. la început arată mai mult ca un pui flămând, care trebuie încă pregătit pentru bătălii reale. Pentru a face acest lucru, va trebui să vizitați mai mulți comercianți și să citiți mai multe tratate despre prelucrarea structurilor metalice pentru a afla elementele de bază ale ingineriei. În plus, o procedură interesantă este transformarea unui erou obișnuit într-un robot puternic. Ea are loc în două etape - mai întâi îmbrăcați eroul cu un exosuit și apoi are loc o fuzionare completă cu elementele mecanice. Ca urmare, o persoană se transformă într-un transformator real. Cu toate acestea, în această formă eroul dvs. nu va fi atât de lung, deoarece transformarea este o abilitate temporară.

Gaming profesii

În orașul Transformers, veți avea acces la 11 profesii. În special, există specialități cum ar fi un chimist de combustibil, un specialist în nanotehnologie și multe altele. Folosind aceste profesii, puteți crea pentru roboți tot felul de detalii, chips-uri, elixire și jetoane de îmbunătățire. La niveluri superioare, veți avea posibilitatea de a crea chiar și un transformator. În acest caz, orice robot pe care îl puteți dezasambla pentru piese de schimb și ca recompensă pentru a obține o nouă abilitate.

Caracteristicile localizării rusești

Versiunea rusă a localizării este foarte diferită de versiunea originală asiatică. În special, în versiunea noastră un rol important este acordat modului PvP, în timp ce rolul donației este minimizat. Creatorii jocului au reușit să dezvolte un sistem de clan, prin care puteți vedea bătălii captivante pentru a dispune de resurse. Cu toate acestea, în general, City of Transformers este un proiect PvE.