Excursie la aul Thagapsh

În urma sfaturilor experimentate, a decis să viziteze singur barajul de piatră. După ce am învățat programul de autobuz, am decis să mergem la autobuzul de dimineață la ora 8.20. Cei patru au mers pe drum - eu, Serghei, Svetlana și Vasili. Ekaterina și Serghei au mers acasă în acea zi, așa că nu au avut ocazia să meargă cu noi. Și am avut un obiectiv să ne întoarcem înainte să se întoarcă să-i petreacă pe băieți.

Ne-a fost greu să ne ridicăm atât de devreme, pentru că ne-am despărțit doar la 4:30, a fost ultima noapte pentru băieți. Cu toate acestea, la 8:20 am stat în autobuz. Drumul a fost scurt, dar mi se va aminti mult timp. Nu ma asteptam ca drumul spre satul Thagapsh langa Lazarevski sa treaca de-a lungul unui drum serpentin. Am fost rau de mare, așa că am fost gata să coboare din autobuz si pe jos, mai ales de greu am fost dat ultimul kilometru, am literalmente tarat din autobuz. Am ajuns la cafenea, cineva a luat cafea și am primit apă ... Când am venit, ne-am dus pe drum. Aul Thagapsh tocmai am lovit, atât de liniște, frecvența în jurul valorii de (bine, în cazul în care avem în provincia rusă este în continuare întâlni), iar aerul ... În general, fără cuvinte - unele emoții. Serghei mi-a arătat cu plăcere părțile și a ajuns la concluzia: "Aici m-aș odihni cu bucurie, aș trăi vara".

Dar ... cum să faci fără aventură. Deci le-am găsit pe capul nostru. Cele patru dintre noi a trecut pe lângă barajul de piatră (nu intenționat, sa întâmplat, într-adevăr!), Rutier Du-înnodate, a trecut un pointer la păstrăvăria (abia târât afară din busuioc), pe lângă cimitirul (acum la acest loc au început să apară îndoială, pentru că eu N-am citit despre el nicăieri) și m-am dus mai departe și mai departe de-a lungul traseului laminat. Toate nu ar fi nimic. Da, drumul era peste tot în deal, era bine că soarele era ascuns în spatele copacilor și că era puțină răcoare. Destul de ciudat, dar alpinism mai mare și mai mare, înțelegem că vom greșit și a început să ne amintim că un pointer la o obstrucție de piatră, încă ne-am dus. Cu toate acestea, din anumite motive nu s-au întors. Ca urmare, timp de 1 oră și 20 de minute am urcat la margine și nu am avut nimic de făcut decât să mergem în jos. Am coborât, bineînțeles, mai repede și direct pe tablă. Ei au râs de mult și greu pentru campania lor, iar băieții ne-au spus în glumă Susanin.

Excursie la aul Thagapsh

Ei bine, am trecut la o piatră de moloz aruncat într-un basm - răceala și această frumusețe a deschis ochii. Plătiți pentru 80 de ruble. cu un bărbat am plecat să ne bucurăm de această poveste. După ce ne-am ridicat la etaj, am urcat în înot - așa este, că apa nu era doar rece, era înghețată. Pentru o lungă perioadă de timp n-am avut destule, m-am scufundat de mai multe ori și m-am urcat pe piatră - pentru a se bucura))). În total, am petrecut 1,5 ore acolo, apoi am oprit.

Cât am întins-o în spate, Serghei, a fost mai ușor să transportați serpentină. Obosit, dar fericit am venit acasă și literalmente fără picioarele din spate sa prăbușit pe pat și apoi a mers pentru a vedea copiii.

într-o casă privată din satul Lazarevskoye
Am închiriat o cameră într-o casă privată din satul Lazarevskoye, toate facilitățile, ieftin. La mare 10 minute, ieșiți în pădure. Lazarevskoye

Sochi (Lazarevskoye). Am inchiriat camere aproape de mare, toate facilitatile. Ieftin. Lazarevskoye

într-o casă privată din orașul Lazarevskoye
Casa de oaspeți "At Andrew" vă invită să vă odihniți. Ieftin! Lazarevskoye

apartamente în satul Lazarevskoye
Am închiriat o cameră separată în satul Lazarevo din Soci. Pentru 2 persoane la cheie, marea este la 200 de metri de cameră. Lazarevskoye

privat în satul Lazarevskoye
satul Lazarevskoe, casa privata de inchiriat, etajul 2, 2, 3, 4 camere Lazarevskoye

Lazarevskoe comentarii

Excursie la aul Thagapsh

Tilt amețeli paroxisme; stilul de viață: etic perlat, succese?

Operațiile chirurgicale grase înseamnă lacrimi curajoase.

Satisfacție ușoară a tomilor: clopot, hipermetropie.