Cum să scrieți recenzii despre cărți

Nu cred că cineva pune o întrebare. De ce avem nevoie de feedback despre cărți? Și deși orice persoană înțelege că percepția fiecăruia este individuală, iar opinia despre carte este încă subiectivă, dar, totuși, revizuirile despre cărți sunt importante pentru noi. În caz contrar, cum să navigați și să luați o decizie asupra bogăției lumii carte este merită să vă plătiți atenția prețioasă? Aici doar pentru a înțelege cum să scrieți comentarii despre cărți?

Dar a fost mai mult raționamentul pe tema DE CE reacționăm cu privire la cărți. Acum, să mergem mai departe la a răspunde la întrebarea cum să scrieți comentarii despre cărți. Există mai multe reguli care trebuie luate în considerare la scrierea recenziilor.

Vreau să observ că orice cititor este ca un ascultător de muzică. Uneori vrem să primim o sarcină de veselie și uneori ne-am dori să ne relaxăm. De aceea includem muzica potrivită scopurilor noastre. Este puțin probabil că va fi necesar să includeți thrash înainte de a merge la culcare! Totul este același cu cărțile. Dacă doriți să vă plimbați în lumea iubirii romantice, atunci celebrul "Amurg" va face bine. Dacă puneți o sarcină cognitivă înainte de carte, atunci aveți nevoie de un raft al literaturii științifice populare, sau de o instruire și de referință. Prin urmare, regula numărul unu - în revizuirea cărților stipulează scopul și scopul cărții.

Apoi, vreau să vorbesc despre grupa de vârstă. Fiecare carte are propriul cititor. Mulți adulți citesc cărțile copiilor și le judecă de la înălțimea zborului. Vai! Acest lucru nu este foarte corect. Nu putem judeca cărțile copiilor în mod obiectiv, fără a vorbi cu copilul. Cu toate acestea, chiar și după ce vorbim, nu putem judeca. La urma urmei, copiii nu-și pot exprima foarte clar gândurile. Pentru a înțelege cât de mult a plăcut cartea copilului, trebuie să urmăriți cu tacere tânărul cititor. Dacă copilul este "totul în carte", atunci îi place. Dacă copilul vă cere să citiți din nou acest poveste sau poveste, atunci cartea a făcut o impresie asupra lui. Aici merită spus câteva cuvinte despre răul cărților în opinia adulților. Nu pot judeca cu siguranță care dintre cărți este dăunătoare, dar ceea ce este util. Cu toate acestea, vreau să remarcăm că nu puteți atasa o etichetă pe carte, pe baza opiniei dvs. adulte. Doar copiii și adulții sunt foarte diferiți percep lucrări. Unele lucruri pe care copiii nu le observă deloc în cărți. Adulții au tendința de a sătura foarte adânc. Desigur, cărțile scrise pentru tineri adesea nu-i plac pe pensionari. Cărțile pentru adulți nu sunt foarte clare pentru copii. Prin urmare, regula nr. 2 - o revizuire a cărților ar trebui să se facă în conformitate cu audiența de vârstă a cititorilor.

Fiecare gen de literatură are proprii fani. Se poate argumenta mult timp și se spune că iubitorii unui anumit gen sunt oameni cu minte înguste. Dar indiferent cât de mult vorbim despre asta, trebuie să recunoaștem existența faptului - există cititori care adoră un gen exclusiv de literatură și nu mai citesc nimic. Prin urmare, când compuneți o recenzie pentru o carte, trebuie să utilizați regula numărul trei - pentru a indica genul despre care se referă lucrarea descrisă.

Pentru a domina numărul patru, mă refer la definiția dezvoltării dinamice a complotului. Recent, cititorii au început să "respecte" brevetitatea silabei și viteza a ceea ce se întâmplă. Aderenții de dinamism ridicat sunt majoritatea adolescenților.

Cu toate acestea, în cazul în care cartea este bogată în raționamente filosofice profunde sau o descriere detaliată a naturii, apariția eroilor, detalii despre interior etc., atunci, în opinia dvs., merită menționat acest lucru. Pentru că asemenea cărți au fanii lor. Prin urmare, deducem regula nr. Cinci - dacă cartea este bogată într-o parte descriptivă sau pe reflecții asupra vieții, atunci este necesar să scrie despre ea în rechemare.

Există, în opinia unor cititori, cărți pur și simplu scandaloase. Ei folosesc argou sau profanitate. Faceți imediat o rezervare, nu încerc să vorbesc în apărarea unei astfel de literaturi, dar ... DAR. Astfel de cărți există! Fapt! Să recunoaștem, chastushki abuziv. Și indiferent cât am fost indignat, opinia mea se va schimba puțin. Voi spune chiar mai mult, aceste cărți au apărătorii și fanii lor înflăcărați. Îmi propun să-l numesc înfricoșător. Regula numărul șase - stipulează cu siguranță în rechemarea de flagrant!

Uneori, cărțile sunt create nu numai pentru transferul de informații. Ele sunt o adevărată operă de artă. Astfel de cărți se disting prin design excelent, hârtie scumpe, legare uimitoare, ilustrații colorate. Prin urmare, regula șapte - dacă cartea este diferită în aparență și se referă la o ediție cadou, atunci cu siguranță trebuie să scrie despre ea.

Pentru a domina numărul opt, mă refer la continuarea sau la începutul unei anumite povestiri, roman, serie.

Vă urez creativitate și strălucire în scrierea de recenzii despre cărți!

Se încarcă.