Cum am căutat cazare ieftină în Koh Chang

Am vorbit deja despre modul în care mă pregăteam pentru o excursie la Koh Chang. Acum vreau să vă împărtășesc istoria șederii mele în această stațiune din momentul în care barca noastră a aterizat pe mal.

Deci, stau pe feribot și mă bucur de vedere. Koh Chang a fost văzut de pe țărm, dar în fiecare minut el se apropie și mai clar. Există deja palmieri individuale și case mici pe dig, puteți vedea grăsimea de așteptare și șoferii lor. Din afară am văzut o inscripție pe afișul "Bine ați venit la Koh Chang" (în limba engleză, desigur, în rusă există inscripții numai în Pattaya și Phuket).

Prima impresie: Ei bine, în cele din urmă, aici este o natură neatinsă, aici este un paradis pe pământ! Iar odihna ulterioară pe Koh Chang și o mai apropiată cunoaștere cu el doar au întărit această impresie.

Cum am ajuns la plaje

După saltul la pământ, m-am dus la tuk-tuk (sau singteo - cineva ca acesta, nu este în titlu). Ele sunt la fel ca tuk-tuki din Pattaya - camioane cu două bănci. Aici există transport în comun, astfel încât toate prețurile la plajele din Koh Chang sunt fixe (pot fi văzute în fotografie). Câteva minute, grăsimea-tuk se blocase sub șir, valizele erau aruncate pe acoperiș și am început.

Cum am căutat cazare ieftină în Koh Chang

Din primul minut mi-am dat seama de o caracteristică a insulei - este foarte montană, am calatorit în sus și în jos pe dealuri. Cei care stăteau, trebuiau să se țină pe balustrade, pe măsură ce trântau de la o parte la alta. S-au așezat, de asemenea, înainte, apoi înapoi, apoi spre stânga, apoi spre dreapta. Dacă pe drum nu era asfalt, atunci ar fi posibil să se scufunde.

Cu toate acestea, în special, nu am acordat atenție brichetelor mașinii și am avut priveliști frumoase și aer curat, pe care nu îl puteți găsi în Pattaya în timpul zilei.

În 15 minute, prima oprire este plaja White Sand - cel mai atractiv punct turistic al insulei Chang, unde infrastructura este cea mai dezvoltată. Există bănci, restaurante, baruri de băut cu chelnerițe disponibile, saloane de masaj. Dacă iubiți atât natura, cât și întâlnirile, atunci sunteți aici.

Cum am căutat cazare ieftină în Koh Chang

De la White Sanda (și până la Golful Cai), drumul a devenit un nivel, aproape fără sufocări și coborâșuri. După 10 minute - Chai Chet, după 5 - Klong Prao și imediat Kai Bay (între acestea doar 100-150 de metri, de fapt, Klong Prao se mută treptat la Golful Kai). Dar din nou - sus în jos, stânga-dreapta. Și la Plaja Lonely. În acel moment, tuk-tuk a devenit aproape gol, dar în Lonly au fost patru sate rusești. Am vorbit, iar de la ei am primit primele informații despre prețurile pentru locuințe și recreere din Koh Chang. Ei au mers, de asemenea, la Bang Bao, dar la plaja sa. După cum sa dovedit - acestea sunt două locuri diferite, și de la satul Bang Bao la o plajă normală pentru a merge un alt kilometru. Tuk-tuk sa oprit în sat, dar l-am rugat (pentru 20 baht pe persoană) să-l ducă la plajă. Se întoarse, se îndreptă în direcția opusă și apoi se întoarse spre dreapta. Am condus trei minute. Pe drum, am observat hotelul Hippy Hut. Lângă el a atârnat o tabletă inspirantă - 150 de baht. La acea vreme aveam probleme cu banii, așa că căutam tot ce era mai ieftin - hoteluri, transport. Desigur, a fost posibil să se întoarcă în Rusia, unde nu trebuie să plătesc pentru locuințe, dar nu am vrut cu adevărat (mai ales după ce l-am văzut pe Chang).

Cum am căutat locuințe în Koh Chang

Deci, am fost aterizati pe plaja. Bucuria mea era nemărginită - nu erau destui oameni, doar câțiva oameni se scăldau, erau peste tot jungle și câteva duzină de bungalouri pe plajă. O odihnă pe Koh Chang este garantată pentru mine!

Se așezară pe șezlonguri și începu să vorbească. De la noi prieteni ruși, am aflat că între plajele învecinate plimbare pe un tuk-tuk costă 50 baht, care este Lonely Beach puteti inchiria un bungalou pentru 350 baht, dar muzica tună aproape până la miezul nopții. Că aceasta este cea mai tânără plajă, unde se organizează în fiecare lună partidele pline de Lună (la fel ca partidele din Pangan, doar cele mai mici). Am vorbit despre acest lucru și că, mi-au spus despre India, în cazul în care au existat câteva ori le-am spus de Pattaya, în cazul în care nu au fost niciodată (după povestea mea dorința de a merge acolo toți au dispărut - nu-mi plac petrecerile zgomotoase). Prețurile pentru mâncare din Koh Chang au fost mai mari. Am cumparat orez pe plaja pentru 30 baht. Așa că mi-am amintit expresia lui Kisa Vorobyaninov de la "12 scaune": "Cu toate acestea!". Cu toate acestea, atunci, departe de plajă, pe drumul principal, am cumpărat câte 15 bahturi fiecare.

Cum am căutat cazare ieftină în Koh Chang

Apoi, m-am dus să văd cât costă să locuiți în Koh Chang. Bungalourile mici au fost de 1200 baht pe zi. În Pattaya pentru acești bani ai putea să închiriezi o cameră din aceeași zonă timp de trei zile. Din nou, îmi amintesc tatăl expresie a democrației ruse și, mai ales, aproximative împăratului: „Cu toate acestea,“ Dar, pe de altă parte, în tăcerea și singurătatea poate fi plătit și 1.200 de baht, mai ales dacă ai bani.

Apoi m-am înotat. În cele din urmă, marea curată și peisajul frumos din jur. Cine nu a fost niciodată în Pattaya, știi - este cea mai murdară mare din Thailanda. Cei mai mulți merg să înoate pe insula Ko Lan. pe care apa este curată, numai mărul nu are unde să cadă - mulți vor să înoate în marea de azur. De fapt, totul poate deveni plictisitor și, după trei luni de viață în Chang, am început să fiu mai relaxat de frumusețile din jur și chiar puțin plictisit de ritmul rapid al Pattaiei. Mai mult decât atât, punctul de vedere panoramică de la fereastra mea de pe malul Klong Prao devin aproape enervant până la sfârșitul celei de a treia luni, „Ei bine, aici, din nou aceeași imagine monoton cu copaci de mare, soare și palmieri.“

Dar voi avea astfel de gânduri abia după trei luni de viață în Chang, după care mă voi întoarce la Pattaya și apoi din cauza unor circumstanțe - de câteva luni pentru Rusia. Acum stropesc pe valuri si cred ca viata a fost un succes.

Închirierea unei case în Koh Chang nu a fost prima dată. Timp de 10 minute am ajuns la hotelul Hippy Hut. Este o bucată de 10 bungalouri mici. Arată foarte simplu, în opinia mea, nu există chiar rozete înăuntru. Am fost întâlnit de un rasaman - unul dintre proprietari. Apropo, insula Chang poate fi numit ultimul refugiu al hippies și rastamanov, acestea sunt destul de mult în comparație cu alte stațiuni (Pattaya, Phuket si Koh Samui sunt deloc). Le tratez în mod normal, pentru că, la fel ca ei, îmi place libertatea. Numai eu nu fumez iarba.

Am întrebat cât costă un bungalou pe zi și pe lună. Într-o zi - 150 baht, și dacă tragi timp de o lună, atunci pentru 120 baht, adică. 3600 baht. După cum înțeleg, pentru o lună este neprofitabilă să le predea, deoarece cei care vor să găsească o noapte pentru câteva zile pentru 150 de bați sunt mai mult decât suficienți. Am spus că vreau să văd bungalow-ul, a plecat la cheie, dar sa întors curând, amintindu-mi că nu există locuri. Sa oferit să vină mâine dimineață, la ora 10, când unul dintre turisti pleacă.

Cum am mers în jurul pânzei

Spunând la revedere, m-am dus să văd satul Bang Bao. Pe Internet, citiți că aceasta este una dintre atracțiile orașului Chang. unde casele stau direct în apă, pe picior. Într-adevăr, există o piață întreagă în apă. Puteți cumpăra suveniruri, fructe și bilete la cele mai apropiate insule. M-am uitat la câteva case și o casă de oaspeți - o medie de 700-900 baht pe noapte.

Ce altceva puteți spune despre Bang Bao? Există o mini-piață 7/11, nu există baruri și cluburi. După apus, viața se oprește.

Cum am căutat cazare ieftină în Koh Chang

Apoi am mers la parcarea tuk-tuk și am mers la Plaja Lonely. Aici totul este diferit. Oamenii sunt decent, în majoritate tineri. Există birouri de excursii și saloane de tatuaj. Plaja însăși este mică. Lângă Drumul Principal, a fost construită o platformă mobilă, unde sunetele au fost transă și dansatorii au cântat în haine destul de franc. Am cumpărat orez (orez lipicios în saci).

Un pic de gustare, am decis să merg pe jos la Kai Bay, pentru că înainte de pe Internet am citit că până la ea aproximativ 4 km. Și aceasta a fost cea mai mare greșeală a mea. Da, poate 4 km, dacă îl luați direct. Dar trebuie să ne amintim că această distanță nu trebuie să fie luată în linie dreaptă, ci pe munți abrupți. Secțiunea de 100 metri este de 100 de metri în sus și de 100 de metri în jos, adică de două ori mai mult. Ca urmare, s-au dovedit toate cele 8 km.

Până atunci era deja întunecată, lumina se terminase cu așezarea și m-am plimbat de-a lungul drumului fără să văd nimic înainte de mine. Mergem "pe munți, de-a lungul dalelor" cam trei kilometri, am scuipat pe ea, pentru că Era obosit și frică de șerpi. Pe dreapta - o junglă sălbatică, de unde cineva ar putea să iasă. După ce a trecut - drumul a fugit doar o maimuță. Din moment ce eu nu știam ce fel de animale se găsește în Chang (insula atunci locuită doar de bănci, iar restul zonei imens acoperit de păduri), nu am decis să ispiti soarta și a ajuns într-un transport care trece. S-au dovedit a fi o mașină care a condus lucrătorii unui hotel din Thais la casele lor. M-au fluturat și m-au oferit să merg gratuit la Kai Bai. Am condus pentru o scurtă perioadă de timp, aproximativ 5 minute. Le-am dat douăzeci la ieșire (dacă ar fi fost bani, aș da o sută - mi-au plăcut).

Deci, sunt la începutul golfului Kai. Sau la sfârșit, dacă contezi din dig. Aici există deja o civilizație - birouri de schimb valutar, saloane de masaj, baruri cu chelneriță în îmbrăcăminte sinceră (hainele lor nu au nici o îndoială că aparțin fluturilor de noapte). Pretutindeni zgomotos, sună muzică. Aici am văzut prima dată spectacolul de foc: câțiva băieți agile jonglează cu torțe și stâlpi arși. Dar distracția este numai pe drumul principal. La 500 de metri, chiar pe coastă - nu un suflet, foarte liniștit și calm.

Cum am căutat cazare ieftină în Koh Chang

Deci m-am dus, uitându-mă în jur și uitând să întreb prețul Gestului. După 40 de minute, am închiriat o locuință mai mult sau mai puțin decentă pentru 350 baht, cu ventilator și TV. De fapt, eram deja în Klong Prao, dar nu știam asta, pentru că Satele Kai Bay și Klong Prao fuzionează de fapt unul cu celălalt. Și nume diferite pentru că ele merg doar pe drumul principal, iar plajele sunt diferite, există pietre între ele și este imposibil să ajungi de la unul la altul de-a lungul țărmului.

Era cam la ora 20.00. Am luat un duș și am decis să văd dacă există canale rusești (în Pattaya erau 4 și apoi 6). N-am găsit nimic în limba rusă. pentru că pentru o zi decentă a fost pe munți, apoi a adormit repede.