Ce fel de lac chevaniha kekushin club

Și știi că în regiunea Kirov există un monument natural frumos și misterios - Lacul Chevanichi? Cum să vă relaxați în weekend, dacă nu aveți ocazia să mergeți în altă zonă sau pe plajă?

În regiunea Kirov există multe locuri care trebuie vizitate și văd frumusețea lor cu ochii lor, iar Lacul Chevaniha este unul dintre ei.

În weekendul trecut am mers pe o excursie de drumeție la lacul Chevanikh, care se află în pădurea Medvedski din districtul Nolinsk din regiunea Kirov. Regiunea Kirov este nu numai orașul Kirov, ci și multe alte locuri frumoase și interesante din regiune. Lacurile și râurile sunt de mare interes pentru turiști și pur și simplu pentru turiști.

Nu ne-am gândit mult timp și ne-am ales ruta: Kirov - Nolinsk - Medvedok - Lacul Chevanichi. În această direcție am mers pentru prima dată, dar asta a fost și mai interesant, deoarece natura regiunii Kirov în diferitele sale regiuni este frumoasă în felul ei.

Am plecat sâmbătă dimineața și am ajuns în loc mai aproape de seară, deoarece trebuia să ne plimbăm puțin, după ce am făcut un tur al Nolinskului și al împrejurimilor. Dar nu ne-a stricat starea de spirit! În Nolinsk am încercat limonada locală, ne-am uitat la oraș și la pajiștile unor flori albastre care creează un miraj de apă din afară.

Drumul de la Nolinsk la Medvedka este păzit de pinii giganti, care conduc călătorii spre Bear Bor. Și aici este deja ușor accesibil la lacurile carstice ale pădurii de pădure Medvedski, cea mai mare din care este frumosul lac din Chevanikh.

Medvedski Bor este situat la 25 km de orașul Nolinsk, pe terasa de nisip a râului Vyatka. În plus față de pini din pădure, puteți găsi zone cu tei și birclet warty în submarin, tractul de arțar negru. Pentru turiști, cea mai mare atracție a borului este eșecul de canale, lacuri și scufundări.

Calea spre lac din satul Medobok se întinde de-a lungul liniei electrice în adâncurile pădurii, la aproximativ 6 km de drumul forestier. Lacul poate fi vizitat din diferite părți și poate admira frumusețile sale. La voie, lacurile pot fi ocolite pe țărmul estic.

Chewahiha este singurul lac din regiune, care este format din 23 de crateruri carstice de diferite dimensiuni. Cea mai mare adâncime este de până la 14,5 m.

Am ajuns la lac sâmbăta după prânz și au fost ocupate toate cele mai bune locuri de parcare, dar am găsit încă un loc confortabil pentru a vă relaxa. Am pus corturi, am construit un incendiu și am început să pregătim cina, pentru că erau foarte înfometați în timpul călătoriei.

După cină și o mică odihnă, bărbații curajoși au mers să cucerească lacul și să înoate pentru a studia lumea subacvatică a rezervorului. Femelele nu îndrăzneau să înoate în apă rece și, prin urmare, priveau de pe țărm. Este regretabil că nu aveam o barcă pentru a explora întreaga lac și împrejurimile sale.

Seara, am stat lângă foc și am cântat cântece la chitară, am vorbit și chiar am văzut în tăcere flacăra focului care se juca în noapte. Numai adânc noaptea am mers în corturi pentru a dormi puțin.

Ziua Sabatului a fost excelentă și, cel mai important, că nu există nici o comunicare celulară, ceea ce înseamnă că vă puteți relaxa complet de problemele de lucru și de probleme ale orașului. Întreaga odihnă cu sufletul și corpul vostru vă ajută să rezolvați și să înțelegeți multe probleme personale, să vă adunați gândurile și să acordați prioritate. Aerul curat și prospețimea pădurii de pin ne-au îmbogățit cu oxigen, iar boabele de pădure au adăugat vitamine corpului nostru. Duminică dimineața ne-am trezit devreme, când soarele se afla puțin peste lac. Bărbații au luat procedurile de dimineață, au înotat în apa cea mai curată, care stătea în picioare pentru noapte. Am preparat micul dejun, am mâncat și am continuat să comunicăm între noi și cu natura.

Pentru cină am decis să facem o ciupercă de ciuperci, pe care am adunat-o în pădurea Medvedski. Prezența arzătoarelor pe gaz a facilitat foarte mult prepararea alimentelor și încălzirea apei pentru ceai. Supa a fost un succes și a fost mâncat într-o singură ședință.

Și am realizat că peștele, mâncat noaptea de lumina unei lanterne, este mai delicios decât cel rămas dimineața ...

Ziua a zburat repede și a venit timpul să ne întoarcem acasă. După ce am luat parcarea și am făcut o fotografie generală, am fost mulțumiți de călătoria spre Kirov. Puțin obosit și somnoros, dar fericit și cu impresii noi, ne-am întors acasă.

Mulțumită tuturor celor care au participat la călătorie! Sperăm că astfel de excursii vor deveni tradiția noastră, iar noi participanți se vor alătura companiei noastre.