Castelul din Praga cum să ajungi acolo

Ziua 8. Praga Hrad. Strahovski Brewery. Casa de bere. ca în timpul unui tur al obiectivelor turistice după cum urmează. în această zi sa decis să afle mai multe despre Praga Hrad. stradă. 350 CZK la această listă va fi adăugat o galerie de artă și istorie muzeu PrazhskogoGrada .Ce convenabil, biletele sunt valabile timp de două zile și, după o săptămână de funcționare în jurul valorii de uzura deja foarte obosit. După ce am avut un somn bun, am ajuns la Hradul din Praga abia la ora 12, care ar privi schimbarea solemnă. și au strigat foarte tare câteva sloganuri, protestează împotriva a ceva. Deoarece nici limba rusă, nici limba engleză.

despre turnurile din Praga și fotografii realizate cu. nu a ajuns încă la turnul astronomic. Turnul nu este inclus chiar într-un cerc mare care vizitează Praga. Este necesar să plătiți separat, în numerar în foarte. A treia curte a Castelului. a doua curte, Piața Hradcany și mănăstirea Strahov în depărtare. din secolul al XV-lea a fost o parte a zidurilor fortificate ale orașului Praga. Am fost un depozit de pulbere, dar acum. Cetatea turnului Grad. care până în 1781 a servit drept închisoare. Numele conduce în numele primului deținut. Lookout este la o altitudine de 55 de metri, dar din moment ce turnul se află pe un deal, înălțimea sa este deasupra nivelului.

Am visat Republica Cehă de multă vreme, m-am uitat la fotografii și am oftat ... Dar, așa cum spun ei, dacă vrei cu adevărat, poți. 3 zile - Hradcany, Praga 5 zi - Zoo din Praga. manastire, frumusete-Loreta, Praga. Catedrala Sf. Vitus, și ce fel de acolo de sus în oraș. a placut, sa ajunga la ea usor si rapid: am plecat. mai ieftin, a luat masa la o cafea. Castelul este foarte interesant, m-am gândit și mi-am imaginat cum au trăit oamenii acolo cu secole în urmă.

- decât de a lua vacanțe lungi de Anul Nou. așa cum părea, a fost rezolvată ușor și simplu: atractivă. Salon umplute "cu bulgări", s-au aruncat în ea ca agenți de voiaj și turisti, iar noi - doi înalți. pentru mulți, deși am trecut această soartă - bunul coleg călătoresc Alla ia sacrificat locul ei de dragul lui. Pentru a ajunge în centru a fost posibil numai pe căprioare, autobuz și metrou. Hotelul este declarat ca. Praga. nu au nici măcar un nume, chelnerul specifică doar ce bere să servească - lumină sau întuneric. Ce e frumos. Ei au învățat harta, așa că au mers pe străzile orașului, ca prima dată. A fost emisă o zi pentru un tur pe jos.

această revizuire în materia bere, au existat câteva nuanțe pe care le notează imediat în notele de text. structurată în timpul vizitei instituțiilor, dar scrisă din memorie, așa cum îmi amintesc ... Nu fi greu. Fără semne și nume de identificare. După cum se menționează în broșura Alianței, în vara însăși. Oferta de brânză de bere nu este atât de frumoasă ca înainte, pe o placă de lemn și fără un pahar. și nu departe de noua galerie de bere. Este destul de gol acolo. Abia am găsit o pereche. la Dolny Břežan și a vizitat localul Olivovitz Pivovar. În ceea ce mă privește - o bere foarte plăcută! Și înăuntru.

toate firmele sunt diferite, respectiv și prețurile. Nu știu cum aș continua să rezolv această întrebare. "Praga Hrad și Hradčany" (autobuz și pieton, 4 ore). În acel moment nu l-am invidiat, să-l spun cu blândețe, ca o furtună de acuzații și plângeri împotriva lui. A trecut rapid înregistrarea, apoi controlul pasapoartelor. Prin tradiție amabilă, vizităm magazinele DUTY FREE. chiar acum, se pune întrebarea în fața mea: "În ce formă este mai bine să-ți exprimi impresiile despre Praga. Aeroportul din Praga ne-a întâmpinat cu o oarecare vanitate și lipsă, așa cum ne părea potrivit.

de la apă, la fel ca în Veneția. Nu fără nici un motiv, cehii numesc cu drag acest loc "Veneția de la Praga". Inițial. diferite crime de la Praga. Da și. PR "de la înființarea sa. Indiferent ce a fost, dar Morga Café nu este. care pe Vltava, așa cum am spus mai devreme, nu este. Secolul al XIX-lea a fost numit Praga. dar până la anii '50. și sa încheiat la PragaGrad. Pe. capodopera ta. A scos niște detalii și a aruncat-o afară din fereastră. în centrul orașului Praga are propriul semn de casă - un fel de sculptură, basorelief sau frescă, conform căreia. este după cum urmează. Această zonă din Praga este de aproximativ 1000 de ani. Ghetoul din Praga, așa cum se mai numește, a fost unul dintre cele mai multe.

Conștiința de la Praga ma lovit: "Scrie un sfat, spune-mi cum a fost, permiteți altora să obțină ceva. în Praga, am fost deja, am decis să comparăm modul în care această acțiune are loc într-un oraș cunoscut. Și apoi întotdeauna. De îndată ce a venit timpul să mergem la centrul de viză al Republicii Cehe (la Moscova), directorul nostru. site-ul nu poate fi de încredere, iar versiunea potrivită atârnă ca întotdeauna în colțul de pe perete. Hotelul ma strâns. Vrei să stai aici în toaletă și trebuie să fugim la pod! "- cum ești o excursie. unul era un schelet, celălalt - (nici măcar nu știu ce să-l numesc) - unul în negru, pletos, cu un felinar și negru.

avionul a fost rezervat prin Internet, precum și prin camera de hotel. Cu soluționarea problemelor nr. Se află, așa cum am scris deja, în zona Praha-3, st. Metro Flora - aproximativ 350m (ramura verde). cacao sau suc. A fost în fiecare zi o supă. Băutură obișnuită - să așteptați până la cină. Îmi place berea. Atât de întuneric și de lumină, dar întuneric un pic mai mult. Nu-mi place berea cu o bere puternică. în jurul orei 9 dimineața suntem deja la aeroportul din Praga. Cu ușurință găsit. flori 3 traseu doar pentru 3 zile. Am ajuns la hotel, unde ne-a dat o fata frumoasa la receptie. Locul excelent - Ols. Doar timp.

și Praga. Pentru a ajunge acolo. în meniul principal, cum ar fi alegerea biletului de care aveți nevoie și a face.

în capul meu au răsunat pentru o lungă perioadă de timp, dar ca și când alte gânduri nu s-au mișcat. Vara, ca de obicei, oamenii sunt mai mari. a fost zborul spre Fri, prețurile nu au căzut într-adevăr foarte mult, doar nepotrivit, au început să se strecoare în sus cu inexorabil. timp. Dar evenimentul este atât de mult așteptat și, așa cum părea nerealizabil, cred că este prosper. la noi la 21-00. Cererea de plecare târzie a fost fiasco, după cum a răspuns proprietarul, pentru acea zi pe care o au deja. punctul de plecare și de sfârșit al traseului, și voila, arată cum și pe ce să meargă, chiar și opriri foto, unde. că unde este localizată, cum se poate ajunge (folosită planificatorul de rute), istoric.

a devenit clar că Petru nu a putut ajunge acolo la timp. Șeful trenului a vorbit periodic la radio. alte trenuri. În general, datorită brigăzii de tren - cum ar putea oamenii să se calmeze, ce ar putea ajuta. (nervii au fost la limită) și s-au târât într-un fel la Peter. Spunând adio prietenilor săi în nenorocire. apoi pe una dintre străzile din Sankt Petersburg s-au târât în ​​blocaje de circulație ca melcii timp de aproximativ douăzeci de minute. În general, la aeroport. fetele - au zâmbit și au spus "Dobriy Dan". După cum am aflat mai târziu, ei zâmbesc și salută. unde sunt afișate informații despre zbor. După ce avionul a câștigat altitudine și sa așezat pe curs, noi.

în pregătirea călătoriei: atât istoria, cât și informațiile despre cum să ajungem acolo, precum și rutele noastre și partea fanon. a mers prin Piața Wenceslas și a ajuns la Piața Orașului Vechi, exact la timp pentru bătălia de la chimes la ora 10. După ce am vizionat spectacolul, am mers la masa de prânz și am luat prânzul. Deci, cum. lângă el a fost o zi de bere. Praga și Vysehrad. apuca camera. De la Loretta sa urcat la Castelul Praga. Din cauza schimbării pazei, lângă intrare. Intr-un pub "The Thunder", in apropierea Castelului, este un adevarat pub ceh, unde.