Când am călătorit la Yangtze (partea a patra)

Cum am mers la Yangtze (partea a patra).

A doua zi a început cu un mic dejun tradițional în restaurantul hotelului și apoi am avut o excursie planificată ca traducător pentru noi, a doua zi a promis să fie interesant, o jumătate de oră după micul dejun, am asteptat autobuzul pe care ne-am dus la periferia Yangtze din oraș pe muntele sacru așa-numita, care este situat într-o zonă ecologic curată în cazul în care o mulțime de verdeață și aer curat, și în măsura în care știm, mai aproape de această zonă găzduiește locuințe mai scumpe, dar acum nu este vorba despre asta. Primul lucru pe care am văzut venind la locul - care este structura neobișnuită în formă de o coroană mare de copac înconjurat de verdeață - sa dovedit a fi o toaletă publică în interior este destul de obișnuit. Dar privirea în direcția opusă, am văzut aici un tigru

-așa cum sa spus că acest tigru este un simbol al orașului și este situat la poalele muntelui sacru. Acest munte are o înălțime de 1300 de metri și a trebuit să urcăm la vârf, ceea ce am făcut. mai ales pentru turisti trasat drumul spre partea de sus a unei căi de lemn și scări, ceea ce face creșterea destul de confortabil de aer curat și frumos natura contribuie la acest lucru. dar se pare că în momentul în care șoferul de autobuz care ne sau orice alte motive au adus forțat ghidul nostru să ne ducă la partea de sus a ritmului rapid pe care cu greu am putut ține pasul cu ea. Pe drum am văzut o mulțime de ciuperci - ca o russula, (nu înțeleg ciupercile) și veverițele au jucat pe copaci. Struck construit din pietre diferite „fericire piramida“ -cum ar fi ne-au spus dorința oamenilor zagadyvaya pune o piatră pe o piramidă și dorința va deveni realitate, desigur, toate piatră, lăsate de piatră.

Când am călătorit la Yangtze (partea a patra)

Când a urcat de mai multe ori, a auzit țipete foarte tare și a cerut să știe că, din moment ce oamenii se află pe vârful muntelui, scapă de energie negativă. În partea de sus a acestui munte există o structură din lemn, cum ar fi un foișor format din mai multe etaje, de unde se deschide o vedere neobișnuit de frumoasă.

După aceea, am fost luați o excursie la Muzeul culturii coreene. Se compune din două camere. În prima caracteristica exponate cum ar fi instrumente vechi, ustensile, costume, pantofi coreeni, precum și instrumente muzicale tradiționale, în general, o varietate de articole de uz casnic, arta si cultura coreenilor. În altă cameră puteți să vă familiarizați cu tradițiile și obiceiurile naționale ale coreenilor.

După cum ne-a spus interpretul, există trei sărbători principale în viața coreeană: prima zi de naștere a copilului, nunta și aniversarea părinților sau, mai exact, 60 de ani. Este foarte luminos și neobișnuit pentru noi să sărbătorim o nuntă: mireasa și mirele îmbrăcați în costume naționale frumoase. Martorii ar trebui să fie oameni cu experiență și înțelepți apropiați. Masa de nunta ar trebui sa fie acoperita bogat si divers - aceasta va fi viata familiei. O caracteristică importantă pentru coreeni este venerarea părinților, astfel că una dintre sărbătorile principale este aniversarea părinților (60 de ani). Din moment ce părinții au de obicei aceeași vârstă, aceștia sărbătoresc această sărbătoare pe una dintre zilele de naștere ale părinților. Trebuie să fie urmată de toți copiii, iar această sărbătoare este organizată și de copii.

Când am călătorit la Yangtze (partea a patra)

Coreenii de asemenea funerare specifice: un om făcut pentru a vedea pe ultimul drum cu bucurie, „să nu afecteze viața“ a decedat. În mijlocul holului puteți vedea locuința de dimensiuni normale a coreenilor. În prezent, desigur, nu este suficient cine trăiește astfel din Coreeni, în special tineri, care se străduiesc pentru o viață mai confortabilă. Dar unele obiceiuri sunt observate și în zilele noastre. De exemplu, soția fiul cel mare, după nuntă devine un ajutor în casa părinților soțului ei, în toate lucrările de pe casa este de obicei realizată de femei și bărbați de relaxare la domiciliu după locul de muncă. casa are puțin mobilier și absolut fără paturi: dorm pe podea pe saltele speciale, care după somn pot fi rostogolite și scoase.

În bucătărie, trebuie să existe trei produse alimentare principale pentru coreeni: este orez, kimchi și lapte acru. Fără aceste produse nu se poate face nici un aport alimentar. și soia fermentată, din care se prepară supă (cu un miros foarte neplăcut), este considerat un mijloc de menținere a imunității bune. De asemenea, în muzeu există o sală în care se află o expoziție unde puteți vedea, precum și cumpăra articole de artă și creativitate ale coreenilor. Și pe strada lângă muzeu există o expoziție-vânzare de vase decorate cu modele frumoase și alte suveniruri. Acolo puteți vedea vase cu creșteri umane și vase de suveniruri foarte mici, în general, puteți face o achiziție pentru fiecare gust. Apoi am mers într-o excursie la una dintre cele mai mari și mai prestigioase universități din oraș există în jur de 15.000 de elevi și studenți ruși au aproximativ 800 de persoane. Sau, mai degrabă am fost doar la începutul întregului campus, sau chiar un oras format dintr-un ansamblu complex de învățământ clădiri, stadioane, terenuri de joacă, cămine și case pentru profesori și familiile lor, există și o grădiniță pentru profesori de copii, spun ca exista un bazin bun, care este deschisă publicului . În clădirea centrală a universității este aspectul de campus este doar un imens impresioneaza cu dimensiunea sa (vezi foto) .Un pentru a ocoli complet o zi, nu poate fi suficient.