Trenuri electrice, electrice

Fotografie în tren din secțiunea portret 3964967 - (fotografie)

Cu cultură / nu în tren / \ De la Peredelkina la casă \ Rides aritmetică medie \ Raskolnikov și Oblomov. O. Kustarev. "La Laguna Albastră". Volumul 3A. Există o inteligență în Rusia

Ochii lui în spatele ochelarilor convexe Ca pe cineva foarte necesar. Dar trenul cu lumini decolorate. A fost mult timp pe a cincea cale. Evgenia Golosova În piața pătrunzătoare a Rebeliunii

Într-o întâlnire cu tine - un tren electric spre Shinjuku \ Cu o oprire în spatele fiecărei coloane și visând la suflarea lui Tavar Mathi. Numele salatei \ NAMES OF SALAD

În așteptarea trenului, \ să nu se plictisească să se plictisească, să devină țigări și meciuri, o cutie care să bată pe cutie. Vladimir Salimon Din ciclul "Detalii minore"

În așteptarea trenului, ca o metamorfoză. Fata a pus un ban pe un pariu. Doamne, dă-mi înapoi furie și lacrimi! \ Mind obevshisya meu lua-o! Alexey Didurov Petalele din regiunea Moscovei

Când istleet tulbure meci, \ Când ai venit în troglodit birou, \ de Vostriakov izbucni tren, \ va zbura către și să nu vadă. Eugene Raine

E obișnuit cu asta. Acesta se minimizează pe ea \ capul pe Portofoliului \ El nu se simte nici rece și nici o bubuitură \ într-un stomac foame \ El nu știe că nu există nici un tren înapoi - .. \ cale Dezmembrabil. Mikhail Laptev

Și așa este confortabil. Și așa este liniștită. Motorul râde de afaceri și subțire. Și lângă obișnuitul, ca un obicei, peste talpă în noapte, trenul va zbura. Gleb Gorbovsky Eveniment Suburban

Nu a existat nici un incendiu în district pentru o lungă perioadă de timp. E fluierul ultimului tren. \ Pasagerul se potrivește în mod rapid \ Lumină albă lumină. Olga Dyakova Nu a existat nici un incendiu în raion pentru o lungă perioadă de timp.

Dar, la prima zdrobi în ușile electrice, \ Pentru fel de mâncare de cartofi și curvia Harith \ Este poezia mea până la ultimul obicei, \ aplatizate dinți și scuipat, frecat pe granit. \ Și în mod deschis După ce a fost m-au tarat din hulks Lentorga \ Up peste gheață râul Neva, \ El a deranjat-mă, vine de plăcere: \ „Arată-mi du-te Și totuși, nimic ...!“ Alexander Ozhiganov 1968 Sun. activă

Peste tejghea de zgomotul trenului măturat tren - cutie fulgera ca cadre înainte de începerea filmului în cinema; dar în câteva secunde în mijlocul acestui ecran ciudat păstrează neclaritate care schimbă caracteristicile feței: stând lângă fiecare fereastră pasagerului și fața, deși schimbări, dar rămâne pe fiecare cadru - doar o jumătate de minut, și apoi din nou - de rulare spate copaci, stalpi, câmp . Și praful de pe sticlă. Alexei Andreev „lichid de sticlă“

Și eu sunt în același tren îndepărtat \ minut vis visitor intermitent, \ dar brusc cuvântul vecinului meu a surprins \ în funcție de obicei lungi de vacanță. Arkady Bryazgin BARDY RU Satul Gaychul

În ritmul durerii dintelui și al îngrijirii pământului, fluierul fabrica și trenul trenului electric militar m-au dus în fumul apelor, în orașul spiritelor bucătăriei decedate. Boris Kupriyanov. 1970-1975 În ritmul durerii dentare și al îngrijirii pământești,

După ce trenul a plecat, firele sună atât de mult, ca și cum ar fi apelul în roluă. Cele care s-au despărțit pentru totdeauna. Galina Andreeva

Armele au explodat. Oprirea autostrăzii, frânată în trenul de stepă. A intrat în vestibul. Se uită la distanță: "Care este stația?" "Râul Negru". Mikhail Pozdnyaev Din cartea "WHITE TOPOL" 1984 am devenit nebuni. Calmat.

Trenul Verde \ Toate crawling pe o bucată de fier, \ i sta \ la distanță În pădure ceață galben, Andrei Voznesensky 1989 în spatele unei ferestre Bolotin

Și trenul urlă, dispărând. Dar aici e stația. Să mergem în voie. \ Dă-mi mâna, prietene, pentru a plasa picioare puternice. \ A se vedea cum merge respirația întuneric, \ și negru șoaptă ziare, ca niște lupi. Vladimir Kucheryavkin Din cartea "Casa Cinematografiei"

Trenul meu, întoarce-te! \ Ne scufundăm sub apă, \ Vedeți zână în vesta portocalie, \ care trece prin calea cu lanterna? Julia Pivovarova Lanterne

Am coborât din tren. Luna a fost în creștere \ emisfera peste potecile abrupte \ pe felii de lamaie disecate \ fire divergente \ împingând tot mai largi peste cabane acoperișuri, \ de mai sus - peste capotele de braduri. \ Mai aproape - GALLOWS putere \ pe disc strălucitor înnegrite, Dmitri Polishchuk cade baladă Lunii

Ne-am săturat de neobișnuiți, am spus: "Doamne!"! Alexander Galich FAMILIA PENTRU FAMILIE

Pe punctele de lucruri eclectice nu parte la labele elegante lucruri \ Stream flitting de cum ar fi paiete gri pe un gri \ ochi de afișare \ nenorocită înțelept \ Se încălzește sub genele \ coarne gleznei de păstori rătăcească \ de pietricele amalgam pas cu pas liliac \ Dintr-o dată, vântul a rupt miriadnye suluri! \ Unul spre - Zephyr nu este nici o Borey - discret - \ instantanee Igor Lapinsky "focul Sf. Elmo" revista Mitin P O G U e S și e P e N N U

. La mijlocul râului \ înota dintr-o dată tren \ care transporta fluxul \ ei fragil organism \ Worker adormit \ Schoolboy îngropat în pagina -. \ Fără să observe, frunza lui. Sergey Arno 1980 BARDS RU Metro

pe tren la șapte cincisprezece ani. (chiar și jumătate de oră pentru a dormi) \ metrou (nu credeți, nu vă fie teamă, nu telefonează) mașină ambalată. Boris Pankin Din ciclul "Un minut înainte de trezire" Evening Gondolier. 144 numărul de labirinturi

Fereastra trenului electric se întunecă de la funingine, în fereastra trenului electric, care bate peisaje, și le vedeți încet cu o privire - nu aveți nevoie de nimic în această lume. - Pleci undeva. Vei merge din vreun motiv. Drumul rulează cu o panglică nesfârșită. \ Și ușa deschisă gâfâie cu mînie, dar timpul s-a oprit în mașină. Pereți înghețați, fețe înghețate - carul urmărește lumea înghețată. Și durerea a dispărut. Și vreau să cred că încă mai există porți deschise undeva. Alexander Bespalov

Trenul se îndreaptă spre Moscova. \ Am fost despre nimic din ceea ce nu plâng: \ Această ploaie \ Am trăi \ Sunt aici doar închiriat cabana \ mă trage în viața mea \ vyvorochennye acest drum de țară, \ în cazul în care ai ucis sau nu a ucis, \ și tu sam-.?. nu știu cu adevărat. \ sunt ceva, bine, eu sunt un poet, \ nu sunt zadarnice, deși mor aici. \ Zona de capăt a Rusiei acolo \ și rătăcește de-a lungul marginii fiecărei Ina Kabysh

Knocking trenuri pe marginea universului \ Absolut vers, dar încă zburat \ scurt oftat de la buzele uscate și palide ... \ Aproape a mea ... dar topirii în spațiu \ Dincolo de stațiile de orizont și de piste, \ Într-o noapte ciudată, confortabil și se spală, \ -flooded cald lămpi cu lumină ... Alexey Fedotov

La fereastră, într-un tren electric liniștit O femeie citea o scrisoare. Lumina este de scurtă durată, din obișnuință. Se întoarce o față obosită. Anatoly Avrutin

Am văzut-o dată luminile din fereastra trenului, \ nu a clipi nici măcar o dată - a adus la acest obicei, \ Se spune că rigidizează pe oricine le vede, \ nu îndrăznesc să le abordeze într-o stare de ebrietate. Alexander Sukhanov BARDY RU Problema era aproape de valea vecinului meu,

iar trenul se grăbește, atingând țâțe, o țară ploioasă, în câmpurile reci. Evelina Rakitskaya RAILWAY (1984)

Într-o mulțime groasă, într-o mașină de vagon \ O oră stăm pe linie. Baldeem. Am prins zgomotul. Avem un misto - \ Între Chertanovo și Biryulyovo I.Severyanin).

\ Găuri Mondiale ale pământului, locuite, \ lume de dealuri, câmpuri și drumuri, \ lumi, unde ei au mâncat trage în pante, în cazul în care podul unde râul este larg, \ și a alerga viaducte din afara, \ polustanki, orașe, poli \ de-a lungul rectitudinea de oțel, de-a lungul izluki \ de-a lungul avere de cale ferată. Alexander Revich 1983 gust de fier de apă dintr-un puț

Înainte de trenul la Moscova a fost exact o oră, și în această oră voi trăi atât de departe de tine. \ Într-o astfel de golitate pustie, transparența este astfel încât să poți atinge orizontul cu mâna. Alexey Kortnev - Cântecul despre Moscova

Știu și imaginea obișnuită mă va opri din nou. Trenul de metrou se va încălzi din nou, Cu amintirea unui teasing vechi. Tatiana Kuzovleva

O tăietură de cale ferată se taie cu un ac, o femeie bătrână orb este un tren electric. \ Din nou nu-mi pasă \ Sunt doar meciuri în buzunarul meu. Kristina Voronțova

Când trenul noaptea strigă, nu pot ține înapoi entuziasmul și eu țip: pauză, isterică și cer să continuăm să continuăm. Denis Novikov

Băieți cu aripioare, fete cu încuietori, doi controlori care au adormit sfinxuri, Andrei Voznesensky

Nu este nevoie să se rupă \ În trenul înghețat, \ m-am dus la „nicăieri“, \ Și în afara ca se potrivește, \ ardere oraș. \ Strălucire de neon rece, \ nu se topesc cărămizi. \ Am fugit de acasă, \ am fugit de acasă, \ castelele de chei uitare. \ în cazul în care casa mea deschisă, \ și prieten și dușman. \ e durere unul ucis, \ și angoasa inamic racla. \ toate locurile punctat \ sunet abia auzit al roților. \ Îmi pare rău, am plecat, \ voi toți \ Nu este nevoie să lacrimi! Alex Mitin13.10yu04

Tren tren. Pe șuvoaie de la chiuvetă Fotografii de morți ... Eric Emann. Traducere de A. Belykh

Otdyshites, prietenul meu, a pus în trenuri limba \ rece, dacă nabezhit.I accepta ca destin ca și inundații ale râurilor, \ In fluiere stupide tub degerate. Vladimir Elistratov

Deci, trenul electric în mișcare - afară - ușa spre - ușa - prin mașină, \ a intrat în spate du-te, \, dar introduceți o nouă unitate. Alexander Aleinik 1985

O fluieră strâmtă la fund este un țipăt inimă, isteric, ca un țipăt al femeii: "Gol", întărit de o sută ori. \ În pădurea invizibilă, un tren gol, \ coborât din cale, \ se rușinează la întâmplare. Grigory Mark O altă iarnă ...

Și alarmarea altcuiva vă îngrijorează, dar este timpul să vă înțelegeți, pe care nimeni nu îl va ajuta nimeni să nu-l ajute pe nimeni. \ Dar va exista un sentiment de obiceiul \ Conviețuiesc cu toată lumea pe pământ păcătos, \ În cazul în care proiectul verde de tren, \ Ca și cum buzz este reactiv în ceață. Herman HERZEVICH

In Casa, fereastra \ Identificând meciuri \ și un pachet de țigări, \ am auzit întunericul \ Dincolo de pădure, uneori \ Pass de tren, roțile \ Quadriga \ aruncat praful de zăpadă. Eugene Blazheevsky

Ploaia ploua. Și din obișnuință, m-am uitat pe fereastră. \ Duminică tren \ Voi pleca. \ Rezolvată. Plec. Serghei Rykov Din colecția "Dă-mi un nor" ploua. Și din obișnuință

Și pe departe rambleu neobosit, \ Ca în cazul în care din proprie inițiativă, ca și în cazul în care, cu un roller coaster invizibil, \ Deci, trenurile ușor grabiti trecut - \ jucării Clockwork fără abur și fum. Vadim Shefner Mișcarea din 1962

În templul trenurilor de noapte -. Fum și pace \ Fantomele zilei verificarea biletelor acasă \ Plansul luminile lunii în fereastra de lacrimile ei \ a început din nou liturghia de ploaie și roți ... Dmitri Baulin Bard RO În templul trenurilor de noapte - fumul și pace.

Două vulpi pe un ciocan, un sat în depărtare. Un tren se grăbește, stăm într-un proiect. Irina Polyakova BARDY RU Acasă!

Coș de cumpărături și chanterelle \ Cu aglomerări de pământ \ Și trenuri suburbane \ Golitsino - Fili. Tatyana Bek

Ne-am uitat unul la altul \ De la ferestre \ Doua trenuri care se apropie \ Vine pe platforma. \ Mi-ai spus ceva șoptit. Anatoly Avrutin

Mă așez în tristețe în tren, în jurul valorii de înjurături, strivire. Totul e atît de obosit și familiar, și totul îmi grăbește. Tatiana Smertina Totul în bronz, ca și cum etern, toamna

... și să știe cu ce tren electric fratele va începe să-și întâlnească sora. Bella Akhmadulina

Vocile trenurilor de noapte vor plânge apoi, apoi vor cârna. Bulat Okudzhava 1957 Regiunea Moscova

Și pe mound-ul îndepărtat neobosit, - Ca și cum în sine, ca și cum dintr-un deal invizibil, Este atât de ușor de tren trecut - Jucării Clockwork fără abur și fum. Vadim Shefner

În Novosibirsk, gândirea rece \ Moskvici coaching-ul, soția lui moscoviți \ gândit și se strâmbă ca un butoi, plecarea \ croaked trenuri Stanislav Mihailov / Novosibirsk / 12 Khreshchatyk

Alimente, alimente și alimente în Anglia. Vizavi de mine, \ în tren spre Londra - Brighton \ sta un englez - sprâncenele, \ gura se pleca de la Brighton - \ citind ziarul. Un englez viu, gândește doar! E Charley Chaplin. Regina Derieva ArhangeloangliaPoeme

Și înainte de a ști că - a fugit de-a lungul ramurilor de raze misterioase \ Ceea ce pune oamenii în dimineața de la El fluturate rapid din spatele norilor trenului \ \ și a fugit cu un zâmbet de dinți strălucind în coșul de cumpărături .. Vladimir Kucheryavkin Fall 1988

Și pentru mine pe această rolă de nume, ansambluri și estradas Milee în trenul târziu Garmoshka shalaya în brusc! Nicholas Doriso

Ei strigă pentru trenurile electrice de cale ferată, ca eretici, arde într-un foc lent. Bulat Okudzhava 1957 Regiunea Moscova

Pe roți wobbly trenuri ogarilor, \ Sub cerul în cazul în care zeii straluceasca stoglazye \ ingera o doză letală de obicei \ colectarea de praf în vânt de minute rahitic, Anatoli Krichevets «Khreshchatyk» № 26

Nu te gândești la nimic, nu la nimeni, nu te-ai fi pierdut doar pe tine însuți. \ Unul. Yards. Repede. Run. \ Din tren. E târziu. Acasă. Veronica Kapustina

Seagull Popo, de la meci meu aprins, \ spectacol de pădure și miza încurcat într-o uluire, \ traseu prețuite va duce la tren. \ De la mașinațiunile vrăjitoare vechi nu mai este suferință. \ Am stricat receptorul care le-a stabilit, \ mi pe pista este pentru ea să spună averi \ Da totul despre drumul îndepărtat va spune. Aron Krup - Cântecul de Anul Nou

Sunt eu - persoana nu este mare, \ cine este, intră într-un gemene, \ somn, atâta timp cât există un tren electric, \ pe geanta cu o față simplă. Bella Akhmadulina ACESTE MINE.

Trenul a fost anulat la Century \ stropesc cu beton îngheț \ pata \ autostopistului la Moscova -kishka subțire vymerzli \ Conscience \ zece mii de tone \ împușcat imagine \ oțel geamăt neașteptate \ soare estompate fire \ umed \ și tonuri blânde nimyslimo \ înalte \ Oferă gânduri

aparat de ras \ periuta de dinti \ ceai în grabă ... \ ... scârțâit de zăpadă sub picioarele tale, \ mama copil: \ o dimineață liniștită și frumoasă, \ ca Bruegel cel Bătrân picturi ... \ ... și pe-Bochin \ întreg razvorochena ... Serghei Vlasov De la ciclul „pictarea» Vorbind în limbi GALERIE \ CRĂCIUN

Aparat de ras va prezenta, \ nu există nici un cadou mai bun \ -. Da, el are deja ras \ El a dat vecin \ -. Ei bine, vaze de cristal, \ va fi pe forma \ -. Da, el are deja vaza \ A dat anul trecut . Victor Baranov 1979 Cadou BARDY RU

locomotive electrice \\ BINE din seria „inel de fier“ \ DRAGOSTE \ E al naibii de bine, \ Ea știe cum să răspundă \ Pentru toate întrebările sale prostii \ Și a spus calm, ca și în cazul în care în fața unei oglinzi. Oleg Petrov
Locomotiva electrică va trece prin mâinile latine ale cadranului. Un curier de carieră - urcă pe prima cale spre Moscova, către statele baltice. Anatoly Makovsky Sokur

draga Pak, mi-a fluturat chitara electrica la cea pe care o numesti interior. pe este posibil să se joace singur - chiar și banda nu este necesar - eliminarea tuturor concurenței, cu excepția, desigur, și alte astfel de chitariști - progrese în mod normal - nici o idee despre ce se întâmplă, dar toate aceste fete cu mustăți doar du-te pentru mine Crazy Bob Dylan (BOB DYLAN, TARANTULA 1971). M.Nemtsova Traducerea 1986 vorbitul în limbi GUN, CARTEA LUI ANA Sokolov Konstantin nepedepsiți \

În timpul nopții, sunete ciudate pătrunde întreaga casă: \ Fie frigider mormăie sau macina electric de foraj \ Dacă te trezești, apoi adormi încet și cu dificultate \ este pierdut de ore, zile și săptămâni de ordinul ... David Ruskin

Împărăția veselă a luminilor, a navelor și a geamandurilor, unde, deasupra întunericului zilnic, valurile se mișcă ca electrozii. Așa că amiralul Ushakov a arătat \ Un minut înainte de moartea sa - nu în cer, ci în apa neagră. Olga Kosel

Ei bine, ca sportivi, șerpii, există electrozi, cum ar fi rapierii, sudura electrică, gata pentru război și pace. Rimma Dyshalenkova Din seria "Faceți cunoștință cu Muntele Magnetic"