Se odihnește pe coasta Mării Negre sau iadul intestinal

Nu am putut găsi un subiect similar, pentru a avertiza pe cei care nu știu.

Timp de vară pentru vacanțe, la locul de muncă a avut o vacanță timp de o săptămână. soția în decret. Pentru mult timp am așteptat momentul să ne odihnim, pentru că la prima sarcină, naștere, și apoi numai la Anul Copilului a decis să se odihnească.

Bani nu a fost mult, alegerea bugetului 70 - 90 TR. nu a fost mare, a fost selectat din Soci-Adler, Tunisia, Cipru, și orice altceva, sau mai scumpe sau la condițiile de viață incompatibile cu copilul.

Tunisia a dispărut imediat, tk. a fost de 2 ori și de fiecare dată a refuzat să se întoarcă;

Cipru, Cipru a odihnit anterior, pentru bani ar putea fi luate fără alimente, și să mănânce euro un pic mai scump, dar în cele din urmă, de asemenea, a dispărut.

Coasta Mării Negre, adică Adler.

Nu am mai avut niciodată odihnă în stațiunile din Rusia. Am vrut ceva nou, unde nu eram încă, în cele din urmă am oprit (din păcate).

Sami a cumpărat bilete pentru avion prin internet, a rezervat un hotel (a fost posibil "Lux", chiar să smulgă) prin rezervare. Totul pare bine.

Colectate bagajele în timp ce călătoresc în afara Rusiei a avut întotdeauna o valiza, așa că este mai convenabil, și sub controlul greutății luate în considerare pentru doi, dar care călătoresc în Rusia (S7), atunci când valiza cântărită a spus că un pasager de 23 kg, ai valiza 27, avantajul plata. Și faptul că noi doi am pus 46 pentru două, am spus că aveți nevoie de două valize. Poh- plătit. Flew.

Angajații hotelului ne-au întâlnit chiar în aeroport, ne-au luat bagajele și ne-am dus la hotel.

Plaja a fost la 150 de metri de hotel # xAB; hotel # xBB; Calea spre ea a trecut prin rânduri dense de magazine, magazine, contoare, cantine și cafenele. Carnea imediat prăjită, porumb gătit și vândut, vinul vândut, chachoy și așa mai departe. Viața fierbe. Toți împreună au înotat în mare, totul a fost minunat.

Prima zi când am luat cina în așa-numita sala de mese, care este plină aici, nu există cafenele și restaurante, doar săli de mese. Prețurile sunt democratice, mâncarea este cam decentă. Ziua sa terminat, îți amintesc, a fost prima zi a vacanței noastre.

Și vine noaptea, mergem la culcare.

Treziți în orele de noapte 3, bilă bolnav copil, o oră din nou, și așa mai departe, până în dimineața vine dimineața și chiar diaree, și cu ea temperatura la 38.5, începe panica, suna o ambulanță.

În primul rând surprinzător vine ca o urgență reală în câteva minute 5. poll Sunset, diagnosticat aproape fără să se uite, care este o infectie intestinala. Ei spun că acum au multe provocări. Am fost sfătuiți cu problemele noastre să mergem imediat la spitalul cu boli infecțioase.

Am mers, am fost surprinși, în coadă am fost la 15, când am fost abordați, atunci am fost 20 de oameni, un flux real.

Ca rezultat, care se ocupă cu medici, doar nimeni nu spune, pentru că în spatele scenei este interzisă, dar a precizat că E. coli merge de-a lungul coastei mării, și să încerce să nu spună adevărul despre riscul grav disponibilitatea Adler de capturare o infectie intestinala, deoarece Înălțimea sezonului turistic nu ar trebui să fie umbrită de asemenea veste proastă. Și noi oamenii locali sunt obișnuiți cu asta, corpul nostru este adaptat.

Și sarcina principală - de a câștiga oameni de afaceri locale și autorități orașul pradă pentru iarna. Și ce se va întâmpla cu restul - nu preocuparea lor, pentru că sezonul va veni în curând la un sfârșit, trebuie să ne grăbim!

Am scris de la mobil despre emoțiile hotelului. Pentru informații.

Există câteva reguli simple care ar trebui să fie respectate la orice stațiune, care nu ar avea probleme.

1. Luați medicamentul cu dumneavoastră. Antibiotice, antivirale, antidiareice, orice smekty, cărbuni activi, paratsitamoly și așa mai departe și așa mai departe. Rece, rotovirusul a fost luat, tăiat. Ei au oferit PMP și vor exista mai puține probleme și consecințe.

2. Lăsați corpul să se obișnuiască cu asta. Locul nou, climatul diferit, mâncarea, apa. Nu alerga imediat la mare și se culcă acolo până când se oprește și devorează produsele de la cheburechnaya, care este la 2 pași de plajă.

3. Nimic să cumpere pe plajă și în zona de coastă. Nici ceea ce purtau pe plajă, nici în cele mai apropiate cafenele. Există căldură, adesea nu există apă curentă, iar prețurile există întotdeauna un ordin de mărime mai mare.

4. Mergeți în sala de mese sau în cafenea, vedeți dacă există o conductă de apă. Pentru a vă spăla mâinile înainte de mese și pentru a vă asigura că și bucătarii au unde să o facă. Purtați șervețele umede cu dvs., pentru a vă șterge mâinile asupra dumneavoastră și a copilului dumneavoastră, dacă este necesar.

5. Nu beți apă locală, nu faceți ceaiuri, supe și alte lucruri. Cumparati imbuteliata. Încercați să nu înghițiți apa de mare.

Asta a venit imediat în minte. Vara trecută, un astfel de rotovire a fost preluat de un prieten, însă experiența în această chestiune a existat deja. Imediat mi-a trimis o listă de medicamente către farmacie, mi-am spălat stomacul și m-am dus să mă odihnesc și să dorm. Câteva zile erau în picioare. Cât mai repede vă veți recupera, fiți mai atenți de acum înainte. Rotovirusul tulbură toate stațiunile și a noastră și nu al nostru, dar dacă știi ce să faci, nu e atât de înspăimântător.

Extindeți filiala 2

Deci nu sunt de acord cu cel de-al 5-lea articol despre Sochi. În primul rând în râurile muntelui Sochi și, în al doilea rând, sunt construite facilități moderne de tratare a apelor reziduale. Deci puteți bea apă de la robinet și nu vă temeți.

Aceeași poveste a fost și în Gelendzhik.
Nu am mers la infecție, tk. medicii camera de urgenta noi spunem cu sinceritate, că este la fel ca avem deja supraaglomerate și mama cu un copil care nu pune chiar pe hol. Temperatura unui copil bătut înțepătură, apoi câteva zile toată lumea a fost difuzate la toaletă, și o dietă strictă cu roadere enterofurilom. Apropo, ambulanța a condus aproximativ două ore, a spus aceleași provocări foarte mult, astfel încât trage în jos materialele la îndemână. Paracetamolul a ajutat foarte scurt.
Și localnicii au fost deja bolnavi de mult timp, imunitate, da.

Extindeți sucursala 12

A fost norocos că sa întâmplat în Rusia.

Dacă aceasta ar fi SUA sau Canada. sunt 3 săptămâni infecțioase pe cheltuiala dvs. și nu veți fi eliberați nicăieri. la aeroport și la bordul avionului.