O călătorie pe un singur bilet către Crimeea, răspunsul pasagerului

Informații generale privind costul unui singur bilet: Un bilet către Crimeea

Mama mea a venit din Ulyanovsk pe un singur bilet. Povestea va fi în numele ei:

Deci, știind că prin biletele de la Moscova pentru un loc rezervat mi-ar fi costat puțin mai mult de 4 mii într-o singură direcție, mă așteptam la aceeași sumă. Imaginați-mi surpriza plăcută atunci când la biletul de tren pentru întregul bilet, într-o schimbare cu autobuzul și cu feribotul, am fost luat de la mai mult de 3 mii, pentru a fi mai precis, 3067 ruble.

O călătorie pe un singur bilet către Crimeea, răspunsul pasagerului

Există, de asemenea, un raft mai mic, și chiar și la checkout a fost posibil să plătească cu cardul, deși a durat ceva mai mult decât dacă am plătit în numerar.

A fost necesar înainte ca casierul să tipărească biletul, pentru a avertiza că plata pe card. Poate aceasta este problema caselor de marcat din Ulyanovsk.

Pe mâini da 3 bilete: biletul obișnuit pe un tren, uniformă în autobuzul Krasnodar-Sevastopol și unirea biletului auxiliar.

În tren era necesar să mergi 2 nopți și 1 zi. Am crezut că ar fi fierbinte, având în vedere că vremea din Ulyanovsk era de aproximativ +30, era pregătită să moară în tren din căldura și aglomerarea.

O călătorie pe un singur bilet către Crimeea, răspunsul pasagerului

Dar, din moment ce nu este încă sezon, în prima noapte au fost doar 7 persoane în mașină! În compartimentul de clasa a doua, am fost un tren nou, cu rafturi pluș moale, de lucru cu aer condiționat (este în scaunul rezervat pentru tine!) Dirijor este foarte precauție, WC curat (cu două una lângă alta, prima dată când văd acest lucru).

Masina noastră a fost atașată de pasageri din Ulyanovsk. În Volgograd erau încă oameni, dar totuși erau multe locuri libere.

În Krasnodar trenul a sosit la timp, m-am gândit că ar trebui să merg undeva, uita-te pentru autobuz pentru un transplant, dar am fost chiar de la mașină sa întâlnit, toți cei care pentru un singur bilet, apoi efectuată într-un autobuz mare confortabil, nu trebuie să caute ceva și du-te departe înainte de autobuz - de asemenea. Face masini au oameni care au întâlnit colectate aceia dintre noi care călătoresc pe un singur bilet în Crimeea, strigând. Aveau liste de pasageri după nume.

O călătorie pe un singur bilet către Crimeea, răspunsul pasagerului

Au așteptat până când trenul a plecat, apoi au pus pe toată lumea în autobuz - pentru a nu uita pe nimeni.

Și biletele de pe autobuz au fost verificate destul de superficial, există - este, iar controlorul merge mai departe.

Autobuzul este confortabil, cu aer condiționat, conducea foarte repede.

O călătorie pe un singur bilet către Crimeea, răspunsul pasagerului

Și, este important pentru cei care au copii, se oprește în fiecare oră, 5-10 minute pentru a merge la toaletă, a fuma, întinde-ți picioarele. Nu am mâncat în autobuz, nu am băut, nu fumez, așa că m-am plimbat la stațiile de autobuz.

Înainte de feribot au fost 4 ore, 11.30 și suntem deja la feribot.

Apropo, coada de mașini de pe feribot a fost insuficientă - toate mașinile au fost localizate la un moment dat, și cozile de multicast (așa cum se spune, au fost o lună în urmă) nu sunt încă acolo.

O călătorie pe un singur bilet către Crimeea, răspunsul pasagerului

Nici măcar n-am avut timp să fotografiez feribotul în mod corespunzător, am fost imediat condusă înăuntru, totul era foarte rapid, organizat, nu aveam timp să recuperez - deja pe feribot.

Singurul minus pentru întreaga călătorie este această scară până la etajul 2. Este îngustă și abruptă și este foarte dificil să urc cu saci mari și căruțe, a trebuit să solicit ajutor de la bărbați, dar acest lucru nu mi se întâmplă, am ajutat imediat :)

La primul etaj nu poate fi, pentru că există mașini, din punctul de vedere al siguranței, toți oamenii ar trebui să fie la vârf.

O călătorie pe un singur bilet către Crimeea, răspunsul pasagerului

La etajul al doilea puteți alege să vă bucurați de priveli ...

Sau stați într-o cafenea dacă vremea este rea sau doar vă e foame.

Feribotul pentru pasageri are toate condițiile - o cafenea, un televizor mare, muzică, mare, toalete curate, ca pe o barcă de agrement.

Dar călătoria este de asemenea scurtă - doar o jumătate de oră, în timp ce totul a fost luat în considerare, deja au ajuns să coboare, din nou nu au fost asistenți (am avut 4 pungi, unul dintre ele fiind destul de mare și greu).

Nimeni nu ne-a verificat bagajele, nici măcar nu am văzut biletele când ne-am îmbarcat pe feribot.

O călătorie pe un singur bilet către Crimeea, răspunsul pasagerului

Când ieșiți din feribot, chiar în piața au fost „autobuz“, pe care au fost plăci cu orașe, la Sevastopol și Simferopol, în cazul în care diferite, deși autobuzul condus Simferopol.

În mașina noastră erau multe locuri goale, ne-am dus repede. La fel ca ceva a mers repede, timpul estimat de sosire la Sevastopol - 22 de ore, și am luat feribotul 11.40, la 12.15 deja a plecat, la 12.45 am fost deja pe Kerci și Sevastopol la ceva complet în loc de 10 de ore de conducere. I-am scris fiicei mele că vom fi mult mai devreme, aproximativ la ora 17.20-17.30, potrivit șoferului.

Iată autocolantele pe microbuze pe un singur bilet

O călătorie pe un singur bilet către Crimeea, răspunsul pasagerului

Drumul trecut de plajele goale din Theodosia, sezonul încă aparent nu a început; în orașul însuși a intrat la ora 14.20.

Opririle sunt, de asemenea, adesea, la fiecare oră.

În Simferopol au fost la ora 16.15 cu ceva. Aici, mișcarea a încetinit - o ploaie torențială, blocaje de circulație, abia în oraș.

După Simferopol, după ce munții au trecut, soarele a ieșit din nou și nu mai era urme de ploaie. Semnalele către Sevastopol au pus niște idioți - mai întâi la Sevastopol 25 km, du-te-merge - la Sevastopol 30 km. Cum?

Dar nimic, am ajuns rapid, cu o briza, a ajuns exact la ora 17.30, după cum a promis șoferul. fiica mea ma intalnit deja, am dus la casa cu taxi (150 de ruble la Omega, dar cu un coleg, fără un coleg călătorul, șoferul a cerut 200 de ruble).

Iar acum, la ora 20, după bilet, trebuie să plec undeva în mijlocul Crimeei și deja înot în Marea Neagră după ce am stat acasă.

Mi-am găsit și mai convenabil să vină mai devreme, dar cum rămâne cu cei care au venit în apartamentul închiriat și îi așteaptă noaptea ... Unii au rămas la gară pentru restul timpului.

Luați în considerare acest punct. Pentru că, într-adevăr, de la Krasnodar la bac un pic mai mult de 200 km - este de aproximativ 4 ore de drum, o oră cu feribotul de la Kerch la Simferopol - la fel la Sevastopol - o sumă suplimentară de maxim 1,5 ore, randamentul maxim de 10,5 - 11 ore, dar nu 16, ca bilet. Ei au fost reasigurați cu calculul timpului.

Să vedem dacă este necesar să așteptăm în Krasnodar aceste 5 ore la gară pe drumul înapoi. Deși, în funcție de calculul drumului, doar 3 ore de așteptare pentru trenul pleacă.

În general, impresiile călătoriei sunt foarte bune, mi-era teamă că nu aș găsi autobuze, ar fi fierbinte și grele, era mult mai ușor și mai confortabil!

• Dacă vă gândiți cât de mult să luați lucrurile - luați cât puteți ridica scările de pe feribot
  • Nu vă fie teamă că veți fi pierduți, totul este foarte clar și bine coordonat
  • Dar nu căscați, transplanturile sunt destul de rapide, nici măcar nu am avut timp să le fotografiez corect
  • Cu copiii nu este greu să meargă, printre călători, mulți erau cu copii mici și cu cărucioare
  • Timpul în Crimeea este Moscova, nu aveți nevoie să traduceți ceasul
  • Pe rutele pentru biletul unic sunt luate numai cei mai experimentați și cei mai exacți șoferi, aceștia urmăresc cu strictețe disciplina conducerii lor

Vrea un feribot! Când am călătorit acum un an pentru a actualiza migrația, feribotul era destul de diferit - vechea, teribilă cafenea din subsol, toaletele murdare ... Feribotul din Kerch

Evaluați articolul:

Oaspete: Recunostinta imensa pentru articol, mi-ati inlaturat indoielile. Am un singur bilet de la Sevastopol la Krasnodar. +

Tatyana: Am fost întârziată, în general, pentru trenul Krasnodar-Moscova din cauza livrării unui singur bilet. Am călătorit din Sevastopol cu ​​copii. Am plecat 20 de minute mai târziu de la Sevastopol, decât într-un singur bilet. În general, a trebuit să ajungem la Krasnodar cu 2 ore înainte de plecarea trenului. Dar, peste tot, întârzierea autobuzului cu autobuzele a crescut și în cele din urmă am ajuns la stația Krasnodar la 2 minute după plecarea trenului. Trenul ne-a făcut asta. Am vrut să înțeleg, nimeni nu este responsabil pentru ce. Transportul unic sa prăbușit în trei părți. Este rău să ne amintim cum toți au renunțat la întârzierea noastră. Vă sprijin cu totul.

Natalia: organizarea Oribil de transport, în cazul în care a fost toate organizate la Soci, Jocurile Olimpice au eșuat. Nu existau suficiente autobuze pentru toată lumea, trebuia să fugim de la unul la celălalt cu saci în căldură. Calea de la Yalta la Anapa a durat 10 ore, conform calculelor și timpul indicat pe biletul nostru, el trebuia să fie de aproximativ 8 ore. Feriboturile și a mers ca de obicei, iar vremea rea ​​nu a făcut nablyudalos.My foarte rău pentru oamenii care au mers cu copiii, foarte confortabil și nu nervos excursie. Oamenii se temea să întârzie trenul. probabil că cineva întârzie. Este bine că trenul nostru a plecat aproape noaptea. De asemenea, am vrut să ne plimbăm prin Anapa, dar în cele din urmă am ajuns la stație timp de 2 ore. înainte de plecare, ne-am așezat pe bancă și ne-am dat seama că nicăieri nu vom merge - teribil de obosit și nu a mai rămas nici un timp. Mai multe despre "Un bilet" Nu vreau să merg!

Vizitator: Astăzi sa întors de la o călătorie în Crimeea. Totul a fost minunat, dar drumul spre biletul One este "ceva teribil". Mod de a Yalta a fost mai 16chasov (în loc de 11 oră un bilet), și a stat la stația de așteptare pentru autobuzul de o oră, de așteptare pentru feribot după feribot 2,5chasa a depus un astfel de autobuz vechi. și a continuat să lucreze mai mult de 6 ore, și nu despre ceea ce aerul condiționat și discursul nu putea fi. Calea înapoi a fost, de asemenea, "a spune ușor" - rău. În Yalta, autobuzul a așteptat 4 ore, la trecere este adevărat nu foarte lung, 1 oră. Dar impresia generală - până când nu există un pod feroviar către Crimeea nu merită.

Vizitator: Drumul pentru un singur bilet este organizat BEAUTIFUL. Nu au existat întârzieri și întârzieri. Totul este clar și clar. Politicos. Am ajuns în Sevastopol cu ​​2 ore înainte de ora indicată. Foarte mulțumit. Nu fi obosit. Mulțumesc tuturor.

Invitat: pentru un singur bilet de orice, locuri în autobuz a fost lipsa de bagaje șoferul a fost transportă bagajele sale, se pare că, el are propria afacere, a trebuit să trageți valizele în interior de autobuz de la același driver de grosolanie de la sine. În Kerci a depus secol de autobuz în urmă, fără aer condiționat, scaune mici, om, kotroy călărea, a luat șase locuri, ca Era mare și a trebuit să ghemui în a doua jumătate. Pe drum, am ascuns niște muncitori bani oaspeți. Este păcat că avem o „afacere ca de obicei“ în sovietică (((((

Invitat: Horror, komfort.Na nu feribot cu o mare valiza (de familie), pentru a găsi locul este aproape imposibil să stea sub dogoritor vântului și Strokes solntsem.ochen decente (furtună) și tsvetochki.Ot Kerci Yalta (8 ore pe drum) nu am fost trimis cu autobuzul și de transfer de la foarte! FOARTE! suspensie rigidă, scaun tare Panglici, genunchii ADEVARAT a rezistat, chiar dacă suntem subțire și 170cm înălțime, mai mare nu se pot amplasa, pentru întreaga călătorie 1 oprire sanitar timp de 10 minute, mai mult decât conducătorul auto nu a făcut-o, deși am cerut să cumpere chiar și apă .După această călătorie I mânca și de a ajunge la culcare câteva zile am otlozhivalas.Obratno pe tablete, de asemenea, cu zbor problemami.Nash a fost anulat, a trimis o oră mai târziu, șoferul a oprit, dar de sănătate prin minte te-am deja târziu, ne-am încărcat pe feribot este deja gem-încărcare. În picioare, sau mai degrabă Turley pe mașina de praf, valize mare de plastic kata din cauza cabrare puternice si uita-te să zgârie MAShINU.Potom drumul spre Krasnodar a condus din nou în autobuz ca un nebun fără oprire, astfel încât să nu pierdeți confort poezd.Voobschem nu cum fie animale acestea sunt transportate.

Vizitatori: Autobuzele foarte rău nargonizovano au întârziat să stea în picioare așteptând mai mult de 2 ore

Vizitator: Tocmai m-am întors din Crimeea, am mers cu un copil, cu trenul spre Anapa am ajuns foarte bine, dar iată ce urmează! Mi-am dat seama că în Anapa ajungeți în autobuz și cu autobuzul prin feribot și spre Sevastopol, dar nu era așa! este necesar să se facă port din Caucazul de autobuz și lucruri pentru a trage pe feribot, la etajul 2, lucruri pe scări abrupte și foarte greu! Dar o jumătate de oră mai târziu, după sosirea lucrurile necesare pentru a trage înapoi în jos, și apoi o oprire, în autobuz, dar în cealaltă, în stația de autobuz poate fi o mulțime de oameni și nu este clar pe care autobuz va comanda seturi, fie în Eupatoria, fie în Feodosia, Sempiropol, Yalta, Sudak. Dar era bine că autobuzele erau bune și cu compartimentul pentru bagaje. Înapoi la Sevastopol, în general, dat autobuz, numărul de locuri nu sunt confortabile în bagajul de mână sub picioarele lui, și a trebuit să meargă la 6:00 Kerci! Nu voi dori un astfel de dușman! Și din nou totul este același doar în direcția opusă, autobuzul-feribot-autobuz! Și trageți lucrurile de-a lungul aceleiași căi! Singurul lucru pe care pot să-l spun este bun pentru băieții care lucrează pe această cale, au rezolvat rapid problemele care au avut loc, au arătat unde să meargă. Nu voi merge la un singur bilet! Foarte convenabil! Trebuie să fii curajos și să zbori în avion.

Invitat astăzi vin cu Kryma.Nichego face cu acest opisaniem.Naprimer după un transport feribot a fost de așteptare pentru noi, un pic ca un trachomă-autobuz vechi confortabil, fără arcuri, care a izbucnit pe jumătate și nici unul nu a fost să ne dela.Ustavshie rău iuzhe foame am protorchali 3h. Din cele 30 de persoane au fost 15 copii. A fost doar atunci când am numit Ministerul Situații de Urgență, poliția rutieră, poliția ne-a trimis doar un alt autobuz. O călătorie de întoarcere a fost chiar mai rău nici măcar nu doresc să-și amintească

Natalia Feliksova: mulțumesc pentru informații .. și o să mergem. O sa stiu ..

Oaspete: Nu este clar de ce să chemi oamenii în Crimeea, când totul este atât de neconfined. Au trecut două zile de când ne-am întors din restul. Timpul petrecut pe drum pe un singur bilet, ca și când nu ar fi avut concediu. Deci punctul de plecare este Yalta. Biletul de autobuz pentru stația de autobuz 8,25 a sosit, așa cum ar trebui să fie în avans. Sa dovedit că nu există un astfel de autobuz, autobuzul pleacă la ora 10 dimineața, și asta este posibilă. Și nimeni nu-și făcea griji pentru cine a întârziat trenul. Autobuzul a fost trimis devreme, oamenii s-au grabit la el, zdrobi început, sau. Dar apoi sa dovedit că lângă el exista un alt autobuz mare, o mulțime de oameni se grăbeau spre el, unii pasageri au pus copii, au luat loc, iar a doua parte a bagat bagaje. În sfârșit, toată lumea era așezată și am pornit. În 6 ore, a apărut traversarea Kerci. # Sub „toate ehav împreună coborât din autobuz, și apoi a început: Fiecare a început să caute frenetic bagajele lor, bagajele altor pasageri aruncat direct din compartimentul de bagaje la sol. După inspecție, au încărcat pe feribot. Și aici suntem pe malul opus. Din nou, toți pasagerii, cu oroare în ochii lor, au început să alerge pentru a căuta autobuze, nimeni nu sa întâlnit cu nimeni. Cineva, un suflet bun al unui bărbat, ne-a spus unde este autobuzul spre Krasnodar. Găsindu-l aproape că și-a pierdut discursul: autobuzul este un maxim de 15 persoane și apoi era gata să plece. La întrebarea noastră, când autobuzul următor va fi o tăcere severă. Într-o panică complet a început să alerge și să caute pe cineva puteți cel puțin ceva pentru a afla. Trei tineri într-un tricou galben, au fost observate, au fost apoi a spus că autobuzul va fi în curând, și autobuz foarte repede a venit, în cele din urmă ne-am pornit, dar pentru a merge în nici o grabă, de așteptare pentru pasagerii de pe feribot, și așa mai departe de trei ori. Un autobuz imens și 15 pasageri au plecat la Krasnodar, unde au sosit aproximativ 22 de ore. Deci CV: numai avionul și numai după Crimeea este pus în ordine.