Mai multe detalii despre recenzii dulci cu vrăjitoare pe care doctorul vrăjitoare

Cetățeanul rus, aventurierul și proiectorul Ivan Trevoga, care intenționa să înființeze regatul Ophir pe insula Borneo, a fost plasat în casa de restituire, la ordinul lui Catherine al II-lea. Acolo el învață un zgomot de discurs uman. În curând, Trevage reușește să transporte pasărea la Moscova, la crevetea misterioasă a vremurilor, situată în faimoasa râu Voice. În el au dispărut mulți ani și apoi, după zeci sau chiar sute de ani, au reapărut ca fiind separați.

Un scriitor popular polonez este bine cunoscut pentru romanul melodramatic "Doctorul vrăjitoarei" și versiunea sa de film eponimă, care a fost demonstrată în mod repetat și cu succes constant în cinematografe și pe ecrane de televiziune. În ciuda loviturilor de soartă, personajele își păstrează dragostea pasională, loialitatea, devotamentul și.

Vrăjitoarea doctor. Excursie la "Cruci"

El a fost o "ambulanță" pentru pacienți, un resuscitator talentat. Soarta și trădarea celor dragi l-au făcut prizonieri. În zonă, el a încetat să mai fie Constantin Razin și a devenit vrăjitor, poreclit Kostoprav. Dar chiar și acolo nu a schimbat niciodată jurământul lui Hipocrate și codul de onoare. Prin urmare, el trebuie să supraviețuiască în mod necesar și.

Znahar-2 sau profesorul Vilchur

Un chirurg talentat, un om de un suflet rar, Rafal Vilchur devine obiectul unei persecuții neîngrădite organizată de fostul său student, cel mai apropiat coleg al său, profesorul Dobranetsky. Forțat să plece din Varșovia, Vilchur se întoarce într-un sat de la granița de la distanță, unde soarta a petrecut deja câțiva ani și unde era cunoscut ca vindecător. Aici se dezvoltă și alte dezvoltări ale romanului, în centrul căruia viața profesorului Vilchur este viața.

Pentru vârsta preșcolară. Artistul Nikita Evgenievich.

În pădurile de vânătoare fericită

Povestiri și povestiri despre natură, despre locuitorii uimitori ai pădurilor, câmpurilor, munților și mărilor. Pentru școala de juniori.

Povești minunate și emoționante despre animalele forestiere cu ilustrații minunate și pline de culoare. Împreună cu eroii acestei cărți, animale amuzante și amabile, copilul va merge pe o minunată călătorie prin lumea magică.

Cartea a fost retrasă din acces de către deținătorul drepturilor de autor.

Două povestiri despre urși pentru copii. Pictorul Evgheni Ivanovici.

"Planeta minunilor" - o carte veselă despre aventurile incredibile ale călătorului condus Paramon și prietenilor săi: vânătorul Pif-Pafe, geologul Magma și marinarul Stenge. Prietenii au vizitat una dintre planete. Poveștile lor sunt uimitoare și neobișnuite: despre oameni cu gâturi de neînchipuit de lungi; despre munții care umblă; despre ploaia din broaște; despre soarele verde și albastru. Cine vrea să afle mai multe despre tot, să citească această carte a lui Nikolai Ivanovici.

Povestiri despre frumusețea naturii: despre deșert, munți, stepi și păduri și locuitorii lor - animale și.

Siluetele pe nori

Toate drepturile rezervate Booksonline.com.ua