Mă odihnesc în Seul) de la muzeu la Turnul TV

Gândul zilei: încă impresii proaspete, este necesar să le scriu în curând!

De obicei scriu totul dintr-o dată, de exemplu, pe drumul spre casă, dacă mă duc la metrou. Sau doar într-o cafenea pentru o altă cafea circulară :) Dar astăzi totul a fost atât de impresionant încât m-am trezit doar acum :)

Astăzi am decis să ieșesc mai devreme decât de obicei. Mă trezesc constant la ora 6 dimineața și înainte de micul dejun nu fac nimic absolut! Sau planul de a doua zi, haha ​​:) Doar micul dejun pensiune la 9, iar apoi cu o zi înainte am cumpărat un kilogram de castraveți și un kilogram de mere verzi, și chiar unele bucată foarte familiar din copilărie, ca un bob de făină de orez :) Așa că am decis să ia micul dejun în sine și dimineața devreme pentru a începe pe drum!

Și m-am înființat pentru a vizita cel mai mare (și gratuit!) Muzeul din Coreea, numit Muzeul Național al Coreei. Pentru a ajunge la ea, trebuie să ajungeți la stația Ichon (linia 4). Mi-a fost mai convenabil să fac asta de la Gara din Seul. Prin semne, am găsit rapid o ieșire care ducea direct la promenada din fața muzeului. Există bănci, un mic iaz frumos în care se înmulțesc pești colorați și câțiva rațe. Pot fi hrăniți! Ei bine. Cred că așa :), indiferent de modul în care este scris acolo, dar doar o fetiță stătea lângă ea și le hrănea cu pâine și nimeni nu fugi, strigă și nu lua nimic :)

În muzeu în sine a fost foarte frumos! O imensă clădire modernă, cu o sală imensă și ferestre mari! Astăzi este sâmbătă, așa că a fost o mulțime de studenți și turiști, dar m-am simtit confortabil, nu au simțit mulțimea, oamenii au fost multe, dar fiecare cameră a avut un maxim de 6 persoane și camere sunt destul de spațioase :) Elevii așezat în grupuri în jurul valorii de aici, astfel de ghiduri și ceva odată ce a scris, vorbit, în ceva jucat :) [[wysiwyg_imageupload: 15996:]]

Expune o sumă imensă! Începând cu descoperirile arheologice și formarea Republicii Coreea și înainte de picturi și sculpturi. Articole de uz casnic, accesorii, arme! Caligrafie! Arborele genealogic al familiilor imperiale. Și nu există doar coreeană, dar și chineză, japoneză. Separat au fost artefacte budiste, aici sunt, pentru un motiv sau altul, mi-a placut cel mai mult :) Aproape întreaga gamă, ca să spunem așa, muzeul poate fi găsit online pe site-ul lor)) Din păcate, am uitat caseta meetwithlove.com Acest utilizator Hostel ((Dar este! =)

În spatele muzeului există un parc foarte frumos! Există zone de recreere și căi mici de mers pe jos sub copacii întinși! N-am avut timp să mă duc acolo: (am petrecut 3 ore în muzeu și în această perioadă mi-era foame, așa că am plecat din muzeu și m-am îndreptat spre locul al doilea al vizitei mele.

Și a fost Memorialul de război! Este la aproximativ o jumătate de oră de mers pe jos de la muzeu, și cu taxi chiar mai puțin, aproximativ 10 minute, cred. Dar am un mod de economisire + chiar îmi place să merg, așa că pentru mine nu este deloc o problemă, dacă, desigur, nu trebuie să depășești marele, munții etc. )

Memorialul este dedicat feudului soldaților coreeni în timpul războiului din 1904-5. Complexul în sine este foarte impresionant! Foarte ca fanii subiectelor militare, tehnologie, și chiar jucătorii World of Tanks. D

În jurul lui, desigur, o mulțime de tehnologie :) Avioane!

Și, de asemenea, arme, bărci, arme diferite, purtători de personal blindate etc. )) Unele, apropo, sunt deschise și puteți sta în ele :)

În interiorul muzeului este la fel de mare ca și cel național, doar un pic diferit aranjat. Și, de asemenea, există multe exponate interesante, inclusiv nu numai războiul din 1904-5, ci și cele foarte vechi! Puteți să vă uitați la imaginile operațiilor militare, există chiar și câteva perechi foarte frumoase!

Apropo! De asemenea, ca și în Muzeul Național, există un muzeu separat pentru copii, se numește Muzeul Copiilor. Pentru copiii de școală, desigur, este destul de posibil să meargă și pe muzeul "adult", dar acestea sunt în special pentru copiii mai mici, când informațiile sunt trimise în cea mai convenabilă formă - joc :)

Iată o altă expunere mai presus de muzeul copiilor :)

Am părăsit muzeul odihnit! Am petrecut o altă oră și jumătate. Apropo, mai este un alt muzeu Muzeul de Nunti! Dar există, din păcate, a fost inchis :( Asa ca am decis că am încă o mulțime de putere pentru a menține beneficiul restul acestei zile înfundat! Soarele în sine nu a fost, dar a fost foarte cald și umed :) De fapt, ca întotdeauna ! Dar nu sunt obișnuit cu asta, așa că am decis să fac o aruncare de mers - pentru a ajunge la faimosul turn TV din Seul - Namsan Seoul Tower! Este, de asemenea, un imens complex format din parc, biblioteca, fântâna și turnul în sine :) Deci, am verificat de Google Maps, selectați direcția și a mers la turn. În tot acest timp, am fost de mers pe jos în muzee, ea mi-a făcut semn, ocazional trage cu ochiul din diferite locuri (coroane de copaci, zgârie-nori).

A fost un astfel de indiciu clar că nu este clar că ar fi dificil: D cauta periodic pe harta, am ritm vioi, inteligent (surprinzător!) Între Maneuvering fluxul de oameni, cicliști și mopedistov (!!).

Si totul ar fi nimic, dar la un moment dat mi-am dat seama ca am plecat undeva gresit :) Aparent, eram intr-un fel de zona rezidentiala! A fost destul de confortabil aici! aici, de exemplu, străzi confortabile :)

Dar apoi au devenit din ce în ce mai pustii, plus noaptea. M-am simțit un pic incomod și chiar înfricoșător! În filmele din astfel de zone, se întâmplă un fel de mafie sau se ascunde personajul principal)))

După ce m-am plimbat puțin mai mult, mi-am găsit încă drumul! Într-o stradă mare, potrivit căreia, dacă crezi hărțile, mai devreme sau mai târziu ajung cel puțin la poalele turnului. ) Privind înapoi la zona trecută, mi-am dat seama că am într-adevăr înfășurat accidental într-o zonă rezidențială. De aici nu părea așa de amețitor, desigur :)

Din nou, plimbându-se cu bucurie pe stradă și, după încă alte 25 de minute, mi-am dat seama că fie cardurile se aflau în legătură cu locația mea, fie că sunt încă foarte prost orientat pe teren! Am văzut numele familiar "Namsan", dar sa dovedit că am venit la bibliotecă, iar pe hărți turnul este undeva departe, departe. Din nou, mi-am scuturat din nou capul și am văzut un grup de oameni care mergeau într-un anumit loc! Am fost atașat de ei și m-au dus la intersecția pe care am trecut-o. Din nou întorcându-mi creierul și ștergând ochii mei obosiți, am văzut semnul în care "N Seoul Tower" coreean a fost scris în verde și chiar și direcția a fost indicată. ) Bătându-mi fruntea, totuși am fost inspirat și cu o nouă forță s-au grabit la țintă! Mai ales că era aproape aproape!

Am trecut prin bibliotecă și am urcat pe deal. A fost o hartă detaliată a zonei, indicând locurile cheie. Am ales cel potrivit și am venit aici!

Da, da, sunt direct acolo! Până la stele!

Rămâne doar să te urci la turn! Timpul de a scuipa, mai ales ca aici este deja vazut :) [[wysiwyg_imageupload: 16019:]]

Au trecut 15 minute. Și vin!

În fața mea sunt aceiași nebuni disperați)) și spre, într-un salt, cei care au ajuns deja acolo merg jos :) Și mergem toți. Cel mai persistent nu poate sta!

Și acum, în cele din urmă, mă târăsc într-o zonă mică, unde puteți face fotografii frumoase cu vederea spre Seul. Leagănul, desigur, nu este la fel de mare ca atunci când este privit din turn, însă, de asemenea, foarte frumos!

Și turnul e foarte aproape.

Nu, de fapt, aproape))) Am mers mai mult de 10 minute și m-am dus la intrarea în Observator.

Apoi m-am trezit puțin și am început să explorez teritoriul. Un număr mare de oameni m-au bătut un pic, așa că a trebuit să rătăcească un pic, dar apoi am găsit bilete, și a aflat toate informațiile :) Deci, costul unui bilet pentru o singură persoană - 9 000 Won. Există un alt grup, dar nu-mi amintesc prețul :( Va dat un bilet, pe care este scris numărul. Am fost 81 542. Așa cum sa explicat de către casier, aveți nevoie pentru a merge chiar acum la intrarea în turn, există un lift care te va duce în sus, dar nu pentru că odată ce curgere este suficient de strâns, iar capacitatea de ridicare - aproximativ 20 până la 20 și, prin urmare, a permis :) o dată numit numărul dvs., aveți nevoie pentru a merge imediat a doua intarziere -. si aici, ti-ai pierdut 9000 câștigat :) glumeam, desigur, doar du-te mai târziu, dar după ce toți oamenii în coadă: (ceea ce înseamnă, niciodată, pentru că din nou, fluxul este foarte strâns!

În general, numărul dvs. este chemat, treceți și intrați într-o coadă mai mult. Se află deja direct pe lift. Dar inainte de o etapa - o poza pentru memorie :) Aceasta inseamna ca te confrunti cu o fotografie verde, iar in partea de sus mergi la tejghea si uita-te la ea. În loc de fundal verde, va fi fie o vedere de noapte a turnului, fie o lumină de zi una)) Dacă vă plăcea fotografia, cumpărați-l! O bucată - 10 mii câștigați, două - 15 mii :)

Pe lift, am urcat la vârf! De acolo, se deschide o vedere superba asupra Seulului! Este păcat că el a înotat din nou într-o ceață de umiditate și umiditate, astfel încât fotografiile nu au ieșit clar, dar crede-mă, merită! Spiritul captează dintr-un astfel de spectacol! Cu toate acestea, există mulți iubitori :) în magazine sunt vândute chiar și alte încuietori, iar fiecare pereche poate cumpăra o încuietoare și o atârne pentru memorie, plus decorarea gardului: D Dar arată destul de bine :)

Când m-am dus jos (care a fost, de asemenea, destul de dificil, deoarece fluxul de oameni din turnul era prea dens))), am dat seama că, pe întreaga excursie pe jos la turnul mi-a luat 4 ore de xD viața mea, dar a meritat, Încă o dată repet, pentru că impresiile sunt de neuitat!

Acasă, am mai aproape de 22 de ore, trecând prin consumul de două frigaruile de pui, o salata foarte mare și un cuplu de castraveți: D Deci, eu sfătuiesc pe toți să stoc pe produsele alimentare și cum să mănânce mai târziu :) În turn există restaurante și kafeshechki, dar există încă un pic mai scump , mai degrabă decât să mănânce în obișnuit, urban :) Atunci voi scrie un post separat despre asta;)

Asta a fost o astfel sâmbătă mea :) După trei zile de mers pe jos un pic dureri de picioare, așa că mâine mi-am făcut, probabil, am ziua de odihnă, sau voi merge la piata Dongdaemun :) Nu m-am decis încă xD