Lacul Selyava

Direcția Moscovei, spre Dealul gloriei - ruta M2, apoi - Р53. 150 km.

Orașul a trecut mult de sensul giratoriu din regiunea Uruchya și a pierdut statutul marginea orașului aici.

Se pare că acesta este singurul loc din Minsk, unde MKAD nu trece peste stradă, ci sub el. Pentru noi - în dreapta.

Nu imediat după ce rândul începe traseul M2. Este necesar să treci pe Uruch'e și să treci pe cel de-al 9-lea kilometru.

Lacul Selyava

Odată ce fraza "al nouălea kilometru" a fost cunoscută pe scară largă. A fost o frontieră între civili și militari, aproape în străinătate. Odată cu sosirea orașului pe teritoriul închis al orașelor militare, punctele de control ale unităților militare au căzut de mult. Acum, acest loc este cunoscut sub numele de VARB - Academia Militară din Republica Belarus. Chiar și stația de autobuz a fost redenumită.

Trei sute de metri termină în mod oficial Minsk, iar autostrada M2 începe. În partea dreaptă este un buzunar pentru parcare.

Fosta atractivitate a unei cariere militare a dispărut și, odată cu disponibilitatea garnizoanelor, secretul care a condus tinerele fete a dispărut. În prezent, comercianții se dezvoltă, iar fetele din trecut se duc la magazinul de pește Vitalyur, care este la cinci sute de metri în față - la cea mai apropiată intersecție.

Lacul Selyava

Această denunțare este percepută ca sfârșitul orașului. În spatele ei, mișcarea bruniană a localnicilor încetează. După ce a ajuns la un magazin mare de pește, în timp ce alpiniștii sunt vârfuri, se întorc "în agitația orașelor și în râurile autovehiculelor".

Cum pot să nu spun obișnuit că călătoria noastră abia începe! Dar luăm punctul de referință la fel, inelul - deci este mai obișnuit.

Cel de-al 16-lea kilometru de la MKAD. Circuitul M2 se îndreaptă spre Aeroportul Național.

Lacul Selyava

La stânga, Radoshkovici merge cu un turn de P80. Straight, pe Borisov - R53.

Cea de-a 19-a kilometru de la Centura de la Moscova, autostrada P53. Benzinărie Belorusneft.

Arena Borisov este la 42 kilometri distanță. Am rânjit o vreme și ne-am gândit cum să "mergem" despre instalarea acestui pointer. Mai este încă o distanță de 9 km înaintea Arena. Nu au inventat-o ​​până nu au ajuns la ea. S-a dovedit că nu există indicii acolo unde este necesar.

Lacul Selyava

29 kilometri de MKAD, autostrada R53. Parcare mare în fața cafenelei "Ozernoe". Poți intra aici, fie la o sută de metri depărtare, există o întoarcere spre Smolevichi.

Cafenele fac parte din complex, care include și un hotel - în spatele dealului.

Deasupra intrării în hotel se află complexul hotelier "Ozerny". Pe hartă Google nu există.

Toată această instituție este în mod evident nu pentru calculatoarele ocazionale calculate - zone prea mari. Aceasta este pentru tineretul corporativ și bogat.

Acesta nu este un serviciu rutier. Am intrat în cafenea după-amiaza și am întâlnit doi lucrători ai unității: un om curat și un om. Este un manager prietenos. Cunoașterea limbii ruse a fost bine ascunsă, ascunsă în spatele aspectului sudic. La etaj, în hotel, am aflat de la fetele care stau la bar (nu înainte, dar în spatele ei) că complexul aparține turcilor. Vorbitorii de limbă rusă nu au. Nu am văzut niciun vizitator.

Lacul Selyava

Cel de-al 44-lea kilometru de la Centura de la Moscova, autostrada P53. Benzinărie Belorusneft la intrarea în Zhodzina. Nu este pe Google.

Zhodino este BELAZ. Literele albe pe fundal albastru.

Rău citit, dar arată bine. Înainte sunt mai multe astfel de "cutii" cu un capac albastru.

Lacul Selyava

47 de kilometri de la Centura de la Moscova, autostrada P53. La ieșirea din Zhodino, stația de benzină Belorusneft se ascundea. Nu am observat-o la timp și ne-am alunecat.

Dar după 500 de metri pentru siguranță, stația de benzină a Triple. Vrea să glumească despre bule în benzină. Nu este nimic interesant până la Borisov.

La 61 de kilometri de Centura de la Moscova, P53. Suntem deja în Borisov.

Harta indică locația acestui congres care duce la Templul Sf. Dimitrie Donskoy, iar Borisov-Arena este vizibil. Templul nu este vizibil. Nici aici, nici la sensul giratoriu nu există niciun indicator de arenă în față.

Lacul Selyava

Google nici măcar nu își poate arăta locația. Mai jos este dovada.

Nu ne putem lăuda că știm unde este templul. În ciuda faptului că îl căutau. Întorcându-ne spre dreapta pe semn și ajungând la cea mai apropiată furculiță, ne-am întors dezamăgitor la pistă. Poate că nu aveam suficientă perseverență și cu siguranță atenție.

Semnul indică o distanță de 1 kilometru. Dar nu am observat-o la volan. Având în vedere harta satelit, am găsit un loc care corespunde distanței dorite. Cu siguranță, prognoza noastră este mai aproape de obiectiv decât datele Google. Yandex nu cunoaște acest loc, dar datele sale sunt mai aproape de cercetarea noastră.

Lacul Selyava

La 61 de kilometri de Centura de la Moscova, P53. Ne conducem la Borisov. Aici pista este numită "Gagarin Street". Am fost mulțumiți de absența temelor de petrecere.

Al 66-lea kilometru de la Centura de la Moscova, autostrada P53. Pod peste Berezina. În bielorusă este scris "Barysina". Deci, suntem supărați.

Este frumos să vezi plajele naturale moi după hainele de beton ale lui Svisloch.

Lacul Selyava

68 km de la Moscova, autostrada P53. Stația de benzină Gazpromneft la marginea orașului Borisov. Odată ce a fost o chiuvetă, ce spun rămășițele semnului. Nu există nicio realimentare în Google.

77 kilometru de la Centura de la Moscova. Calea P53 se îmbină cu autostrada M1, formând un schimb de informații complex. În opinia noastră, există un loc periculos, în care un trafic unidirecțional și bidirecțional se suprapune pe o secțiune de aproximativ 500 de metri.

Apoi mergem pe autostrada M1, care este deja descrisă în rapoartele dedicate acesteia. Deci, hai să ne mutăm la locul unde părăsim această autostradă.

Lacul Selyava

103 kilometru de la MKAD, autostrada M1. Mergem la Kholopenichi. Judecând după pointer, stresul trebuie plasat pe a doua literă "o". Wikipedia - aceeași opinie. Și auzim o altă pronunție. Mai convenabil și, prin urmare, mai probabil. Cu un accent pe "e".

Apropo, Adam Bogdanovici este de aici. Acesta este un om al cărui limbi bieloruse a învățat fiul său, viitorul poet Maxim Bogdanovici.

Dar înainte de acest loc - încă 19 kilometri. Indicatorul este fals. De fapt - 25 km. Vom merge acolo prin Vaukavysk!

Lacul Selyava

Marcajul Н8715 este Volfovsk.

La 121 de kilometri de soseaua de centură din Moscova, pe șosea N8715. Volkovysk, la 18 km de autostrada M1.

128 kilometri de soseaua de centură din Moscova, drumul N8715. La 25 km de autostrada M1. Și aici este destinația. Este scris "Halopenichy". Fondată în anul 1451.

Lacul Selyava

Mai aproape de celălalt capăt al lui Kholopenich era o vedere a celor două biserici. Vechi, în ruinele maiestuoase, și noi, mai mici. La lac este încă decent. Drumul, deși nu rău, dar lent din cauza satelor prin care trece, și din cauza câmpurilor. Nu există pădure în jurul drumului.

Apoi mergem la Yanovschina. Ea se află pe țărmul lacului. La ieșirea din Kholopenich, drumul și-a schimbat numele, acum este drumul H3802.

147 kilometri de la Centura de la Moscova, pe drumul H3802. Satul Janovschina. Lacurile nu pot fi văzute clar, copacii sunt închise. În stânga este extremitatea nordică a lacului, nu este departe. Am mers la sud - la dreapta. Acesta este un alt drum - H8671. Chiar în spatele turnului spre stânga o oglindă albă a apei este albă, dar aici pe țărm și nu merge aproape. Da, și distanța este decentă.

Lacul Selyava

După doi kilometri și jumătate, am ajuns pe țărm.

Aceasta este traseul nostru de la Kholopenich până la coasta de la Selyava. A fost posibil să ajungem mai rapid la țărm, dacă am ales direcția de nord. O vom alege.

Descrierea detaliată a rutei a fost închisă pe hartă de către satul Borki.

Pe malul plăcut de nisip al lacului Selyava, am ieșit din mașină și ne-am dus să privim apa. După cum știți, puteți să vă uitați la ea, ca la foc.

Lacul Selyava a fost scopul călătoriei, pentru că unii dintre noi am vizitat-o ​​cu mult timp în urmă. Și am uitat totul, cu excepția faptului că apa din lac era maro de turbă. Și cât de ciudat a fost să vezi o scurtă curvă a unui izvor care se dizolvă în această ceașcă de ceai nesfârșită. Pescarii au spus că la celălalt capăt al lacului ar fi apă obișnuită din sticlă.

Lacul Selyava

Să nu intrigi. Nu am găsit apă colorată în ceai. Nu a avut timp.

Distras la distracția ciupercilor și nu a regretat. Pentru o astfel de plăcere, pe care am primit-o în câteva ore, puteți merge la 150 km! Deși ciupercile nu pescuiesc, iar o excursie de anul viitor poate lăsa o altă impresie.

Deci - au făcut bine, că nu au ratat șansa și au cedat ispitei!

În partea a doua a reportajului va fi o poveste despre modul în care am încercat să mergem în jurul lacului.