Cossacks 3 recenzie

intrare

"Cazacii" au devenit mult timp o strategie a oamenilor. Fie pentru că a fost făcută de imigranți din CSI, fie pentru că jocul este parțial dedicat istoriei uriașe, dar cu totul mai mare, a Ucrainei și a jocurilor obișnuite cu privire la cucerirea vecinilor săi estici. Permiteți serii să pară întotdeauna ca o rudă săracă a Age of Empires, au fost venerate și, dacă au certat, apoi pentru scopuri instructive, cum uneori îi mustră pe copilul neascultător.

Dar anii au trecut, copilul a crescut și a plecat la pâine liberă, unde a fost pierdut în siguranță printre cei mai norocoși și bogați. A fost posibil să-l punem din nou pe picioare, oferindu-i posibilitatea de a se re-afirma? Răspunsul este în revizuirea noastră despre "cazaci 3".

Cossacks 3 recenzie

Cum a fost făcută reetichetarea cazacilor

Fiecare națiune are propriile simboluri și idoli la nivel de stat. Și nu este cu siguranță despre Batman sau Turtle Ninja, ci despre figurile remarcabile ale trecutului. Ca să nu mai spun că cazacii Zaporozhye mult la un moment dat a ajuns, dar celelalte personaje, dacă te uiți, există într-adevăr nu a fost, astfel încât epoca luptei pentru independență a poporului ucrainean a fost întotdeauna de mare interes pentru cei care sunt pasionat de istorie.

Această temă homosexuală nu a fost ignorată de dezvoltatorii de jocuri sub forma studioului ucrainean GSC Game World. Acum este frecvent asociată cu seria S.T.A.L.K.E.R. dar înainte de asta băieții au reușit să elibereze mai multe strategii, iar "cazacii" au devenit începutul unei lungi și, cum sa dovedit a fi, destul de fructuoasă.

Cossacks 3 recenzie
Deci "cazacii" au privit la începutul secolului. După ce ați jucat în prima parte, cunoașteți fără îndoială toate clădirile și chiar și trupele din cel de-al treilea.

Din sursa originală a noutății diferă, în primul rând, partea vizuală și interfața reproiectată. Hărțile au devenit mai detaliate datorită vegetației mici, modelului de trupe și clădiri, de asemenea, au fost mai frumoase din exterior și, în cele din urmă, un motor 3D complet dotat a permis scalarea câmpului de luptă. Din păcate, camera liberă este acum atât de nepractică încât este mai bine să uităm de existența acesteia.

Cossacks 3 recenzie
Pentru a dezmembra aparatul foto este posibil numai cu ajutorul unui cod ieftin, ci pentru a căuta unghiuri ale camerei și pentru a da comenzi trupelor - sarcina nu este ușoară.

Un punct important a fost transferul jocului la abur. Mai degrabă o va face. Orice versiune a jocului, oriunde îl cumpărați, este activat pe Steam și susține deja norul și realizările, în cazul în care, din fericire, nu vi se cere să câștige o sută de ori fiecare fracțiune și cât mai mulți conduc toate națiunile spre victorie. Dar atelierul este încă indisponibil - este promis să îl adăugați într-una din următoarele actualizări.

Cossacks 3 recenzie
Pământul sa cutremurat - ca și sânii noștri
Amestecat într-o grămadă de cai, oameni
Și salalele de o mie de arme
Împărțit într-un urlet lung ...

Destul de capcane și modul de campanie. Acestea sunt declanșatoare care nu încearcă să încetinească progresul în ceea ce privește sarcinile și pasivitatea excesivă a inteligenței artificiale, din cauza căreia uneori sare complexitatea. Plânge bătăliile navale, unde chiar și la viteza maximă a jocului totul se întâmplă foarte lent și două sau trei minute sunt necesare doar pentru a înota până la punct.

Dar există o veste bună: toate cele cinci campanii pentru cinci misiuni în fiecare - noi, și nu reworked vechi, și în fiecare dintre dezvoltatorii au încercat să adere la un singur stil. Deci, filiala franceză este dedicată formării "tricolor" pe mare, de aceea aveți de-a face cu navele mai des, rolul comandantului austriac este mult de construit, iar patrimoniul cazacilor ucraineni este un raid insolent.

Cossacks 3 recenzie
Să cumpere de la țăranii turci să-i învețe pe artillemanul maestru, iar cazacii au reușit să construiască nave. Și spui, în "Witcher" misiunile sunt încurcate ...

În ceea ce privește stabilirea de sarcini pentru noii "cazaci" nu concura cu strategiile de Blizzard, dar chiar și aici oamenii din Kiev a încercat să se îndepărteze de timbre. În misiuni există adesea furci, dileme în stilul "executării nu poate fi iertat", iar unele decizii duc uneori la consecințe imprevizibile. De exemplu, dacă pe prima hartă pentru Ucraina luați adesea țărani fugari la voi înșivă, cămara va înțelege expediția punitivă, care în cele din urmă va juca chiar în mâinile voastre, deoarece aceeași armată va prelua lovitura turcilor.

Nu întotdeauna sarcinile sunt reduse la maturarea cardului. Într-o zi vi se va cere să treacă prin cursa oras cu inamicul, în scopul de a colecta cât mai multe miliția (nu se poate trage o paralelă cu cabala Arthas și Mal'Ganis într-una din localitățile Lordaeron?). Nu s-GSC cu excepția faptului că luptele cu mari armate - acestea sunt trecătoare, cum ar fi unul de altul, atât de puțin amintit.

Cossacks 3 recenzie
Este timpul să transmiți admirația la sistemul de dialog de la Mass Effect.

Din păcate, în plus față de meritele "cazacilor" originale, aproape toate deficiențele lor au migrat la noua parte. Ca și înainte, jocul arata destul, deși, dar foarte buget: narațiunea este furnizat mesaje text, filme și cut-scene nu este deloc, vocea trupelor și țăranilor nu este nici măcar la nivelul de sunete nearticulate. Există încă o lipsă de referință cu caracteristicile detaliate ale trupelor.

Incomod și din ignoranță, cât de mult se va schimba jocul în viitor. Proprietarii ediției Deluxe (bilet de sezon pentru citire) vor primi încă șase campanii și două duzini de misiuni separate și, în calitate de joc gratuit de upgrade, vor fi completate opt noi (returnate) Fragmente. Dar va fi rezolvată problema cu inteligența artificială, codul de rețea, va îmbunătăți interfața pentru crearea de construcții și gestionarea unei camere libere?

Cossacks 3 recenzie
Musketul, desigur, ar trebui să fie mai puternic decât baioneta, dar cu echilibrul actual al pikemenilor trebuie fie să ieșiți din joc cu totul, fie foarte apat.

Cum au ajuns cazacii pe insulă

Vom juca un duel cu privire la a treia dificultate de patru disponibile, cu resurse de pornire bogate, nivel mediu de depozite, lume de douăzeci de minute. Opțiunile rămase sunt implicite. În general, blitz-ul statistic mediu, pentru a înțelege modul în care totul este jucat și poate fi jucat.

10 minute mai târziu

Deci, punctul meu de plecare este un mic insulă în colțul din stânga sus al hărții, astfel încât vrăjmașul se presupune că sa așezat la sud în dreapta. Există o mulțime de resurse - câte patru feluri de aur, cărbuni și fier sunt de asemenea suficiente. Toate clădirile cheie, cu excepția portului, decid să plasez pe partea stângă a insulei pentru a împiedica inamicul să atace marea. În același timp, trebuie să ne amintim că ucrainenii sunt inaccesibile pentru turnuri, deci trebuie să vă concentrați asupra construirii unei flote puternice, iar asta va dura multă lemne.

Prima etapă este cea mai meditativă - construim un centru al orașului, o moară, mine și toate celelalte clădiri, cu excepția unei catedrale inutile. Nu am nevoie de o casă de cazaci, dar fără ea nu pot construi o academie, așa că o construim și ea. În trecere îi angajăm pe țărani: foarte mult și continuu, ordonându-i imediat să meargă pe câmp. Acum, sarcina principală: organizarea producției, îmbunătățirea colectării de alimente, extracția lemnului și a pietrei. În grajdurile Sich, cazacii sunt forați lent pentru recunoaștere și în caz de nevoie extremă.

Cossacks 3 recenzie
Ei bine, atunci când pădurea și depozitele de piatră următoare - puteți face cu un depozit. Și materia primă este suficientă pentru restul jocului.

20 de minute mai târziu

Fermierii construi și de a îmbunătăți mina de aur - avem nevoie cu disperare să acumuleze 12.000 de aur, și de a explora balonul pentru a deschide întreaga hartă. Pe drum, a pus portul și artilerie depou (fără ca el să construiască nave de război), și o dată pentru primele docuri merge pentru construirea echipa a doua. „Nu este suficient de lemn, domnul meu“ - ar cere consilierul, dacă vocea în joc, astfel încât o parte a țăranilor perekvalifitsiruem de la fermieri la furnizori de bustean, si apoi da comanda pentru angajarea de noi recruți.

Sich Cazacii acționează rolul protecției de coastă - trimis la diferite colturi ale insulei pentru a viziona, nu știi niciodată, îndrăznesc să atace computerul de la sfârșitul armistițiului. Lansați imediat balonul: răspundeți, cardul este deschis. Vedem că inamicul a acumulat o armată decentă de infanteriști, dar nu are încă nave. Acesta poate fi momentul cheie al petrecerii, pentru că portul nostru "a dat naștere" la doi pescăruși. Un minut înainte de sfârșitul timpului de pace. Ei bine, cea mai bună apărare este un atac?

Cossacks 3 recenzie
Computerul a adunat o armată impresionantă. Un necaz - fără sprijin din partea mării este inutil.

30 de minute mai târziu

Pesagii pesmetali nu sunt potriviți pentru bătălii serioase pe mare, ci pentru a pătrunde cât mai mult în economia inamicului. Am avut noroc că venețienii nu au lansat încă nimic decât o pereche de bărci de pescuit, așa că portul era lipsit de apărare. Viteza bună și daunele aduse pistoalelor navale au făcut posibilă ridicarea rapidă a primei docuri cu solul. "Albastru" a pus imediat al doilea și a condus o mulțime de țărani să repare repede, dar am avut deja câteva bucătării, capabile să tragă de la distanță de mortiere formidabile.

La domiciliu, între timp, un bărbat de patruzeci de ani era angajat în exploatare forestieră, ceea ce permitea creșterea flotei în cinci galerii. Din fericire, adversarul nu este gândit să pună portul de pe cealaltă parte a insulei, astfel încât cazacii au devenit proprietari complete ale mărilor locale, iar una dintre navele noastre au vizitat deja în inamic din South Bay, transmite „bună“ a economiei sale sub formă de mine și câmpuri. De asemenea, am acumulat destule pietre pentru a îmbunătăți construcția forțată a navelor. Patria este în siguranță, dar iată întrebarea: cum să scapi un inamic care este foarte bine înrădăcinat în el însuși?

Cossacks 3 recenzie
Inamicul a întârziat cu construcția docurilor timp de doar câteva minute. Primul port este deja pornit, al doilea nu ne lasă să terminăm construirea acestuia.

Apoi a urmat un segment nu foarte bogat în evenimente și ochelari. Avem nevoie de un grup de grevă, deoarece navele, deși sunt bune la construire, nu sunt cele mai bune mijloace împotriva forței de muncă. Cavaleria riscă să nu facă față sarcinii, deoarece inamicul are mulți pikemeni. Ei bine, voi încerca să pariez pe serdeyukov - cu îmbunătățiri ale daunelor și vitezei de împușcare, acești soldați ieftini vor deveni o forță formidabilă, în special în număr de cinci sute de capete. Dar pentru asta avem nevoie de casele cazaci. Cinci sau șase piese ar trebui să fie suficiente.

Pe cealaltă parte a hărții, asediul Republicii Venețiene continuă. Primul grup de bucătării nu permite reconstruirea porturilor în nord, în timp ce celălalt grup împușcă instalații de producție din sud. După ce a pierdut două centre urbane, computerul, din anumite motive, a încetat să mai încerce reconstrucția (au dispărut resursele?). Așa că am trecut la fotografierea din mortarele fermelor și minelor mele. Va fi posibil să luați dușmanul prin furtună (vă voi aminti, când se termină mâncarea, oamenii încep să moară)? Vom afla în curând. Totuși, încă mai am nevoie de ceva timp pentru a reconstrui minele chiar mai bine, pentru a face îmbunătățiri în academie și pentru a aranja un cardiocoeddon.

Cossacks 3 recenzie
Numai armele și împușcăturile sunt capabile să primească flota de pe uscat. De data aceasta am fost dus prin împușcarea proprietarilor Premiului Darwin, după ce am pierdut întreaga armadă nordică.

O oră treizeci de minute mai târziu

Cea mai enervantă "caracteristică" a mecanicii jocului este lipsa de dimensiuni a trupelor. Puteți construi o mie de armată, dar când vă mișcați sau atacați, se micșorează la dimensiunea unui șarpe mic. Slab nu este numai faptul că confuz (este imposibil să aloce armata inamicului și pentru a înțelege cât de mult este cineva), dar a crescut, de asemenea, vulnerabilitatea artilerie: un miez (să nu mai vorbim de canistra) arma foarte simplu, lovind gramada poate fi redusă în un mormânt de o bună sută de băieți bravi. În ciuda faptului că tactica Zergrash funcționează aici, ca și nicăieri, bine, depinde mult de factorul aleatoriu, deși funcționează în ambele direcții.

În așezarea noastră, o întreagă armată de pușcașii de război, este suficient doar să înființeze feriboturi și să le ducă la acel țărm. Dar ocupația este deranjantă, deoarece un transportator de transport nu poate găzdui mai mult de 80 de luptători, de aceea avem nevoie fie de multe nave, fie de mai multe pietoni. Între timp, pe cealaltă parte a hărții totul este trist: economia "albastrului" este distrusă - nu mai este nici un singur țăran sau clădire de producție. Aceasta este o victorie, și un pic trist, pentru că bătălia durează cât timp și a fost decisă în totul în doar câteva minute.

Cossacks 3 recenzie
Mobilizarea este în plină desfășurare. Dar, de fapt, o cincime din această bandă ar fi de ajuns.

O oră treizeci și trei de minute mai târziu

Aterizarea primelor sute de creiere de pe țărm a forțat computerul să meargă la ultima bătălie. Și, destul de ciudat, o mână de împușcători erau suficienți pentru a distruge atacatorii într-o chestiune de secunde, deși în armură era o cavalerie. Și totuși m-am întrebat dacă funcționează operația izmora, așa că am descărcat automat salvarea. Sa dovedit că a funcționat, dar a durat doar douăzeci de minute: de îndată ce venețienii au ieșit din mâncare, trupele lor au început să cadă morți. Capitulare. Victory.

Ce concluzii pot fi trase? AI, chiar și în complexitate avansată, acționează rectiliniu, primind un shcham, nu caută o alternativă, dar își așteaptă cu umilință soarta. Pe de altă parte, navele sau, mai degrabă, mortarele pe distanțe lungi sunt incredibil de dificil de dezarmat, mai ales atunci când avantajul pe mare a fost deja obținut. În cazul în care lupta are loc pe teren, în cazul în care ar exista un pericol de apă, cazaci nostru ar fi avut mai dificil, dar artileria sub acoperirea unui cavalerie mobil și nu ar fi ruperea totul în afară, mai ales dacă ambele îmbunătățite la limita.

Cossacks 3 recenzie
Există o diferență între slăbiciune și demență. Dezvoltatorii trebuie să țină cont de acest lucru în edițiile viitoare ale balanței de complexitate și logică a comportamentului AI.

concluzie

«3D-cazacii“ nu arata perfect, dar dacă nu iau în considerare jocul igrasiei candid, avem exact ceea ce am promis - o versiune actualizată a însăși strategia copilarie. Dacă rafina inteligență artificială, pentru a scăpa jocul problemelor tehnice, și se hrănesc în mod regulat ea conținut, chiar și pentru bani - poate captiva permanent iubitorii de lupte pe scară largă, și chiar elimina Age of Empires II HD. Avantajul imaginii este deja dincolo de "cazaci".

Dezvoltatorii au greșit în mod greșit doar într-o singură metodă - nu au făcut un test beta distinct. Dacă este sinceră cu accesul timpuriu al lui Steam, poate că prima impresie nu ar fi fost atât de neclară. Deci, în timp ce proiectul poate fi definit ca un statut "potențial interesant": îl puteți cumpăra acum de dragul bonusurilor Early Bird, dar este mai bine să începeți să jucați în câteva săptămâni.

Cossacks 3 recenzie

Verdictul: noii "cazaci" sunt comparabili cu fructele bune, dar necoapte. Este posibil acum, dar este mai bine să așteptați până devine mai dulce.

Scor: 7.7 ("Bun").