Cea mai bună listă de cărți autobiografice și recenzii

Memorii ca gen

Nu numai ca fenomen istoric identificat în memoriile ca un eveniment major și memorabil. Aici, într-o stare de spirit nostalgic, de obicei, toată viața, în toate detalii precise ei, aparent - nu contează, este dezvăluit treptat prin pagini: cărți autobiografice sunt cititori învățat lecții de viață de la necazurile lor, bucuriile, cu înțelepciune acasă, și o cantitate foarte mare de detaliu revitalizează epoca imaginația rămas singur cu agerime uimitoare. Provenit genului în țara noastră la momentul activităților educaționale Ecaterina cea Mare.

Primele cărți autobiografice au fost similare cu cronica cronica lor destul de uscat, apoi, culegerea unor detalii, povestea a primit caracteristici artistice, uneori foarte mare. Memoriile lui Valentin Kataev, cum ar fi „Diamond coroana mea“, scrisă în proză, poezie este viu, ne leagă strâns cu privat și nu viața privată frumoasă Maiakovski, Esenin, Olesha, Ilf și Petrov, precum și mulți alți contemporani scriitorului. cărți în limba - într-adevăr un miracol, iar acest lucru ajută pentru a face mărturie chiar mai vie a populare idolii.

Popularitatea genului

Secolul al optsprezecelea ne-a lăsat mai mult de patruzeci de lucrări ca o dovadă a modului în care genul de autobiografie a câștigat popularitate. Desigur, aceste cărți autobiografice pentru copii au fost scrise, pentru nepoți, pentru strănepoți - pentru uz familial. Publicitatea acestui tip de informație a fost chiar condamnată în rândul societății seculare, iar moralul creștin a fost, de asemenea, îngrijorat de aceasta: nu ar putea exista o discuție publică despre tine însuți. Cel mai apropiat rud, totuși. cel mai adesea, au prețuit amintirile strămoșilor lor și de aceea multe dintre dovezile au supraviețuit până în prezent.

Andrey Bolotov

Acest om a scris nu numai faimoasele "Note", care a rămas cea mai importantă lucrare din viața sa. El a petrecut un minunat, treburi extrem de grele și evenimente de viață, inclusiv în domeniul literaturii: mai multe traduceri din franceză și germană - texte literare, nu numai, ci și economică, enciclopedică, o mulțime de timp dedicat grădinărit și, prin urmare, iubit mai ales cărți dedicate acestui . Lovitura de stat și lojele masonice nu au participat, dar chiar și în scriitorii au scris despre el însuși cărți destul de sincer autobiografice pentru copii, nu a rămas deoparte și Andrei Bolotov, în ciuda lui precauție. Tentativa de lovitură de stat a fost prietenul lui Gregory Orlov, și o lojă masonică magistrstvoval vechi prieten al său - Nikolai Novikov.

Serghei Aksakov

Zlatan Ibrahimovic

Coco Chanel

Marea Mademoiselle a trăit și o viață mare. Simplitatea în ea nu a fost observată deloc, deși a existat sărăcie și tot felul de adversități. Cartea este citită într-o singură respirație, literalmente agitată. Aparent, talentul de stilist a fost în Coco Chanel nu este în singular. Și întotdeauna rău atunci când citiți o carte bună, că povestea a fost de peste, iar apoi va continua pentru o lungă perioadă de timp viața interioară - acolo, într-o altă realitate, care a încetat să mai fie un străin. Bineînțeles, în orice ediție a acestei lucrări (și există o mulțime de reediteri), multe ilustrații excelente. Și în text (aparent, traducătorul a primit ediția mea foarte bună) - o mulțime de perle reale, vorbire demnă de neuitat Faina Ranevskaya. De exemplu, astfel de afirmații ale lui Chanel ca "frumoase nu pot fi inconfortabile" sau "dragostea este bună numai atunci când o faci" - nu doar în sprâncene, ci în ochi. Metko, evident, sigur.

Acest om nu este obișnuit să caute un cuvânt în buzunar, unul în același timp în limba, care este caracteristic femeilor excepționale care au un caracter de voință puternică și capacitatea de a naviga instantaneu situația. În designerii de modă de renume mondial, ea a venit din cea mai teribilă sărăcie - și aceasta nu trebuie uitată. Pentru opinia publică, ea nu sa dedat complet, dimpotrivă, a forțat de fiecare dată să schimbe postulatele stabilite, să răstoarne idolii, să schimbe fluxul realității. Magia lui Coco Chanel în crearea modei mondiale a lăsat o amprentă a geniului ei și a memoriilor scrise în mâna ei. Cred că vrea să devină scriitoare - și acolo ar fi fost oferită o slavă.

Yuri Nikulin

Cartea este cel mai bun actor de comedie al țării noastre „Aproape serios“ pentru mulți cititori au devenit, practic, un desktop, ca optimismul este dincolo de laudă. Mai mult decât atât, este perceput ca un efect terapeutic cu adevărat pe corpul cititorului: sickest oamenii se simt mult mai bine într-o stare proasta dispare, există nu numai un zâmbet, dar apetitul. Artistul a creat astfel un număr foarte mare de diferite (și, uneori, extrem de grave - tragicului) rolul, el a fost atât de adânc în inima cinematografiei naționale că amintirile sale de oamenii care l-au iubit foarte mult, va rămâne întotdeauna de nepretuit. Cel puțin o persoană care a văzut-o pe Nikulin într-o arenă de circ este capabilă să-l uite? Un film minunat cu participarea sa nu poate opri revizuirea. Ea nu funcționează numai cu Danelia ca un „nătâng“, este, de asemenea, „Douăzeci de zile fără război“, și „Când copacii erau mari,“ și „Pentru mine, Mukhtar!“

În carte puteți să vă familiarizați cu o persoană complet diferită, ca și cum ar fi dezvăluit o altă fațetă a personalității sale și ea este, de asemenea, una dintre cele mai importante. Scrisă foarte interesantă - și despre război, despre circ și despre cinema. Despre el nu este suficient - mai mult despre alți prieteni, tovarăși, actori, regizori și despre cei care au cunoscut oameni buni. Asta nu e de ajuns în carte este Yuri Nikulin. Un om modest nu a considerat necesar să lase cititorul în viața lui privată. Și totuși - citiți prima vzahlob și apoi o viață din orice loc și aproape de la inimă. În ciuda modestiei insuportabile, ea este vizibilă în cartea și eficiența ei, mintea și nobilimea sa. În plus, fiecare glavka începe cu o schiță amuzantă sau cu o anecdotă. O multitudine de filosofie ridicată, deși lumească: faptele bune sunt obținute numai de la persoane cu o bună dispoziție!

Salvador Dali

Din punctul de vedere al picturilor acestui artist, impresia este pentru totdeauna de neșters. Nu mai puțin viu scris și cartea sa autobiografică "Jurnalul unui geniu". Este la fel de șocant, imprevizibil și excentric. Mai mult - este la fel de ingenioasă - de la prima virgulă până la ultimul punct. Nici picturile lui, nici viața lui nu pot fi rezolvate în întregime, pentru că și aici, motivele reale pentru judecățile sau acțiunile artistului strălucitor sunt ascunse în mod surrealist.

Jurnalul său prezintă informații atît de sincer, atît de șocant pentru cititor, că uneori există sentimentul că a fost scris de o persoană care suferă de un ex- bionism. Dar, în același timp, există o cantitate enormă de mici, fără îndoială, prezentate în mod minunat, iar această atenție la detalii este arătată cititorului de scriitorul adevărat, probabil - cu o scrisoare de capital. Întreaga narațiune este plină de ele, ceea ce face ca textul să fie extrem de incomprehensibil în locuri, dar literalmente fiecare literă este fascinantă.

Konstantin Vorobiev

Cărțile autobiografice despre război sunt prezentate în număr mare. După încheierea ostilităților în prima linie deteriorat atât de dorința de a împărtăși experiența teribilă și amară, lăsați în memoria generațiilor de tovarăși morți, că la Institutul literar au fost deschise cursuri de literatură superioare. Proza locotenentului a devenit un gen. Puteți apela sute de nume: Victor Nekrasov, Yuri Bondarev, palate Nicolae și multe, multe alte mari scriitori ne-au lăsat o mărturie vie a marelui feat al Uniunii Sovietice în al doilea război mondial, dar detaliile de aici se va spune despre Konstantin Vorobyov și grele, teribil cartea sa, inexorabil "Noi suntem noi, Doamne".

Simptomele precoce ale cancerului, pe care 90% dintre oameni preferă să le ignore. Dacă ceva nu merge bine în corpul nostru, începe să ne trimită semnale pentru a ne acorda atenție. Din păcate, mulți oameni nu observă.

10 lucruri interesante despre intimitate, despre care, probabil, nu știu Vezi cele mai interesante si impresionante fapte despre activitatea sexuală pe care le va surprinde.