Am nebunie cu dragostea, 2018 - remorcă, recenzii, evaluări

"Dragostea sau tradiția?"

În ciuda faptului că sunt "neutră" lui Karine Kapur și Hrithik Roshan, acest film a înregistrat categoria celor dragi și, uneori, mă gândesc.

Ce mi-a plăcut despre acest film? O poveste buna, pe care regizorul o realizeaza perfect, o muzica frumoasa, o piesa minunata a actorilor, precum si luminozitatea, dinamismul, emotionalitatea imaginii.

Ce nu mi-a plăcut? Unele „slăbiciune“ a principalelor personaje - Sanjay (Kareena Kapoor) și Prem Kishan (Hrithik Roshan), care și-au găsit dragostea lor, care a devenit pentru ei unic, dar a abandonat-o pentru sensul de „datorie“ - el - din cauza unui simț al datoriei în fața prietenului și a șefului, ea - din cauza unui sentiment de datorie față de părinți. Și totuși ...

Karina Kapur sa descurcat perfect cu rolul ei. Sanjana, la începutul filmului, corespunde imaginii unei fete moderne care tocmai a terminat colegiul, ea este sufletul companiei, amuzant, amuzant, artistic. Părinții decid să se căsătorească cu Prema Kumar (Abhishek Bachchan), un tânăr, bogat, proprietar al unei companii uriașe. Deoarece Sanjana este împotriva nunții cu un străin, ei îl invită pe Prema să o viziteze, sub masca unei călătorii de lucru. Din întâmplare, Prem Kumar nu se putea veni, el trimite un prieten (și sclav) Prem Kishan (Hrithik Roshan), ai cărui părinți sunt de „ordine“ Prema și luptă să-l facă la Sanzhanoy.

Hrithik Roshan - eroul său este un tip bun, sensibil, ridicol care iubește foarte mult pe Sanzhan, dar simțul datoriei schimbă sentimentul iubirii. Hrithik a jucat bine, dar umorul și un zâmbet îl potrivesc mai mult decât tristețe și lacrimi, așa că Premul său (pentru "slăbiciunea" lui), în cele din urmă mi-a dezamăgit puțin.

Abhishek Bachchan - acest film a fost pentru mine primul „cunoștință“, cu actorul. Ce pot spune? Impresionat, frumos jucat - caracterul său - proprietarul unei companii foarte mare și de aceea este în mod constant concentrat, serios, el nu are timp pentru odihnă adecvată și chat cu alte persoane, timp liber (atunci când un astfel este) el petrece pe familie și prieteni, și arte - poezie , muzică, cărți, teatru. Dar mama lui vrea ca el să fie fericit și crede că fată tânără, modernă a devenit soția lui da-i că fericirea (Sanzhane ea spune: „Învață-mi râs fiul“ - asta spune totul).

De asemenea, mulțumit de jocul său, Johnny Lever, care a jucat un prieten atât Prema, cât și secretarul personal Prema Abhishek - domnul Johnny. Confruntarea sa cu omul lui Johnny - câinele lui Sanzhana, a făcut multă ridicolă în film. Personaj mixt și constant al filmului - papagalul Raju.

În general, filmul era excelent, modern, puțin amuzant, puțin trist, dar foarte emoțional, dinamic și luminos.

Aici, în primul rând, actorii mei preferați, actori, care sunt deja dornici să privească, și cu atât mai mult atunci când joacă o poveste atât de emoționantă și, în cea mai mare parte, o poveste amuzantă. Istorie, într-o oarecare măsură, bătută și tradițională, dar în acest caz este decorată cu emoții vii și muzică uimitoare.

Am privit și nu am putut decide cu cine este mai bine să fim eroina noastră și cu care va rămâne în cele din urmă. O varietate de ipoteze au fost făcute, dar nu s-au dovedit așa cum a vrut directorul, dar așa cum ar trebui să fie. A fost un sentiment că povestea a fost din viață, așa că a reamintit multe și multe alte povesti de dragoste.

Prima jumătate este pur și simplu uimitor de amuzantă și drăguță de romantică, Hrithik și Karina au încercat cele mai bune. Și cât de mult Karina acuzat de prefăcătorie și egoism, eu încă place, închid și imagini clare create de ea pe ecran, iar în acest personaj undeva, chiar mă recunosc. Dar apoi, de nicăieri (de fapt, aceasta se va întâmpla, dar vigilența privitorului de la bun început cu atenție pus la somn, astfel încât sosirea lui și nu se aștepta) apare Abhishek. Personal pentru mine un astfel reținut, un pic timid, nu arunca cuvinte în vânt, dar capabil de a iubi cu adevarat personaje cum ar fi foarte bine. Și ce fată nu-i place? Deși, desigur, gustul și culoarea.

În această poveste, noi nu doar vedem modul în care personajul principal al maximalismul adolescente și negarea prost de dragoste pentru acest sentiment stabilit în inima ei, dar, de asemenea, asistam la modul în care regizorul și actorii petrec discret în fața noastră o linie fină între prietenie și iubire, iar acest lucru este Cred, exact ceea ce distinge acest film de multe altele. Ce este dragostea? De ce iubim unii, dar rămânem indiferenți față de ceilalți? Ce este prietenia? Nu este aceasta - o altă fațetă a dragostei și a iubirii, una dintre manifestările unei dispoziții prietenoase?

Răspunsurile la aceste și multe alte întrebări sunt căutate în acest film.

Pentru revolta de culori și emoții vii

Două Prema și una Sanzhana

Hrithik Roshan - Prem Kishan. Cu toată simpatia mea față de acest actor - nu este rolul lui. Absolut. Nu merge la fermecătorul Hrithik să se rătăcească, cel puțin în acest fel și în acest film. Shah Rukh Khan ar veni aici cu grimase, cel puțin ar arăta drăguț și amuzant. Dar, în general, nu există plângeri cu privire la scenele sale dramatice, am reușit perfect, sunt încântat! Acest Hrithik poate face profesional! Și calmul său la cină, când mama lui Sanjana a încercat să-l pună într-o poziție ciudată? El a fost direct și nici măcar nu a acordat prea multă atenție acestui lucru. Sincer, am fost afectat.

Karina Kapur - Sanjana. Nu-i rău. Totul a fost bine jucat, unde a trebuit să râdeți, unde a trebuit să plângi și așa mai departe. Am fost mulțumit de episodul primei întâlniri cu eroul lui Hrithik, amuzant. Dar asta e un mic personaj ciudat sa dovedit: având astfel ambivalentă față de sfârșitul filmului a fost de acord atât de ușor la angajarea cu premium-sef. Atunci când la început-Sanzhanu avertizat de sosirea mirelui, ea a pus-o se presupune că nu doresc și nu vor, iar când ea a fost în dragoste și că cei care pierd mai mult - du-te să se căsătorească neiubit, odată favorit nu a venit. M-am gândit că Sanjay scena apus de soare, ei spun că nu doresc acest lucru, Prema ieși cu familia lui era foarte posibil să se ocupe în liniște, fără o scenă, dar nu. Deși, pe de altă parte, eroul lui Hrithik este de asemenea bun - a promis, dar nu a făcut-o. Este ca și cum ai fi loial șefului tău. Și câteva cuvinte celor care nu le place Kareena din cauza poznele și protuberanțe ei deja îngrășa buzele: Karina joacă în mod normal, este doar diferit. Aspectul ei nu este dramatică, astfel încât numele ei pe rolul fetelor frivole, guraliv și neliniștite, nu spumante inteligență specială. Aici problema nu este vorba dacă el ar putea juca Karina, ea știe când vrea să ia cel puțin trei idiotul, în cazul în care chiar și cei care nu le place - nu scuipa la ecran la vederea ei, și că, dacă ea poate alege în mod corect rolul. Cred că acesta este punctul ei slab.

Abhishek Bachchan - Prem Kumar. Nu mi-a plăcut niciodată, spre deosebire de tatăl meu. Nu contest că pot fi părtinitoare față de el, acesta este primul meu film cu el, fără a număra aparițiile minuscule din episoade. Poate că nu mi-am văzut munca de calitate. În orice caz, sunt mulțumită de alegerea eroinei.

- prea multă animație și efecte speciale. Am impresia că cineva nu avea experiență în plină desfășurare. Luați cel puțin un papagal și un câine - râsul va provoca numai copii mici. Big și grăsime minus.

- scene când fetele "studiază" Prema literalmente de la cap până la picior. Foarte, foarte drăguț. O astfel de umor pentru desene animate pentru copii, a stricat întreaga impresie a filmului.

- Comportamentul lui Prema-Hrithik. Pentru mine părea un om mic doamnelor. Nu, nimic de genul asta, dar nu mi-a plăcut cum a comunicat cu sexul opus.

Pentru fanii cinematografului indian, obiceiul papagalului de a vorbi despre numele filmelor va fi interesant. În general, un film amuzant, care nu atinge niciun subiect serios. Pentru a vă relaxa și a vă relaxa într-o seară plictisitoare este destul de potrivit. Nu ar exista minusuri pe care le-am enumerat - scorul ar fi fost de câteva ori mai mare.