Ablația radiofrecventa - inimă, vene, ficat, recenzii, costuri

Ablația prin radiofrecvență este o intervenție chirurgicală care utilizează catetere speciale și energie de radiofrecvență. Cateterele sunt introduse în cavitatea cardiacă prin vase prin metoda puncției, iar esența intervenției în sine este eliminarea aritmiei.

Ablația radiofrecventa a inimii

Printre cele mai populare moduri de a trata anumite tipuri de aritmii se poate observa ablația radiofrecventa a inimii. În ciuda faptului că tehnica de tratament a apărut relativ recent, sa stabilit ca una dintre cele mai eficiente operațiuni. Avantajul operației este acela că se referă la intervenții de tip mai puțin invaziv, ceea ce înseamnă că nu va fi necesar să se efectueze incizii. Excepții sunt cazurile în care se utilizează RFA în timpul intervențiilor chirurgicale pe cord deschis. Funcționarea ablației prin radiofrecvență nu necesită utilizarea anesteziei generale.

După operație, frecvența cardiacă este îmbunătățită și trece aritmia

Numai anestezia locală va fi necesară. Înainte de efectuarea operației, pacientul trebuie să efectueze un EFI al inimii. Studiul electrofiziologic va ajuta la identificarea zonelor care vor fi afectate. Acest lucru vă va ajuta să localizați focalizarea aritmiilor. Pacientul trebuie să fie permanent sub supravegherea unui medic, prin urmare, controlul radiologic este un fenomen obligatoriu în ablația radiofrecventa. În venele pacientului, în subclavian sau femural sunt introduși hemostaceri de tip hemostatic. Ele sunt necesare pentru protecția vaselor de sânge și facilitează procesul de cercetare.

Costul operării

Numai un medic calificat trebuie să efectueze operația. Mulți pacienți preferă să aibă RFA în clinici străine. În ce țară nu va fi efectuată ablația radiofrecvenței, costul acesteia va fi destul de ridicat. În medie, o astfel de intervenție chirurgicală va costa în valoare de 10 - 15 mii de dolari. Prețul ablației prin radiofrecvență va depinde de ce clinică se desfășoară, de starea pacientului și de alți factori. Costul ridicat al operațiunii este compensat de eficiența sa ridicată. Dacă comparați RFA cu alte proceduri similare, ele, deși vor fi mai puțin costisitoare, dar nu vor fi atât de eficiente și de nedureroase.

După ce chirurgul face ablația, pacientul va rămâne în clinică doar câteva zile. După aceea, el va uita mult timp că are probleme cu ritmul inimii. Majoritatea pacienților nu se plâng de această afecțiune după operație până la sfârșitul vieții. Costul ridicat al ablație prin radiofrecvență a inimii este în continuare datorită faptului că intervenția este asociată cu un risc minim de complicații. În cazul altor tipuri de operațiuni, acest indicator este ușor mai ridicat. După intervenția nu vor exista semne sau cicatrici, și, în plus, în cele mai multe cazuri, pacienții nu au nevoie de un tratament suplimentar de aritmii, deoarece ritmul cardiac la normal imediat.

Ablația prin radiofrecvență este o operație chirurgicală datorită căreia se introduce un cateter

Recenzii despre ablația radiofrecventa

Dintre operatiile moderne pe inima, ablatia radiofrecventa a inimii are cel mai mare numar de avantaje. Comentariile indică faptul că majoritatea pacienților în timpul intervenției nu au prezentat disconfort și durere. Pentru RFA, este necesară pregătirea minimă a pacientului, iar operația în sine are loc foarte repede. Practic, toți pacienții observă că perioada de recuperare a fost foarte scurtă și, în acest timp, aceștia nu au avut, de asemenea, disconfort și senzații dureroase. Datorită acestor caracteristici, popularitatea operațiunii crește în fiecare zi.

Un alt fapt care face ca această intervenție să fie atractivă pentru pacienți este lipsa necesității de a introduce pacientul într-o stare de anestezie generală. Dupa ce pacientii ablatie radiofrecventa a fost observat tip defect cosmetic, integritatea corpului nu este compromisă. Review-uri de radiofrecventa ablatie - un mod de a învăța de la alți pacienți care au trecut prin operațiunea ca operația propriu-zisă are loc, care se simte pacientul în timpul procedurii și ce consecințe negative pot apărea.

Ablația prin radiofrecvență are loc fără cicatrici pe corpul pacientului

Ca și în cazul oricărei intervenții chirurgicale, ablația are contraindicații proprii. Înainte de a decide asupra intervenției chirurgicale, pacientul trebuie să primească o consultație de la medicul curant. În cazul detectării contraindicațiilor, este mai bine să refuzați operația. Contraindicațiile includ următoarele:

• Starea generală de sănătate slabă a pacientului;
  • Angina pectorală instabilă, observată pe tot parcursul lunii;
  • anemie;
  • Boli acute de natură infecțioasă;
  • Trombi în cavitatea cardiacă;
  • Alergia la substanța radiopatică.
  • Insuficiență cardiacă;
  • endocardită;
  • Hipopotasemie.

Ablația radiofrecventa a ficatului

Ablația prin radiofrecvență este o operație relativ nouă și se utilizează în cazul unei varietăți de boli. Cu ajutorul acestei intervenții, se tratează tumorile diferitelor organe, inclusiv ficatul. Tratamentul tumorilor acestui organ este considerat una dintre cele mai complicate proceduri. Rezultatul maxim poate fi obținut numai prin utilizarea celor mai moderne și mai eficiente metode de tratament, cum ar fi ablația radiofrecventă a ficatului.

Ablația prin radiofrecvență apare sub anestezie locală

Intervenția este bună deoarece țesuturile tumorale nu trebuie să fie îndepărtate din organism în mod fizic, deoarece are loc distrugerea lor prin arsură. Esența acestei operațiuni nu se schimbă în funcție de corpul pe care trebuie să-l vindecați. Esența operației este de a atrage curent prin ghidul de undă, care încălzește celulele din jur și distruge celulele tumorale. Intervenția se efectuează utilizând anestezie locală. Tehnica este, de asemenea, utilizat pentru a trata cancerul de ficat. Acesta va fi mai eficient în cazul etapelor anterioare, când nodurile au o dimensiune de până la 1 cm.

Ablația prin radiofrecvență este costisitoare, dar în același timp extrem de eficientă. Această intervenție nu necesită nicio reducere și este nedureroasă. Ablația RFA are atât indicații, cât și contraindicații, deci trebuie să obțineți sfaturi despre un specialist calificat. Costul operației va depinde de alegerea clinicii și a chirurgului care efectuează ablația.

RFA, Oshchjushchenija încă acelea. Când cauterizarea devine dureroasă, poate fi foarte dureroasă. Vrei sau nu vrei să îndure. drogul pe care l-au pus, nici un rahat nu functioneaza, doar capul se roteste. în prima zi au apărut extrasistole, în timp ce eram pe monitor. și primul eșec după 3 zile, deși scurte 3-10 secunde.
A făcut-o la Centrul Bakulevsky. Euforia a trecut. După operație a fost dureros să respiri adânci.