Tomb Raider 5 cronici complete walkthrough, sfaturi pentru trecerea raider mormânt 5 cronici,

Tomb Raider 5: Cronicile

Mi-au adus aminte, mi-au spus că vor să rămân în viață și totuși s-au purtat ca stăpâni în casa mea. Deci au vrut să mă întorc?

Sau, cu amintirile lor, au cântat un serviciu de înmormântare pentru mine, pentru odihna sufletului meu?
Fostul meu prieten și cunoscător: Și chiar bătrânul Von Kroy mi-a luat misiunea. Sau poate avea nevoie doar de Amuletul lui Horus în rucsacul meu?
Fie ca atare, s-au așezat și mi-au amintit trecutul meu fiind:

STREETELE ROMEI
1. Străzile Romei

Deci, sunt pe străzile Romei și sunt urmărit de doi bani, Pierre și Larson.

Primul lucru pe care, m-am dus în pasajul spre stânga, unde am așteptat o formare mică sau warm-up, înainte de noul complex de aventuri de neuitat (doar încearcă să schimbe o singură lovitură rochie de seară pe un tricou cu pantaloni scurți și o pereche de pistoale).

Am urcat pe blocurile din stânga, am sărit, am alergat pe coridor, în general, am mers drept și drept, până când am trecut structura tavanului de cealaltă parte. Se urcă până la cabina galbenă, se săpără din ea, luă lumânări, o trusă mare de prim ajutor; a sărit pe un alt model cu un trusă de prim ajutor și, revenind la cabina galbenă, sa urcat în gaura îngustă.

Coborând comutatorul, a intrat pe ușă, a căzut pe scări, a urcat pe blocurile din față pe stânga, a sărit în apă, a înotat tunelul și a mers la cablul strâns. M-am plimbat pe frânghie (de dragul antrenamentului), am sărit înapoi și am intrat în trecere. Camera a căutat raft pe stânga, a luat o lumânare. stânga din față a închis raftul metalic, a luat gloanțele pentru revolver. Am alunecat un alt raft la dreapta, și a mers la pasajul deschis. Într-o cameră cu botul unui bătrân ridicat cartușe la ultrasunete și pe raft dreapta Golden Rose (secret de №1).

M-am întors la corzi în blocuri. A alergat înainte, fără să uite să caute regimentul din dreapta. În cele din urmă, acționează maneta, sări la liftul electric și ieșea în stradă: nu aveam de ce să prind mai mult.

A alergat spre stânga, apoi spre prima trecere spre dreapta, ținând deja arma în gata. A sărit la fântână și a împușcat dobermanul de sus. Am intrat în pasajul din dreapta celui de unde am venit. Acolo, întorcându-se spre stânga, scoase în gura unui alt bot vechi și, întorcându-se, alerga înapoi spre fântână. Se întoarse spre stânga, apoi spre dreapta, în camera din stânga, până la botul vechi, pentru a verifica starea dinților. De îndată ce am făcut-o, liliecii mi-au atacat, dar deja m-am răsturnat și, cu o accelerație, am alergat în fața ochilor mei, dar departe de șoareci. Apoi m-am întors în aceeași cameră, în blocul care se ridica.

Sa urcat pe bloc, apoi pe coloane; Sa întors și a văzut trusa de prim ajutor din stânga. A sărit la ea, a luat-o, a revenit la coloane și a intrat în trecere. Ea alerga prin trecere cu fotolii și o masă, iar prin pasajul următor, ca pe o stâncă, sări în jos. A zdrobit geamul drept: a luat cartușele la revolver.

Am coborât pe coridor spre stânga. Ea a rupt fereastra din dreapta cu două ferestre, a luat cutia de medicamente, a scos pistoalele, a sărit în jos, a ucis câinele. Deschise ușile cu ușile duble la dreapta și imediat se sări înapoi, scoțând arma: un alt câine. În încăperea cu butoaiele a luat o trusă mare de prim ajutor, iar pe cartușe de cartușe la Winchester. Am ieșit și am urcat scările spre stânga la fereastra care părea supraviețuitoare. Am rupt-o, am sărit peste stradă și am alergat în pasajul din stânga. Acolo, la capătul de sus, am luat cheia de Aur (aventuri directe ale lui Pinocchio!). Am coborât în ​​trecere și am fugit mai departe spre stânga.

Ea a sărit peste balustradă pe cortul roșu de jos, luă lumânările. Din cort a sărit la fântână: a ucis câinele (deși era posibil cu cortul, dar așa - cu siguranță și repede). La grătar, cu încuietoarea, sa folosit cheia de aur. Luând pistoalele, a intrat, a plecat, a tras pistolul cu Larson, până când a fugit. Se întoarse și, în întuneric, printre coloane, se luă trusa de prim ajutor. A alergat mai departe în trecere.

Acolo, imediat întoarse spre stânga, iar pe cutii luă cheia de grădină. Sa întors la furculiță și a alergat din nou la etaj pentru a ajunge la luptă cu Larson într-un schimb de focuri. După ce a fugit, m-am plimbat de-a lungul frânghiei și, după trecerea dintre balustradă, am sărit în jos.

A trecut la stânga pe perete, și de acolo înapoi la stânga, pasajul se întoarse spre dreapta și apoi la stânga, la poarta de lemn, care a luat muniția revolver (amintiți-vă această poartă, ne apoi du-te înapoi la ea, secretul ei №3). M-am dus înapoi în coridor, și va continua să se deplaseze în sus pe scara, dublu usa de frunze în albastru, care a luat revolverul. Sa întors și a alergat până la altitudine cu balustrade spre stânga, unde a deschis ușile duble albastre.

Stânga în camera a luat o vedere cu laser, aliniindu-l cu pistolul, și a intrat în cameră, a rupt de blocare pe poarta (tasta 0ins de pe tastatură adăugat la dreapta sau, cum este numit, Pado). Pentru care a luat repede cea de-a doua cheie a grădinii și sa grăbit să plece de la șoarecii alergători.

Acum m-am întors la zid și am alergat de-a lungul ei, de-a lungul porții încuiate, la celălalt capăt al coridorului, unde, întorcând colțul spre stânga, am folosit cheile grădinii în încuietori. Am intrat în poarta deschisă și m-am dus la cei trei capete de dragon.

Acești doi ticăloși degenerați, Pierre și Larson, au vrut să mă folosească! La început am crezut că erau șobolani imense. Așa că au fugit! Ai auzit despre ce vorbeau ei? Când Pierre a întrebat dacă Larson a lovit calul cu o copita, el a răspuns: "Știți despre asta?" Ei bine, nu un idiot. Iar Pierre ia promis lui Larson să-i cumpere un milkshake! Ha-ha-ha!

Râzând, am fugit în trecerea spre stânga și am ieșit la clopot. În ciuda faptului că ma atras cu disperare, eu, la începutul pașilor, am urcat pe perete spre dreapta și am alergat până la capăt. Acolo am sărit pe un acoperiș din tiglă, l-am dus înainte și am sărit în deschiderea de pe străzi, unde am ridicat cartușele pentru revolver.

Sa întors la clopot. Ridică o vedere laser sub ea, în spatele coloanelor la gloanțele ușii închise și împușcă un clopot: ușa din peretele din stânga se deschide (dacă stai în fața clopotului). După ce am urcat acolo, am sărit peste stradă până la botul vechi și am întâlnit din nou cu lilieci. Am luat pistoalele, am început să trag la întâmplare în diferite direcții. Apoi m-am ciocnit în jurul gurii bătrânului (amintiți-vă acest loc, aici veți găsi mai târziu numărul secret 2).

Ea a alergat înapoi la clopot. M-am dus la ușa deschisă și am plecat. Trecând pe coridor, coborî comutatorul și alergă spre porumbelul în care se îndreptase corbul. A activat-o (apropiindu-se, apăsați "acțiune"): un pistol de rulare înfășurat deasupra capului. Am fugit în pasajul din dreapta. M-am dus la berbec. Aproape apropiindu-l de el, sa mutat la dreapta, și-a întors spatele la margine și, acaparând "acțiunea", sa sărit înapoi. La marginea rampei în jurul berbecului, colțurile și, la urmă, s-au urcat sus, cu un alt buton de cuțit. Și eu l-am lăsat jos.

Am sărit și am alergat să activeze cel de-al doilea porumbel: în partea de jos a deschis pasajul spre Simbolul lui Saturn. Dar, înainte să-l ia, am sărit înapoi la capul bătrânului pentru secretul №2 și trusa de prim ajutor, apoi a sărit jos în stradă și a fugit după ce poarta de lemn a fost deschisă, în cazul în care pe raft pe dreapta a luat o №3 secretă. Acum se întoarse prin poarta către clopot și luă simbolul lui Saturn. M-am dus la ieșire.

Din nou am avut de a întâlni pe acești doi nedotepistymi tocilari, Pierre și Larson, care pe vârful meu doreau să intre în Paradis.

2. Piețele troian

Aceste boobii, Pierre și Larson, în loc de mine, au introdus simbolul lui Saturn în castel, pentru care au ajuns în creier. Mai degrabă, cel mai stupid dintre ei era Larson. Prin lovirea lor, m-am dus să caut simbolurile lui Marte și Venus.

Încă de la început, am trecut prin camerele din dreapta și din stânga. A rupt cutiile în ele (cu pistoale obișnuite), a luat o colivie la stânga, iar pe dreapta o vedere laser, deși am deja-o. M-am dus la ușa încuiată din dreapta și am spart-o cu o rangă. În încăpere se prăbușea, se prăbuși, o cutie: a luat trusa de prim ajutor. Am urcat construcția din dreapta, și de la ea la blocuri până la coardă. Se întoarse spre frânghie cu spatele și se urcă în nișa din stânga (era o trusă de prim ajutor). Întors, se plimba de-a lungul coardei.

Sări peste golul din podea până la deschiderea din peretele din dreapta. Am mers până la capătul podului și am sărit pe platforma din stânga și apoi pe platforma metalică. Sa întors spre dreapta și a sărit peste cartușe la Winchester. M-am întors la platformă și am sărit în camera de mai jos. Acolo am luat lumânări și cartușe pentru revolver. Am urcat pe platformă în pasajul din stânga. A sărit în jos.

În dreapta, am observat o deschizătură brună (există un număr secret 1 în ea - amintiți-vă).

M-am dus drept, apoi de-a lungul unui culoar larg spre dreapta. Am ajuns la a treia coloană spre stânga și de-a lungul ei (acolo scări) am urcat la vârf, l-am rotunjit și am sărit pe pod. Sare pe podul spre dreapta, și apoi mai departe în nișă trageți frânghia de trei ori. Apoi am sărit pe pod din partea opusă (partea dreaptă), și acolo în nișă trageți frânghia odată (poarta către legendarul troian sa deschis). M-am întors la pod, am sărit în nișa din stânga la cartușele americane, am sărit în jos și am alergat la statuia lui Troyan. Fără să intre în cameră cu statuia, la furculiță, se întoarse spre stânga (unde torța ardea), urcă pe blocuri, sări în cameră și rupe coarda de aur din grătar.

Ea a fugit, scăpând din șobolani, în camera cu statuia din Troian, unde a luat cartușele pentru revolver și trusa de prim ajutor. În piedestal, statuia a introdus moneda de aur (grătarele au fost deschise). Am fugit în trecere la grătarul deschis, dar înainte să intru în el, m-am îndreptat spre trapa brută deja deschisă în spatele numărului secret 1. În același loc, pe lângă Rose de Aur, am luat două pachete de cartușe la Winchester.

Se duse în spatele gratiilor și se întoarse spre prima trecere spre stânga (și în spatele unui grătar deschis). Ea a alergat de-a lungul străzii înguste, a întors dreapta, a trecut prin iazul de cascadă spre stânga și, la capătul străzii, a luat cartușele pentru revolver. M-am întors în iaz. Am sărit în ea și am înotat direct pe platformă (pe partea stângă în apă puteți ridica un kit de prim ajutor).

Am ieșit pe platformă, am intrat în trecere și am făcut o întâlnire mortală cu un cap îngrozitor (după ce ați făcut câțiva pași, puteți ridica cartușele la revolverul din față). Am revolverul, l-am combinat cu o vedere laser.