Recenzii ale minionilor de desene animate (2018)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Și mi-a plăcut foarte mult filmul cu desene animate. Și nu mă întreabă de ce slujitorii slujesc cele mai malefice creaturi - este același lucru cu întrebarea de ce zombi au nevoie de creier.

Regizorul ne-a arătat o modalitate mai degrabă originală de apariție a unor mici creaturi amuzante, care ținu chiar Dracula și Napoleon în istorie. Cum sunt în uniformele armatei care se rătăcesc în jurul zonelor acoperite de zăpadă, imită armata napoleoniană care se retrage - nu-i așa amuzant? Această națiune mică are propriul scop în viață, prioritățile ei, deci nu presupune că filmul nu ne învață nimic. Și există foarte multe episoade amuzante în film și nu am observat glume sub curea - un film ridicol pozitiv care poate fi văzut de întreaga familie. Cartoon ușor inferior predecesorului său, "Ugly I", dar împușcat luminos și de înaltă calitate. 7 din 10.

Aștept un nou desen animat despre minionii răcoritori. Dar această parte a sequelului a plăcut, care a arătat cum au apărut chiar și ele. Pentru că în desen animat eu sunt Ugly, gândul a venit din gura lui Grew, că minionii sunt verii lui. Și am întrebat de unde au apărut, poate că le-a dezvoltat medicul? Dar în această poveste, ei au arătat foarte clar trecutul dificil al acestor oameni galbeni. Scarlett nu ma prins. O femeie obișnuită rău este destul de obișnuită. Dar trucurile minionilor sunt ceva! De exemplu, când minionul a scos o sabie și ia dat coroana. Ceea ce au făcut mai târziu cu el - trebuie privit. În general, mi-a plăcut desenul animat. Dacă numai puțin micșorează răul și violența. Dar încheierea a fost foarte emoționantă, când au văzut pe tânărul Grow, apoi totul a căzut. L-am examinat și m-am bucurat.

Aștept cu nerăbdare noul desen animat despre slujitorii de clasă. Dar această parte a sequelului a plăcut, care a arătat cum au apărut chiar și ele. Pentru că în desen animat eu sunt Ugly, gândul a venit din gura lui Grew, că minionii sunt verii lui. Și am întrebat de unde au apărut, poate că le-a dezvoltat medicul? Dar în această poveste, ei au arătat foarte clar trecutul dificil al acestor oameni galbeni. Scarlett nu ma prins. O femeie obișnuită rău este destul de obișnuită. Dar trucurile minionilor sunt ceva! De exemplu, când minionul a scos o sabie și ia dat coroana. Ceea ce au făcut cu ea mai târziu este de a vedea. În general, mi-a plăcut desenul animat. Dacă numai puțin micșorează răul și violența. Desigur, încheierea a fost foarte emoționantă, iar când au văzut pe tânărul Grow, totul a căzut.

Destul de distractiv, pentru a fi cinstit. Ideea de aventură în film, tema școlii nu a fost de multă vreme nouă. Cu toate acestea, așa cum au prezentat scriitorii, au jucat pe întreaga idee a filmului. Uita-te a fost uneori plictisitor, și în unele locuri îți dai seama că desenul animat a ajuns la un rating ridicat datorită doar genului de comedie și aventură. Principalele personaje sunt adolescenți amuzanți și amuzanți, îi reamintesc copiii activi, dar modul în care nu încearcă să învețe din propriile lor greșeli sugerează o prostie a desenului animat. Doar un film. Doar o aventură. Doar umor. În general, povestea este dinamică, dar .. încă intriga nu se rezumă la scoruri mari. Copii vor vedea cel mai mult că, poate chiar adolescenți va trebui să-i placă, dar nu am avut într-adevăr un desen animat în spirit, deci, doar un chetverochku.

Îmi place o serie de desene animate despre acești tipi galbeni. "Ugly I", "Ugly I 2", m-au condus într-un sentiment entuziast, așa că așteptam un film separat despre minionii înșiși. Desenul animat este foarte bun, bun, foarte mult. Merry, plin de aventuri strălucitoare. Și oricum, nu înțeleg cum poți să dai acestui desen animat o evaluare negativă. Cea mai mare parte a publicului este copiii, adulții au propriile lor idei despre acest gen de animație. Minionii sunt amuzați, copiii sunt încântați de ei. Da, sunt momente când vorbirea acestor tipi galbeni nu este clară, dar, în esență, este clar clar ce se discută în dialogurile lor. Plotul, indiferent cât de interesante, multe momente amuzante amuzante care pot provoca nu numai un zâmbet pe față, ci și râsete. În cele din urmă, nu este necesar să căutăm o semnificație profundă a filmului.

Chiar am vrut să urmăresc acest desen animat. Deoarece minionii mi-au atras atenția din tabloul "Gadkia I". Există niște ciudați amuzanți care au totul "din mână prost". Un început interesant, cu o prejudecată istorică. Deși acest cip este folosit de mulți producători de filme, dar ocazia de a vedea personaje de desene animate în istoria pământului sau a omenirii este o idee distractivă. Cadouri amuzante când minionii au urmărit antrenorul reginei pentru a ridica coroana. În cele din urmă, ceea ce Bob a scos din piatră o sabie veche și a primit o coroană. Și, de asemenea, atunci când minions merge la trei prieteni în Marea Britanie peste mare în Australia, în saci de cangur, printr-un studio din America. în cazul în care există zboruri de fotografiere pe Lună. Cred că va face mai multă audiență pentru adulți.

Recenzii ale minionilor de desene animate (2015)

Îmi place să văd desene animate despre aceste creaturi galbene mici.
În desene animate, aceste creaturi au căutat timp de multe secole cel mai stricat și intimidator maestru, căruia îi vor sluji și vor îndeplini sarcinile sale rele și rele și a sosit timpul. La televizor, au văzut că turneul va avea loc pentru cel mai vicios hoț și criminal. Organizând un grup mic, minionii decid să meargă acolo pentru a găsi un candidat potrivit pentru conducătorul lor. Și în timpul călătoriei lor spre obiectivul desemnat cu ei există diferite aventuri amuzante și ciudate. Dar încă reușesc să vină la turneu și chiar și din întâmplare aleg să participe la acest turneu.

Doar incantati de acesti ciudati galbeni, m-au batut in gramada, chiar si atunci cand ma uitam la desene animate "The Ugly I", dar am avut multe intrebari, de unde au venit? Care este istoria și scopul lor în viață? Dar aici totul a intrat în loc, această animație spune absolut totul despre minioni, de la început era foarte distractiv să-i urmărească să-și rupă așa-numitele gazde, unul câte unul. După ce toți candidații răi și satisfăcători s-au încheiat, cei trei îndrăzneți au mers într-o lume periculoasă și nouă pentru ei, lumea oamenilor, să găsească una nouă.

Se uită la cinema în anul trecut, încă mai există o imagine în fața ochilor acestor creaturi interesante, care sunt atât: inteligente, stupide, amuzante și ridicole. Cu siguranță pentru copii, nu aș recomanda să aruncăm o privire, prea mult poate fi rău pentru ei, și această crimă, un pic vulgaritate. Și astfel, practic, acest desen animat a fost filmat pentru un public adult, așa că recomandăm să le.