Recenzii ale filmului povestea misterioasă a lui Benjamin Button (2018)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Nu vreau să mă plictisesc, dar trebuie să fac asta, deoarece unele declarații despre acest film mă forțează.

Trebuie să spun cât de mulți oameni - atât de multe puncte de vedere diferite cu privire la diferite lucruri în viață, care sunt determinate în primul rând de habitat, calitățile individulnymi ale fiecărui, ca un personaj, precum și educația, educația, etc. De ce sunt eu încă enta, și în afară de .. că multe dintre filmul negativ lipsit de evaluatori, la cel mai bun din motive obiective și subiective, un sens al conceptului de esența lumii spirituale umane, care se simte fantezie romantica sau dorinta pentru ceva perfect în termeni de dragoste, relații umane, și așa mai departe. d. de neînțeles și străin. Acceptați declarația mea nu ca o insultă, ci ca dorința mea de a vă ajuta să găsiți "lipsă" în voi. Dar dacă cineva percepe încă acest lucru personal, atunci îmi cer scuze pentru incomprehensibilitatea interpretării mele. Aici, așa cum se spune, este prea târziu să bei Borjomi.

Un film dramatic fantastic, foarte interesant și neobișnuit, filmat de D. Fincher. Acest film este mult mai adânc în conținutul lor decât ar putea părea la prima vedere, ca și pentru mine, perfect în plan vizual și emoțional decât compensează complet pentru lipsa de narațiune vizuală și imprevizibilitate. O impresie foarte plăcută a fost făcută de piesa actorilor, în special mulțumită de Brad Pitt și Cate Blanchett. De fapt, înainte de a am fost un pic sceptic Pitt ca actor, dar în căutarea unor filme cu participarea sa (acest film, „Omul care a schimbat totul“, „Interviu cu un vampir“, același „Troia“), după părerea mea de actorie talentul sa schimbat. Este imposibil să nu observăm munca uimitoare a artiștilor de make-up din film. Pe scurt, sfătuiesc pe toată lumea să vizioneze acest film, pentru că aceasta este o adevărată capodoperă.

Recenzii ale filmului povestea misterioasă a lui Benjamin Button (2008)

Pur și simplu uimitor ca atare poate fi o dramă frumoasă de film obișnuită. Filmul "Cazul ciudat al lui Benjamin Button" a fost mult timp în inima mea și nu va ieși niciodată de acolo. Este un film incredibil de cool și este filmul meu preferat în general. Modul în care Brad Pitt și Cate Blanchett au jucat rolurile principale nu pot fi transmise în două cuvinte. Benjamin Button este protagonistul filmului, care este doar unul de acest gen, pentru că trebuie să trăiască o viață foarte neobișnuită. Faptul că el nu îmbătrânește, dar mai tânăr, sa născut un bătrân. Se pare că acest lucru este imposibil, dar Benjamin dovedește contrariul. El este o persoană frapantă, iar oamenii care se uită la el, ne face să ne întrebăm. Este foarte amuzant și neobișnuit, dar este și dificil din punct de vedere emoțional și chiar fizic să fii așa. Tocmai pentru că răspunsurile la această poveste, răspunsurile la motivul pentru care nu sa întâmplat așa, această poveste este un astfel de mister. Actorii, așa cum am spus au lucrat, în general, mai presus de toate laudă și machiaj, este doar partea de sus. Filmul a arătat întreaga viață a protagonistului și, prin urmare, era necesar să se ticăie cu machiajul, dar acum băieții nu au greșit, dar au arătat cea mai înaltă calificare.

Filmul este bun, dar cartea este mai bună. Evaluând acest film, este mai întâi să se întoarcă la sursă. În film, cea mai remarcabilă și extraordinară este ideea și a fost preluată din cartea lui Fitzgerald. Prin urmare, este necesar să se evalueze doar două aspecte: activitatea actorilor; munca directorului și a echipei sale.
Pe cast - un rol cheie, desigur, cu Brad Pitt, și, în ceea ce mă privește, succesul filmului depinde în întregime de el. Vreau să observ că el sa confruntat cu rolul său magnific. În ciuda faptului că astfel de roluri nu au fost încă și, ca să spunem așa, nimeni nu a avut experiență, Pitt pentru 100 sa confruntat cu sarcina.
Și pentru creatori, absolut nici o întrebare - totul este clar, consistent, interesant. În comparație cu cartea, desigur, nu atât de cool, dar filmul este unul dintre cele mai bune din lume. Să se uite în mod necesar.

Deși regizorul original trebuia să fie Spielberg, opera lui David Fincher este de asemenea magnifică. El a reușit să arate această poveste perfect cu ajutorul cinematografiei, introducând în ea toate principalele idei și principii ale FS. Fitzgerald. Linia de poveste se compune din momente din viata personajului principal, dar in ordinea inversa, care este principalul atu al acestui film. Distribuția este excelentă, iar Pitt și Blanchett au părut uimitoare și foarte realiste pe ecran. Pentru acest gen, filmul este bun, cu mici elemente de ficțiune. Mi-a placut filmul, cateva scene prinde viata mea, o mare drama.

Cred ca fiecare dintre noi ne-a fantezat despre cum se va naste vechi si constant tineri. Filmul este despre asta. Brad foarte bine și-a obișnuit rolul, în acest film, chiar a jucat momente care nu sunt specifice lui. Am urmărit cu mare interes filmul.
Odată ce un copil născut nu sa născut. Era mic, dar părea vechi. Mama nu a vrut să-l lase și m-a aruncat în orfelinat. Stăpână a orfelinatului la adăpostit și a devenit mama sa. Benjamin a fost numit copil, iar orfelinatul a devenit casa lui. Acest adăpost a fost pentru oamenii care au trăit acolo viețile lor. Când Benjamin a crescut puțin, el arăta ca un bărbat de optzeci de ani. Dar, de-a lungul anilor, toți locuitorii casei în care locuia el muriseră, iar "băiatul" Ben era doar tânăr.

Cât de uimitoră este viața, ce moduri ne poate aduce, a fost interesant să privim această mutație în film, sa dovedit a fi destul de informativă. O poveste minunată, în care un bărbat sa născut vechi și a murit tânăr, se uită la cealaltă persoană. Bine actorul Brad Pitt, se pare, nimeni altcineva ar fi jucat ca este destul de neplăcut pentru a realiza că cel mai frumos cuplu de la Hollywood sa despartit, sper totul va fi bine, și nu afectează funcționarea acestuia. Pentru a privi caracterul în spectacolul său a fost o uimire, Benjamin Button și-a trăit toată viața, a călătorit mult, a întâlnit un număr mare de oameni, și-a găsit iubirea, cu excepția faptului că totul era înapoi.