Calea către Piatra agățată

În jurul mulțimii de oameni, multe tabere. În ciuda semnelor "pescuitul este interzis", turiștii stau cu tije de pescuit. O grayling acolo este într-adevăr, de la mal este vizibil, doar foarte mult este mic, este un păcat că.

Am întâlnit un "turist" cu o carabină pe umăr (da, un parc natural, numit ...). Dar este frumos ...
Mai departe, calea merge abrupt până la piatra agățată. E fierbinte, îmi este sete, iar praful este foarte binevenit. A venit la trecerea dintre Buiba inferioară și mica. Misha a stat să se așeze, să se relaxeze și noi, fără rucsaci, ne-am dus la piatra agățată.

Pur și simplu ciudat

Planul zilnic este finalizat. Rămâne doar să coborâm la Buiba de Jos. Și aici, oamenii nu sunt puțini, dar nu atât de aglomerați ca de Raduzhny. O parcare bună a fost găsită puțin înainte de a ajunge la Lacul Kara. Acest traseu spre Lacul Kara și la Pasul Intermediar a fost planificat doar pentru a nu se petrece noaptea pe Lacul Iridescent, dar, de asemenea, să nu petreacă prima noapte pe zona de pădure.

Deci, mergem în jurul lacului din dreapta de-a lungul căii, de-a lungul căii ajungem la un mic lac. Există o furculiță aici. Calea principală merge spre trecerea artiștilor (1A), iar spre noi spre stânga, către Intermediar (N / A).
O cale bună vine din dreapta noastră, din vârf, din trecerea artiștilor. Nu este deloc faptul că această trecere este numită Intermediar, de obicei merge împreună cu artiștii. O altă cale puternică merge la stânga spre stânga de-a lungul coamei (spre stânca Oreshek și piatra agățată).

Pur și simplu ciudat

Vizualizare de la Intermediar la artiști

Vedere de la Intermediar la Castelul Piatră și valea râului. Kebezh

Coborâre de la Intermediar.

Pur și simplu ciudat

Și din nou piatra agățată

Solid Sleepy Sayan

și o pistă de-a lungul ei

Coborârea din trecere este destul de abruptă, dar traseul este bun.
După coborâre, ne oprim la masa de prânz, fără a lăsa locurile deschise, vântoase. Calea spre trecere Sayanul de dormit (1A) traversează de-a lungul rocilor, direct sub oglinzi, cu un set nesemnificativ de înălțimi. Înălțimea Intermediarului este de 1870 m, iar Sleeping Sayan este de numai 1670 m. Calea este frumoasă, spectaculoasă și necomplicată.

Pe trecerea "Sleeping Sayan"
Au scos ziarul de astăzi de turiști din Zaporozhye (șeful Melnichuk B.A.). Partea determinantă a benzii. Dormitorul Sayan de la Lacul Azure. Coborârea este, de asemenea, o traversare a creastei spre treceri ale Taigishi, cu o ușoară picătură de altitudine. Dar pe traseu câteva locuri care sunt acoperite cu gimnastică.

Pur și simplu ciudat

După trecerea decolării de decolare, plecăm pentru un mare kuru, de-a lungul căruia ne mutăm la "broasca" rockului.

Calea principală rămâne în stânga. Aproape de "broasca" ne odihnim, bem ceai.

O ploaie torentiala nu a durat mult, in acest timp inotatorul a facut si mai delicios.

Pur și simplu ciudat

În dimineața este tulbure, încețoșată, dar devine treptat clar, devine cald. Calea către Poveste începe direct de la parcare și trece mai întâi printr-o pădure densă, cu o urcare treptată, apoi iese în spații deschise:

Turtle și Fairy Tale.
Urcarea spre trecere merge de-a lungul căii umplute (pantă ierboasă) direct în "frunte". Nu există dificultăți tehnice, dar este destul de misto să mergi, e cald și, prin urmare, e greu. Anterior, calea principală a fost serpentină, creșterea a fost oarecum mai lungă, dar mult mai ușoară. ...

Calea de la Tale la CNT.
Pur și simplu ciudat

Lacul Tale și Castelul de piatră.

Pe tubulatură.

Coborâre în stâncă, abrupte, dar fără probleme.
Un mic punct roșu în centrul cadrului este Tanya.

Pur și simplu ciudat

Iar norul se apropie de noi, dar până acum se dă drumul.

Parcarea lângă Lacul Negru.

Din parcarea din apropierea Lacului Negru "calea" de-a lungul Taigishonka, este, probabil, cea mai dificilă parte a întregii campanii. Aici și apoi drumul merge spre bolovani mari, care trebuie ocolite la stânga, apoi la dreapta, apoi de sus și apoi de jos. Nu te plictisesti. Părea că drumul devenea mai bine, țăranii au plecat "pentru mușcătură de seară", dar din nou au mers în zone problematice, muscatura de seară trebuia anulată.

Ne-am ridicat pe un mic loc pe malul pietrei. A mai rămas o ploaie mică, dar nu ne-a împiedicat să fim bine și să luăm cina.

Pasele cadeților (stânga) și artiștilor (dreapta)

Treceți parabola superioară și vedeți-o de la Spiritele Lake Mountain

Pranz la Spiritele Lacului Muntelui.
Ploaia nu sa oprit nici mai mult: până la Lacul Artiștilor și în Taigishu, am mers aproape fără să ne oprim la parcarea noastră. Numai pe parcurs, am colectat un sac de ciuperci (numai cele mai mici, cele mai frumoase au fost alese). Calea sa transformat într-un flux continuu. Am ajuns la parcare la ora șapte, seara, umedă, obosită, dar mulțumită ...

Coborârea este abruptă. Destul de mult. Uneori este necesar să rămânem cu o singură mână pentru tufișuri, altul să ne bazăm pe bastoane și în acest moment niște muște se străduiesc să zboare în ochi. Mustele au oprit pestering, numai când am coborât la lac și am spălat-o. Ne-am ridicat pe o parcare mică pe lac. Ei bine, nu a mers la o parcare mare sub lac, era ocupată. Târziu seara a avut loc o furtună puternică. Fulgerul a strălucit continuu, simultan din toate părțile.

Pasează piquant și verde.

Autobuzele ar trebui să meargă la ora 10, dar numai în cazul în care pleacă la drum devreme, în jur de 9. O pisică vine la noi (îmi pare rău că nu l-am fotografiat). O astfel de veselă, jucăușă. Și apoi l-am urmărit cum să se ocupe de maculat. Chipmunk nu a fost mic, dar a fost mâncat.
Autobuzul (spre piața de purici din Novosibirsk) a urmat trei Kamazs și nu ne-a observat. Da, și aproape că am văzut doar coada. Stăm mai departe. Un mic autobuz Abakan a venit. Booted, a plecat, așezat pe rucsaci. În Tanzibee ajungem la autobuzul din Novosibirsk, există locuri în el, suntem de acord și mergem să mâncăm kebaburi și clătite.
Asta e tot. Pe drum se oprește de mai multe ori, din nou mâncăm ceva. La piața de vechituri a sosit noaptea, la 4, până la ora 6 am încă dormit, și apoi alte 3 ore pentru a ajunge la oraș la casă.

constatări
Traseul sa dovedit a fi bun, nu stresant, mulți s-au odihnit. Elementul de noutate a fost Ice Stream, care ne-a plăcut cel mai mult. Dintre treceri, cel mai interesant a fost Pass Zharki (1B). Aproape oriunde am mers în conformitate cu programul de trafic planificat. Excluse din plan sunt doar ieșiri radiale la Castelul Pietrei și dintele Dragonului. Ciupercile, boabele și peștele ne-au decorat bine modul de viață.

Pur și simplu ciudat

Îi plăcea. Mulțumesc! Nu am fost in acele locuri inca. Sper că o voi face.

Vino fără să bateți - veți zbura fără un sunet.

Pur și simplu ciudat

Vă mulțumim pentru raport! Mi-a plăcut! De asemenea, intenționăm să vizităm Ergaki anul viitor.

Regiune glorioasă. Și de la Novokuznetsk pentru a obține confortabil.

Pur și simplu ciudat

Nu voi vizita niciodată Sayanii, dar acum am o idee despre această regiune. Fotografiile detaliate detaliate ale traseului.

În zadar, dintele Dragonului a fost exclusă.
IMHO cel mai interesant,
nu există încă o creștere a parabolei, de asemenea, cea mai interesantă.
Aproape toate celelalte sunt cele mai interesante și nu dificile pe care le-ați uitat la.
Dar mai rămâne încă ceva ce poate și ar trebui să fie privit.
Ergaki merită să vină din nou.

Și este mai bine să nu vă grăbiți fără să vă îmbrățișați pe umeri, așa că vă împiedicați unul pe celălalt și ținând împreună cele două bastoane îndoite în fața voastră. Veți avea mai multă mobilitate și independență una de cealaltă. Deci, mai fiabile.

Pieton.
Șapte șapte, ocolind patru.