Krasnoyarsk, "ca o femeie de lena"

Krasnoyarsk,

Povestiri reale ale pensionarilor din Krasnoyarsk, care, ca și steaua rețelelor sociale ale Baba Lena, călătoresc în lume, se rostogolesc pe un roller coaster și surprinde străini

Locuitorii Rusiei au fost șocați de povestea despre modul în care bunicul de 89 de ani din Krasnoyarsk călătorește în întreaga lume. economisind bani dintr-o pensie. Jurnaliștii canalului federal Elena Erhina, sau, așa cum se spune, femeia Lena, au recunoscut că cu o pensie de 24 de mii de ruble. amână 10 mii în fiecare lună. Pe fondurile acumulate, încearcă să călătorească peste hotare de două ori pe an. НГС.НОВОСТИ au găsit și alți pensionari care călătoresc fără să se uite înapoi la vârstă. Cu privire la ceea ce salvează în viață și în vacanță, ce dificultăți se întâlnesc în străinătate - povestile reale ale doi pensionari - călători din Krasnoyarsk.

Mihail Abramovici cu prietena lui

Mikhail Abramovici Shtulman, 88 de ani

În istoria turistică - Italia, Cehoslovacia, Ungaria, România, Franța, China, Mongolia, Madagascar, Fr. Mauritius, Tanzania, Vietnam, Thailanda.

Pentru două, călătoria în Thailanda le costa aproximativ 100 de mii de ruble. Am luat de hotel pe plaja „Kata“ de produse alimentare - doar micul dejun. In vacanta, spune Mihail Abramovici, nu arată off, dar nu te limita, „Mesele ne pierdute de două ori: micul dejun au fost consumate în seara într-o cafenea în timpul zilei - fructe. Midii, creveți exotice nu a luat. "

Pentru divertisment, uneori au fost achiziționate excursii. Deci, pentru întreaga zi am plecat pentru Fr. James Bond. Pensionarul își amintește cum în Thailanda au reușit chiar să călărească un roller coaster. Dar mai mult timp petrecut pe plajă la mare - plajă și înot.

"Desigur, când recunosc vârsta, sunt foarte surprinși. <…> Și la vârsta noastră, nu trebuie să ne fie teamă! Nu există temeri! Mergem să obținem noi impresii. Pe mare, tot timpul trage. În plus, marea oferă sănătate, cu siguranță, "- spune pensionarul.

Călătorește cu un laptop, trece prin Wi-Fi la Internet și contactează Skype cu rudele sale.

În total, există aproximativ 35-40000. Mai ales cu fiecare plata unei anumite sume, el nu a pus off, dar un pic „podkaplivaet“, și recunoaște că mulți bani încercând să nu să-și petreacă.

"Trebuie să trăim cu modestie ... mai ales doar pentru mâncare. Tineretului ar trebui să fie și încălțăminte, și odyozhku cumpere, și avem deja totul, - spune Mihail Abramovici, adăugând că, odată cu pensia pe care încearcă să ajute nepoții și strănepoți: - Nu cred că persoanele cu pensie normală de 14,000 își pot permite. permite astfel de excursii. Trebuie să fie inventat! "

În conversație, Mikhail Abramovici a spus despre el: sa născut și a crescut în Krasnoyarsk. Cu medalia de argint a absolvit școala nr. 10 lui Lenin. În calitate de ambasador, el a intrat gratuit la universitatea de cale ferată din Moscova.

Sa dovedit că călătorea din tinerețe. Prima dată în calitate de turist a plecat în Italia în 1959. După ce a fost invitat să lucreze ca șef de grupuri turistice: el era în Cehoslovacia, Ungaria, România.

În 1978, când Mikhail Abramovici avea 50 de ani, a fost invitat să călătorească pe "traseul francez": Moscova-Paris-Madagascar. Mauritius - Tanzania.

Numai după pensionare, în 1988 începe din nou să călătorească și încearcă să plece la fiecare 2-3 ani. Apropo, săptămâna viitoare, Mikhail Abramovici va primi un tratament medical în Altai împreună cu familia sa.

Lydia Nikolaevna cu sora ei mai mare

Lidia Nikolaevna Kalinina, 71 de ani

În lista de turiști - Rusia, Ucraina, Grecia.

"Ei bine, în comparație cu Baba Lena, sunt încă tânără", spune Lydia Nikolaevna cu un zâmbet.

Întreaga ei viață a fost întotdeauna asociată cu sportul, ea continuă să lucreze ca profesoară la Departamentul de Educație Fizică a Universității Agrare și spune că este acuzată de energie din partea tineretului.

Apoi, o altă Lydia de 68 de ani și dragostea de 76 de ani au ales un traseu neobișnuit. Am mers în orașul Salonic: ai putea zbura acolo numai cu un transfer la Moscova. "În Salonic, am găsit rude, m-am dus să ne cunoaștem." În Grecia, femeile au stat odihnă timp de 15 zile. Nu au făcut un tur de pachet, au rezervat bilete și un hotel în avans.

"Trebuia să ne întâlnim la aeroport. Nu știm limba, am plecat. A trebuit să ne întoarcem la dreapta - am plecat. Lipsește. Vorbesc puțin germană, sora mea în limba engleză, iar ei ne spun în greacă. Ei nu ne înțeleg - ei noi. <…> În general, aproximativ o oră, au împins acolo până ne-au găsit, "Lidia Nikolayevna râde la amintiri. Clima caldă a fost bine tolerată, iar frigul de la aparatele de aer condiționat nu a provocat probleme: "Am dormit chiar sub ea și cel puțin că". Călătoria cu fosta rată a dolarului a costat aproximativ 70 mii de ruble. pentru doi. În același timp, după cum spune turistul, în vacanță nimic special nu a fost negat. Chiar a plecat într-o călătorie de 2 zile. Corfu.

"Am o pensie mică, dar lucrez, mă ajută. În plus locuiesc în suburbii, am propria mea gradina de bucătărie. Sincer, eu nu știu cum am luat-o, - fondurile excedentare nu a fost niciodată - admite sincer Lidia și spune că banii cheltuiți cu atenție: - Nu luxuri aici nu este ".

"Sunt o persoană pozitivă. Vreau totul <…> Mi-e teamă chiar să renunț la slujba mea, pentru că trebuie făcut ceva. Și dacă există o astfel de oportunitate, trebuie să călătorești ", - spune Lydia Nikolaevna. Cu toate acestea, recunoaște că, cu o pensie obișnuită, nu veți merge departe:

"Calculați-vă. Pensia medie este de 14-15 mii de a plăti pentru apartament. pentru hrană, pentru medicină și ce rămâne? Practic nimic. Ei bine, dacă atât soțul cât și soția sunt în viață. Și dacă un singur pensionar este foarte dificil. " Cu toate acestea, în opinia Lydiei Nikolaevna, vă puteți relaxa, de asemenea, cu noi: la vârsta de 70 de ani, ea a început să se întoarcă în jurul omului și a admirat frumusețea naturii. Și în cele mai apropiate planuri din nou pentru a merge în Grecia - și acolo pe insule.

Fotografie de Papina de la facebook.com (1), oferită de Michael Stulman (2, 3), Lydia Kalinina (4, 5)

Anchetatorii Departamentului de Interne al Rusiei din orașul Norilsk au finalizat ancheta și au trimis un dosar penal instanței împotriva a doi locuitori locali care au comis furturi din clădirea centrului cultural național,
Adevărul adevărului

Verdictul Curții Regionale din Krasnoyarsk din 20.11.

Oficiul Procurorului Public din orașul Norilsk a efectuat un control al rapoartelor mass-media cu privire la tratamentul crud al animalelor.

"Inspirație, ca formă de viață". Pe scena teatrului de teatru Minusinsk, Dmitri Kireev a jucat timp de aproape șapte ani.