Cum am vizitat ferma de pește Kolomenskoe "Osenka"

Și așa, să începem în ordine.

Și, în cele din urmă, stelele și hărțile se îndreptau în direcția cea bună și am sunat cu unul dintre companionii săi de pescuit, care, de asemenea, doreau să meargă la un iaz comercial.

Tovarășul a vrut să meargă la ferma de pește N, și am vrut fie lui Osenki, fie lui Yegoryevsky.

Și apoi mâncărimea într-un singur loc și dorința de a prinde un karasika au jucat cu mine o glumă crudă. I-am sunat pe tovarășul meu duminică seara și mi-am spus că până marți nu am putut să stau și să merg singur luni. El mi-a înțeles experiențele și mi-a lăsat să plec, dându-mi noroc.

Am ajuns acolo la cinci minute până la opt, de când ar trebui să încep la nouă, cred că voi veni mai devreme înainte să-l curăț, voi avea o ceașcă de ceai. 95% din drumul de-a lungul autostrăzii, restul de 5% pe drumurile de importanță locală de stat. Nu există gropi și ciocniri speciale, ci crăpături și lovituri.

Încep să vând voucherele cu 15 minute înainte de ora de lansare, înainte de a începe. Fii frică, șefi stricți. În timp ce stau în așteptare pentru deschidere, am băut un pescăruș și am vorbit cu pescarii locali. În cele din urmă, așteptarea plictisitoare sa încheiat, la exact nouă, am început să alergăm, strict conform ordinului de sosire.

Calea mea se afla la 3 km de punctul de control. (Intr-un crucian a fost ascuns!) Drumul prin cea mai frumoasa padure era acoperit de o acoperire din beton, care nici nu dorea sa se mentina exact unul cu celalalt.

După 8-10 minute tremur, direcția de torsiune, trecerea de la primul la cel de-al doilea, vin la parcare. Am pus masina, iau scrumiera (e ușor de spus de două ori) și merg la uneltele de pescuit desemnate. Pescarii zece oameni, dispersați în iazurile lor (există mai multe dintre ele). Lacul meu are aproximativ o sută cincizeci de metri. În jurul naturii, într-un cuvânt har. Frumos.

Eu ezităm (Carp Lux și Carp active GF Salapin) aromatice le-a fost spus să nu se toarnă, deoarece peștele crucian este capricios. În timp ce momeala se umflă, încerc să aleg punctul de captură. Un prieten a sfătuit fie să caute nereguli, fie o limită între noroi și duritate. Lăsând 10 minute de încărcătură, am găsit (după cum mi se părea) locul transferului de siloz la pământ. Starter zakorm cinci alimentatoare. Am pus o lesa 0.12 cârlig 16 numărul Gamakatsu, am atârnă o gumă și începe să prindă. De la prima castă, mușcă, trage ceva lumină. Elec.

A doua aruncare îmi aduce un mare sumbru, un al treilea roach, un al patrulea (atenție.) Scribe gram pentru 300.

Încerc să pun porumb. Casting - muscatura. Golavlik! Încep să-mi amintesc sfatul tovarășului meu. Aha! Am o mulțime de spray-uri de la compania notorie GF. Deja douăzeci și una de specii. Începe ceea ce se numește dipovat. Și așa și așa mai departe. Rezultatul - mușcăturile de fiecare dată ale peștilor descriși mai sus. Nici o problemă, există un alt vierme. puneți viermele și ambele pe. tăcere. Numai vântul scutură vârful. Durează cinci minute, zece.

Deodată tija sare și începe să se agită ca nebun, inima bate fericit în piept, mâinile apuca tija de pescuit, trage și bucura. Aici este, mult așteptatul Karasik. Primul în acest sezon. L-am lăsat pe peștele anterior, am pus o carapace într-o cușcă. Lasă cititorul să mă poată judeca și să mă sperie. Dar îmi place crapul crucian. Îmi place și asta este.

Prelungirea și scurtarea benzilor, nu au făcut prea multe progrese. Pe lângă schimbarea cârligelor la cele mai mari. Pe burete, un mic prăjit a fost închis, începând cu autocolantul care se încheia cu Telemele. Același lucru cu porumbul, a fost plantat fie roșu, fie neagră.

Crapul în ziua de azi mi-a băgat numai viermele și varianta viermei + burete. Spray-uri pentru crap crucian, nu că nu funcționează, mă comport, dar cumva nesistematic. Trei prindeți un miros, restul pe altul, urmărind fără miros. Să muște cruciul o dată sau de două ori o jumătate de oră.

Al doilea tijă de pescuit de crap, de asemenea, nu a adus noroc.

Am avut un paternoster. Alimentatoarele sunt un sport alimentator din plastic. greutate 30 - 40 gr.

Într-o după-amiază după-amiaza, una din tijele de pescuit a sărit și sa întins ciudat. Începând să scot afacerea, am simțit o liniște ciudată și strâmtă la capătul liniei, ceva tras în mod reticent pe țărm. Apoi, slăbind brusc întinderea și trăgând imediat linia, se răcorea spre dreapta. Am inceput sa trezesc inainte frecare. Câteva minute de luptă mi-au lăsat o leșie zdrențătă și un carusel de gânduri în capul meu. Am fost primul care a pescuit. Prin schimbarea leziunilor pe ambele tije spre grosime. Am continuat să prind.

Nu am speriat schimbarea leziunilor, a continuat să fie în mod regulat atârnat pe o duză cu un cârlig mare. Crapul a zburat o dată la jumătate de oră. După șapte seara, din nou, cea mai puternică mușcătură, 5 minute de luptă pe crapul de plajă (1120 de grame, așa cum am arătat cântărirea), primul meu carpal de această dimensiune. Nu am avut timp să-l pun în rezervor și să mă întorc la a doua tijă, deoarece ar trebui să fie aceeași mușcătură și în câteva minute pe țărm, al doilea frate al crapului gemene. Admirația peștelui a pus-o în rezervor. Restul timpului a adus câteva cruciani și un pălărie.

Și e timpul să ne adunăm pentru ora opt seara. După ce am încărcat lucrurile în mașină, mă duc la cușcă și o dau cântăririi. Rezultatul a 12 crapuri crucian și doi crap trage 5250 gr. E rau sau bun? Dar am plecat mulțumit!

Voi veni din nou aici? Bineînțeles că voi veni!

P.S Fotografiile peștelui nu au făcut-o, astfel încât cititorul să-mi ia cuvântul.