Călătorie în locuri de putere

Povestea călătoriei, din care a început pasiunea mea pentru locurile de putere.

Dorința de a rătăci prin munți a trăit mult timp în mine, dar călătoria din an în an din diferite motive a fost amânată.

Acest lucru nu a fost aruncat în jos împrejurări, apoi Kamchatka a fost tentat, apoi dorința de a înota în mare într-o mască și aripioare.

Ședința în mașină, aproximativ o oră mai târziu, am ajuns la baza, situată direct pe malul râului Kurdzhips; zgomotul său discret și plăcut se aude aproape peste tot. Apa rapidă de culoare albastră și verde-albastră din ghețari făcu semn. Există locuri liniștite în râu, dar am fost atras de un vârtej de apă pe o pantă, unde puteți să răsturnați curentul de apă ce curge aproape chiar pe mal. Wow! 30 de secunde și dacă te-ai născut din nou!

În acest moment, oamenii s-au stabilit. A fost posibil să stați în casa de oaspeți, dar am preferat un cort, locul pentru care a fost ales în mod prudent în umbra groasă a grovei de căpșuni. Foarte mulțumit de absența tantarilor și a altor zboruri.

După ce ne-am familiarizat cu familia lui Igor, cu tovarășii de călătorie și am luat masa, ne-am mutat într-un raft stâncos, situat la o altitudine de aproximativ 300 de metri deasupra Mezmaem. O urcare destul de abruptă de-a lungul traseului serpentinic, și suntem pe o cale forestieră. Chiar lângă ea, au adunat ciuperci, zece duzini de alb și poddubovikov. Calea sa transformat în curând într-o cărare care se lipi de stâncă și, după o oră, după ce am părăsit tabăra, am fost la locul ei.

Plita sa dovedit a fi o ramă largă și uniformă în mijlocul unei stânci abrupte. Vederea imprejurimilor este cu adevarat impresionanta, chiar si gandul a aparut de a lua un sac de dormit si de a sta cumva noaptea aici. Cortul nu este necesar - raftul de sus acoperă în mod sigur piatra, iar pe raft în sine există mici grote confortabile.

Pe drum, Igor a aranjat o oprire într-unul din locurile Forței, a spus cum afectează și cum să lucreze mai bine cu acest loc. Am ascultat cu grijă, apoi am șezut și am fost fericiți. Am fost la ploaie, am ajuns repede umed, dar nu deranjează pe nimeni, eu personal simt căldura și furnicături în corp, un fel de bucurie copilărească și știind că totul se întâmplă așa cum ar trebui. După aproximativ 10 minute, a existat un impuls de a umbla în jur, de a asculta senzațiile și schimbările în starea de spirit. Sa simțit ceva neobișnuit, dar exact ce nu puteam spune clar. Perseverența a început să aducă roade câteva zile mai târziu: în fiecare zi am determinat mai exact și mai precis structura impactului și a limitelor site-urilor Forței.

Imediat după întoarcere am fost așteptați de o cină delicioasă, cu multe feluri de bunătăți - roșii sărate, brânză de capră, dulcețuri, condimente locale și ierburi. În general, în toate zilele mâncarea a fost uimitor de gustoasă și în orice cantitate.

După cină și conversații, Igor a organizat un disc cu un concert de cântăreți de operă - Jose Carreras, Placido Domingo, Luciano Pavarotti. El a spus că această muzică corespunde și contribuie la înțelegerea spiritului cheiului Kurdjip, unde vom merge mâine.

Această tradiție a continuat în alte zile. Seara, așezată sub un baldachin sau prin foc, am ascultat și am cântat cântece populare rusești și cazaci, adesea muzica lui Bach, Mozart, Schnittke.

2 zile. Canionurile Guam și Kurdjip

Canionul Guam este unul dintre cele mai frumoase canioane din Caucaz. Este ușor să mergeți acolo, alături de râu există o cale ferată cu ecartament îngust prin care trece drumul. În jurul tău sunt munți, chei, cherestea, păduri de fag și de pini, cascade, un râu înfricoșător, uneori prinse de pietre care pătrund în cer.

Grupul nostru mic a constat din oameni foarte instruiți și nu ne-am dus la cheiul Guamului, ci la Kurdzip, mult mai puțin vizitat. Există un traseu mai complicat, dintr-un anumit punct, cerând participanților să se pregătească bine.

Cheile sunt magnifice! Doar ce să spun? Cum sa spun despre o tei cu un trunchi cu diametrul mai mare de doi metri, aproape de care, pe toate volumele unui gâscă de gâscă? Despre liana preferată a lui Igor păros, groasă cu o mână la cot, care împărtășește cu generozitate energia cu tine, atât de mult încât să simți fizic fluxurile care vin de la ea. Cum putem spune despre starea în care stăm pe o stâncă, ascultând Defileul și râul de munte? Sau despre cum într-un singur loc am perceput o percepție neobișnuită a timpului: trecutul și viitorul păreau să mă înconjoare din toate părțile.

Din aceste sau alte motive, mulți oameni originari și puternici trăiesc în Mezmae.

A doua zi îmi amintesc întâlnirea cu Miroslav, care ne-a adus lapte de capră, miere și brânză de casă. Am vorbit - despre părea că Miroslav nu numai grazes capre și rase de albine, dar deja 10 ani studiind caracterele glagolitice sensul - alfabet rusesc, care varsta mult mai vechi decât alfabetul chirilic. Se știe că în Glagolitic nu a fost doar o semnificație fonetică, ci figurativă a literelor, care este acum parțial pierdută. imagine de sistem Glagolitică, în conformitate cu Miroslav, nu numai că ne permite să înțelegem înțelesul profund al fiecărui cuvânt, dar este o reflectare a ordinii mondiale și succesiunea în faza de creație mondială în ansamblu. Acest lucru indică faptul că alfabetul a venit la noi direct de la zei. Sau de la oameni care s-au alăturat cerului și Pământului.

Recent am, de asemenea, interesat în alfabetul glagolitic, astfel încât cuvintele lui Miroslav nu părea neverosimile. Pentru a lucra Miroslav necesare pentru a explora ortografia veche și pronunția cuvintelor în limbi slave, Runes of Odin, Tarot, acesta din urmă a studiat lucrările de geniu, dar pentru persoana medie aproape de nesuportat, Vladimir Shmakov. Acum, după conversațiile noastre, citește cu încăpățânare cartea mea despre fizica cuantică și imaginea lumii. Dar această carte a fost. aceasta nu poate fi numit simplu.

Cineva va găsi asemenea hobby-uri ciudate, mai ales că Miroslav nu are o educație adecvată. Cu toate acestea, lucrarea de descifrare a alfabetului glagolit, pe care a început-o, nu poate fi efectuată prin metode academice - se poate merge numai personal pe care creatorul acestui alfabet uimitor a trecut odată.

Se pare că condițiile de trai dificile fac dificilă minciuna și agitația, precum și contactul constant cu natura, conducând mulți locuitori locali în căutarea autenticității și a simțurilor umane. Cu toate acestea, printre local există și oportunități, influență și control personal. Probabil, aceasta este o problemă de predispoziție.

3 zile. Moon Cascade

Am așteptat o întreagă cascadă de cascade. Am impresii puternice, stând sub un jet de apă de 40 de metri și urcând pe pietre chiar în patul cursului. Acest lucru poate și nu ar trebui făcut, dar ce plăcere este să urci pietrele printre curenții apei!

Pe drumul spre cascade și pe drumul din spate ne oprim la locurile clasificate de Igor ca fiind locul Apelor, și nu pentru că acolo curg sau stă apă. Aceste locuri ale Forței contribuie la dezvăluirea și armonizarea emoțiilor, de exemplu, ele pot experimenta sau crește capacitatea de a simți simultan emoții puternice și liniște senină. Mai târziu, Petru a găsit sub locuri similare de putere, mai mult de o dată am văzut în fața prietenilor mei erau lacrimi de șocul frumusețea lumii, curățare, uimire, și alte lucruri.

4 zile. Pestera lui Monahov.

În această peșteră, la începutul secolului trecut, un călugăr a trăit mult timp, de unde și-a luat numele.

În jurul cascadelor, curenților de munte, pădurilor de pășune, energia foarte mare și umană a focului, contribuind la dezvăluirea clarității mentale, a intuiției și a cunoașterii directe. Am putut distinge locul focului printr-o suspiciune nespus de plăcută pe marginea extazului, prezența de apelare completă, fiori mici pe corp. Nu există aproape nici un fel de gânduri, iar cele care sunt vizibile nu sunt mai rele decât șoarecii groși. care plutesc pe suprafața încăpătoare a lacului.

În interiorul peșterii, energia este chiar mai mare. Impactul este dificil de descris, printre altele, a existat un sentiment de puritate crescută și de volum de percepție, ca în cazul în care în centrul capului, becul iluminat sau iluminat a aprins focul. Pe fundul peșterii se desfășoară un curs rece care duce spre grota cu o cascadă frumoasă.

5 zile. se deplasează pe platoul Laganaki Ridge

Platoul de la Lagonaki este un loc frumos și armonios. Pajiști alpine, zone de zăpadă, unde puteți să vă aflați în zăpadă sub soarele de vară fierbinte, o vedere unică asupra canoanelor și vârfurilor din jur. La un nivel cu tine plutești norii și se pare că poți ajunge la unele dintre ele. Nimeni în jur, - la câțiva kilometri distanță, pășim o cireadă de cai.

Pe platou există multe locuri active ale Forței, foarte diferite în acțiune, comune în ele - o bunăvoință excepțională față de om. De exemplu, locuri din lume au posibilitatea de a reveni la starea de bucurie a copiilor și de a promova sănătatea fizică, apele locale - deschise și armoniza emoțiile, locul de foc - pentru a descoperi puterea minții umane. Și locurile vântului trebuie să fie căutate de oamenii înșiși, Igor nu arată astfel de locuri de putere tuturor celor care doresc. O veți găsi, așa că sunteți gata să vă întâlniți. Aceste locuri întăresc schismele într-o persoană și, prin urmare, ajută la a le vedea, este important pentru cel care aspiră la totalitate. Oamenii din locurile de vânt pot simți ca și cum ar fi între două moale care se rotesc în direcții diferite. Gândurile se răsucesc și se pare că aceasta este pentru totdeauna. În condiții de stres și necesitatea de a lua o decizie urgentă, o persoană nepregătită este susceptibilă de panică.

Am ars decent, data viitoare când am luat un agent de protecție solară de la soare.

În apropierea muntelui Matuk (localul este deseori numit acest munte de Pupk) există un loc de Foc, unul dintre cele mai puternice dintre cele văzute de mine. Dacă ați perseverat în ceva, acest loc vă va ajuta să terminați drumul început.

O persoană poate face descoperiri uimitoare în sine și poate trece la un nivel mai înalt de înțelegere a lui și a lumii. Sau obține claritate cu privire la unele probleme, - așa că, pe muntele Matuku am primit cunoștința cum și în ce succesiune este necesar să se lucreze cu chakrele și eliminate soluția unei probleme științifice, pe care am fost de lucru.

Se pare că acest munte, precum și în alte locuri de foc, ajută în primul rând pe cei care îndrăznesc, merge înainte, care a mers el însuși o parte din drum, care a început căutarea de răspunsuri la întrebările eterne blestemați. Iar cei care așteaptă liberi sau care iau doar un set de jucării pentru copiii care nu au devenit adulți, pur și simplu nu pot da ceva. O astfel de persoană nu este în măsură să perceapă nimic, mintea lui este ocupat cu o alta, la fel ca mintea copilului in groapa cu nisip, noroi plăcinte ocupat. Cu toate acestea, chiar și în acest caz, muntele poate ajuta o persoană să-și vadă viața așa cum este ea. fără minciuni, înșelăciune și înfrumusețare. Și astfel, să începem schimbările și creșterea.

Cu toate acestea, prea serios față de locurile Forței, nu ar trebui să fie tratate. Nu este mai puțin corect să spui așa: locurile puterii sunt locuri unde te simți perfect. Și puteți avea o odihnă bună fără să vă deranjez. Cu toate acestea, trebuie să se înțeleagă că, mai devreme sau mai târziu, contactul cu forțele Forței se poate transforma într-un test.

8 zile. Coborâre în canionul râului Tsi-Tse

Canionul râului Tsi-Tse este un loc foarte frumos și puțin vizitat. Minciuna ursilor, urme de excursii montane, o liniște extraordinară în jurul nostru, bucurie și receptivitate în noi. Am vizitat o peșteră nemaivăzită, dar surprinzător de frumoasă și neobișnuită, cu ziduri netede și tencuite de cretă, cu multe modele de poveste și zgomote pe pereți și pe tavan. Am fost în multe locuri, dar nu am văzut un astfel de miracol în peșteri. Alături de el sunt încă câteva peșteri, iar adevărata a opta minune a lumii - de sub pământ bate o sursă puternică, formând sursa râului Tsi-Tse.

Ziua 9. trecerea de la platoul Lagonaki la bază

Înapoi mergem patru împreună, lumină. de-a lungul traseului parcurs de-a lungul iarbului, ceilalți participanți preferau să se întoarcă cu mașina. Și am încărcat lucruri și echipament și am mers pe jos. Mergând în jos, trecem prin diferite zone de vegetație, la început sunt pajiști alpine încadrate de nori. munți și zăpadă. Apoi mergeți la păduri de conifere, iar la sfârșitul drumului am fost așteptați de labirintul subtil. Ca întotdeauna, Igor a ales cele mai interesante locuri din punct de vedere al energiei pentru opriri.

Când au mers pe un drum frumos de pădure, au întâlnit un urs, fiața ne-a făcut politicos. Reacția lui Igor a fost interesantă:

- Dacă tu, Misa, nu mâncați carne, acum am vorbi cu un urs. Și astfel a auzit mirosul unui măcelar, a simțit instinctiv un posibil pericol și a fugit.

- Îmi pare rău, nu te-am lăsat să vorbești, am zâmbit. De ce? Au trecut 10 zile de când mănânc carne.

- Acest lucru nu este suficient. Dacă nu mănânci carne de 2-3 ani, animalele din pădure se vor opri să te fie frică de tine.

Nu am devenit vegetarian. Atât de aproape comunicarea cu urșii pentru mine, aparent, este amânată :)

Și, în concluzie, voi spune că, după ce mă întorc acasă și m-am rătăcit în mod intenționat sub Petru, am găsit multe locuri ale Forței și acum continu să contactez și să colaborez cu această minunată și frumoasă manifestare a Minții Pământului.