Zi de odihnă în hamei gaash

Ieri, sambata, am decis sa ne odihnim in "Hamey Gaash". Acest complex de wellness este perfect situat - este situat între Tel Aviv și Netanya, în apropiere de Herzliya. Este foarte convenabil să ajungeți acolo cu mașina - 3-4 minute de la ieșirea de pe autostradă. Microbuzele și autobuzele se opresc într-o plimbare de 12-15 minute. Direcții de la Tel Aviv 11-12 sicli / persoană. Din Netanya un pic mai ieftin.

Știam că sâmbătă există un pandemoniu - vin rezidenții locali, care în timpul săptămânii sunt ocupați cu afaceri sau de muncă. Pentru că am decis să merg cât mai curând posibil și la ora 9 am fost deja acolo. Imaginați-mi surpriza când nu am putut găsi în parcarea NICIODATĂ UN GRATUIT loc. Ca urmare, am parcat puțin la distanță, la 5 minute de mers pe jos.

Teritoriul complexului "Hamey Gaash" este imens și, în același timp, foarte bine îngrijit. Totul este îngropat în verdeață.

Zi de odihnă în hamei gaash

Nu erau așteptări la intrare. O fată foarte drăguță, vorbind rusă, a dat o cheie la dulap (o cutie de depozitare), o haină și papuci.

Mai întâi de toate, s-au dus în jurul teritoriului "Hamey Gaash". După cum am menționat mai sus, este foarte verde. Totul este perfect curat! Și acest lucru în ciuda numărului mare de turiști, cei mai mulți dintre aceștia provin de la companii cu mâncare și băuturi.

Nu te-ai înotat, atunci ar trebui să înoți! Așa am făcut într-o mare piscină încălzită, cu apă minerală foarte caldă din surse subterane.

Zi de odihnă în hamei gaash

Aceasta este una dintre cele 4 piscine interioare. În camera următoare sunt trei mai mici. În 2 aceleași 36 grade, și într-una toate 40 de grade.

După o lungă "înmuiere" în bazinele termale - puțin mai mult de o oră timp de 10-15 minute în fiecare (în cea mai tare am avut 10 - toată lumea trebuie să-și determine timpul pentru bunăstare) a vrut să mănânce. În complexul Hamey Gaash există un cafenea-restaurant cu un nume memorabil "Nostalgia". De ce nu am cerut un astfel de nume și este puțin probabil ca personalul să fi știut răspunsul la el.

Cea mai bună opțiune pentru o gustare este un bun cu un pahar de cafea. Iată câteva opțiuni pentru coacerea oferită la acel moment (mai târziu, când am mers la prânz, sortimentul sa schimbat):

Zi de odihnă în hamei gaash

După 10-15 minute am fost deja într-o saună uscată. Există mai multe dintre ele. Uscați două și una umedă (cum ar fi hamam).
Nimic special, doar o mulțime de oameni. Dar dușuri cu apă sulfuroasă apă - este clasa! În primul rând trebuie să vă obișnuiți cu mirosul, iar apoi va fi bine :)

După astfel de proceduri sănătoase, chiar vreau să merg la aer curat. În plus, până la prânz era foarte confortabil chiar și pe stradă - soarele era deja strălucitor și încălzit în toate! După o scurtă odihnă, s-au dus la complexul SPA pentru un masaj. Spatele meu este obișnuit cu un masaj săptămânal în Sankt-Petersburg, așa că am mers cu masaj cu Hamey Gaash.

Completați chestionarul cu privire la prezența / absența unui număr de maladii, puneți ceaiul pe bază de plante și mergeți la un terasă confortabilă la Spa.

Zi de odihnă în hamei gaash

N-am avut timp să-mi termin ceaiul, așa cum mi-au spus - timpul meu a venit. Maserrul era un tânăr foarte frumos numit Yura. În ciuda tinereții sale, este un profesionist. În primul rând, maseria ereditară - elementele de bază ale masajului au început să-i învețe pe mama la vârsta de 12 ani. În al doilea rând, a absolvit Institutul de Sport din Israel. Wingate și câțiva ani au lucrat în SPA-ul prestigios la hotelurile Ramada din Netanya și Dan Akkadia în Herzliya.
Am întâlnit o cameră mare, unde puteți face masaj pentru cupluri:

Lumină moale, muzică relaxantă, ulei fierbinte. Este păcat că 45 de minute au zburat atât de repede!

După masaj am petrecut încă o oră în aer și am mers la prânz. Prânzul, ca un masaj, a fost inclus în costul vizitei mele la Hamay Gaash. În mod separat, nu se recomandă un masaj sau o cină - va fi mult mai scumpă! Este mai economic sau o vizită cu prânz, sau cu un masaj sau un complex complet.
Cina este modestă, dar satisfăcătoare. Salata + pe cald mai multe feluri de carne cu două feluri de feluri de mâncare + băutură.

Zi de odihnă în hamei gaash

A început să se întunece. O mulțime de odihnă este, de asemenea, dăunătoare, deoarece au făcut un alt cerc în jurul piscinelor și au început să se adune pe drum. La vestiar am vorbit cu mai mulți turiști care au venit la Hamey Gaash într-o manieră organizată. O astfel de excursie este benefică pentru acei turiști care nu închiriază o mașină și doresc să sosească o sâmbătă.
Deși personal nu recomand să vizitez sâmbăta Khamei Gaash - sunt mulți oameni. Lăsați această zi să se odihnească local - veniți în zilele lucrătoare. Și este mai confortabil și mai ieftin (atât în ​​vizită, cât și în transport).

Pentru Irina VK
Da, ai dreptate - dacă ai investit o mulțime de bani în reparații și upgrade-uri, ai fi putut face încălzire.
Nu am observat familiile cu copii foarte mici. Cred că acest lucru se datorează faptului că el nu este "întemnițat" pentru familiile cu copii. Acesta este mai mult un loc de wellness. Au fost familii cu adolescenți.

Fata de șase ani ne-a plăcut cu adevărat. Stăpânește toate piscinele. Și nu am ieșit din broască.