Pescuitul pe un proiect de lege - pescuit

Roach și idei, care vor da naștere în aval? Călătorii colective la pescuitul de pe autobuzul institutului care călătoresc? Fumatul capturii în coșul cuptorului? Andrei Baryshnikov își amintește de vechile zile.

Nu a fost ieri sau chiar cu o zi înainte de ieri, dar amintirea acelor vremuri nu a dispărut. Micul nostru colectiv de pescuit a fost o celulă a societății din Moscova "Atlet pescar". Membrii săi au fost reprezentanți ai personalului didactic și ai școlii noastre și am fost singurul reprezentant al numeroaselor fraternități studențești. Modul cel mai natural, astfel sa întâmplat că am fost „închis“ toate sarcinile am fost atât de trezorier (v-ar ști cât de dificil este de a colecta taxe de la profesori!), Și directorul executiv, și organizatorul excursii pentru pescuit. În acele zile, Moscova nu se sufoca încă de la epuizarea autoturismelor private, iar spiritul colectivismului domnea într-o afacere ca excursii la sânul naturii. La dispoziția noastră a existat întotdeauna un autobuz institut non-kazahist, care a umflat și sa prăbușit, dar noi încă aveam pescuit.

Pe parcursul studenților mei, echipa noastră sub "conducerea mea sensibilă" a vizitat în mod repetat pescuitul de vară și de iarnă. Și în fiecare an timp de cinci ani, prima decadă a lunii mai a fost marcată de o excursie la Vexa pentru roach-ul de primăvară și yazem.

Lacul unic

Lacul Pleshcheyevo este cunoscut pentru unicitatea sa în ceea ce privește limnologia și bogățiile sale de pește. Particularitatea lacului este hidro-regimul său: absorbția apelor mai multor râuri și a numeroaselor cursuri de apă, dă apă excesivă numai unui singur râu - Vex. Vexa, după ce a început să alerge de la Pleshcheyev și după o scurtă călătorie, intră într-un mic lac Somino și își pierde numele, din moment ce râul Somir curge din râul Nerl. Apropo, în regiunea noastră există mai multe Nerl, precum și câteva râuri numite Vorya.

Drumul lung

Am ieșit, de obicei, într-o noapte, ca să fim pe râu cu tije de pescuit dimineața de a doua zi. O asemenea călătorie lungă pentru o zi nu avea sens, așa că era necesar să-și petreacă noaptea. Unul din membrii colectivului nostru a avut relații prietene sau relative cu locuitorul satului Usolye, în a cărui casă am rămas. rutier de noapte la autostrada Yaroslavl, înainte de a ajunge Pereslavl, virați la stânga pe atunci încă un drum murdărie, trecutul muzeului „barca lui Petru I», atent depășirea poduri șubrede peste pâraiele pline cu curgere de primăvară - și în zori avem Usolie. Desigur, există deja o întreagă flotă de autobuze și mașini. Prin urmare, cele mai bune locuri au fost ocupate de mult timp și este necesar să căutăm, ca să spunem așa, nișa noastră.

Primul lucru pe care-l cerem proprietarului despre situația în care râul intră în râu. Potrivit lui, roach-ul este prins, dar faimoasa "murdărie", adică cea locală, cea mai mare roach, a alunecat deja. Adevărat, și obișnuit plescheevskaya roach, pentru 150-200 g, ar putea fi considerat o pradă vrednică.

Apropo, chiar fenomenul - intrarea peștelui într-un râu care curge dintr-un rezervor mare, în loc să curgă în acesta - este destul de neobișnuit. La urma urmei, cursul tipic al peștelui de pe ikromet este în amonte.

Simultan cu intrarea în rosa în Vexa, un ulcer coboară pe ea. Rangul și fișierul reprezentativ al tribului Yazy atrage 400-600 g.

Curios, roachul merge adesea în râu literalmente de ceas. Într-una din călătoriile noastre am ajuns în această situație: înainte de prânz nu a existat o singură mușcătură, dar aceasta este una dintre primele pescarii babușcă prins, și toate la o dată împreună tije ondularea - Roach a mers!

Condiții nefavorabile

Condițiile de pescuit de primăvară pe Veks nu sunt favorabile. Băncile râului sunt mlaștini, cu grupe rare de tufișuri și chiar inundate cu ape vernale. Apa este întotdeauna curată, deoarece scurgerea provine din lac, și nu din câmpurile de argilă aratate. De-a lungul râului înșiși unii pescari au călcat pe pescari, dar sunt și ei inundați cu apă. Și pentru a ajunge la un nou site, trebuie să transpirați. Trebuie să ne amintim întotdeauna că pe râu, ca și în pădure, distanța cea mai scurtă dintre două puncte nu este întotdeauna o linie dreaptă. Odată am încercat să îndrept calea și am ajuns într-o poziție în care doar cel mai apropiat tufiș ma ajutat să-mi eliberez picioarele de mlaștină. Trebuia să mă întorc pe urmele mele și să caut o altă cale.

Purcei convenabil

Patch-uri convenabile pentru cabluri clasice pe site-ul Veksy de mai sus Usolya un pic. Sub patch-uri convenabile, mă refer la curentul neted alături de planta de coastă. Firește, astfel de patch-uri sunt întotdeauna dezasamblate de către obișnuiți. Trebuie să spun că în timpul vizitelor noastre la Vexa, unii oameni s-au familiarizat deja. O nouă locație, trebuie mai întâi să fie echipat cu: stamp în jos, în măsura în care este posibil, la sol, taie ramurile de interferență povydergat tulpini înalte Bush de vegetație anul trecut, confortabil găzdui echipamentul, puneți rezervorul corect. Este necesar să se aranjeze în mod corespunzător, deoarece atunci când există o mușcătură, nu este nevoie să vă plimbați în căutarea unor locuri mai atractive. Factorul unui anumit loc funcționează numai atunci când sosirea peștilor este slabă și este parțial reținută în anumite zone.

Adâncimea Veks-ului este de aproximativ un metru și jumătate. Doar în răsucirea netedă a canalului se găsește ceva similar cu șanțurile cu o adâncime mai mare. Asemenea trunchiuri ca un ulterior.

Pescuitul individual

Cu toate recomandările generale, prinderea cablului este foarte individuală. Nu este vorba doar despre tactici și tehnici de pescuit, ci despre dispozitivul de luptă. Cuiva îi place un tip de flotor și un sistem de încărcare, cineva dă barei de sârmă diferit. Rezultatele sunt aproximativ aceleași.

Cu toate acestea, diferențele sunt egale în cazul în care peștele este și mănâncă. Atunci când fiecare mușcătură trebuie "scoasă", diferențele de viteză sunt vizibile.

Roach și idee

La primăvara Vex principalele atașamente sunt o vierme de sânge și un vierme mic de balegar. Roba gravitează în mod evident spre mottolă și o grămadă de viermi mici pe cârlig este ceea ce are nevoie de ulcer. Particularitatea capturilor este, de asemenea, evidentă în natura muscării de roach. Deoarece roaba nu se oprește, dar coboară în aval, nu se potrivește cu duza, ci în timp ce însoțește sau captează cu ea. Și muscatura este foarte originală: flotorul este ușor căptușit și continuă să plutească în această poziție. Aveți nevoie de o mișcare!

Dar ideea, care a intrat în râu, se pare că se află în locuri convenabile pentru el. Cu o capcană de yazya cu privire la o grămadă de viermi, salopeaua lui cu parafină nu poate fi confundată. Floatul curge lin și cu încredere sub apă. După tăiere, chiar și o entitate relativ mică aranjează un dans real. În plus față de tot felul de bâlbâi și jerks, yaz merge la suprafață cu o roată, întorcându-se de la cap la coadă. Și dacă nu era pentru buzele sale carnale, s-ar fi adunat multe. Prin urmare, este mai bine să pui o entitate fără a o ridica la suprafață: va fi o pierdere mai puțin amară.

După prima zi de capturare seara, rezultatele au fost discutate în colibă ​​și un plan pentru a doua zi a fost subliniat. Cei care doresc ar putea da captura proprietarului pentru a fuma în coșul cuptorului. În dimineața, un produs foarte delicios sa dovedit, care într-adevăr nu a putut ieși pe drumul spre casă. La o cină prietenoasă, gazda, de regulă, a pus pe masă o sticlă de un fel de lună albastră, pe care era înfricoșător să o privești. Dar îndrăzneții trebuie să fi fost și au încercat acest lichid. Omul nostru este puternic!

Permiteți-mi să vă reamintesc că eu, aproape un tânăr, eram în compania adulților, meritau oameni. Desigur, m-au tratat ca pe un tată. Dar, la fel ca în baie toate prinții, și la pescuit nu există nici rânduri și titluri, iar statutul unui bărbat într-un colectiv de pescuit este determinat de stăpânirea lui de pescuit și de calitățile personale.

Într-una din vizitele la Vex, a devenit clar că locuitorii locali pot lua bărci pentru o taxă foarte mică. Odată ce am făcut acest lucru pentru a ajunge la secțiunea râului, unde era foarte greu să mergem pe țărm și nu am regret. Și într-o altă ocazie a fost un zvon că blocul de protecție a peștilor a blocat ieșirea din râu de la lac printr-o plasă de metal. Am luat bărcile și au ieșit în iazul însuși, în păduri de trestie lângă sursa Vexa. Aici captura era complet diferită. Trecând încet și fără zgomot pe barcă, era necesar să aruncăm viermii de sânge pe stuf. Roach a luat, dar după câteva mușcături a trebuit să meargă mai departe.

Cu barca este conectat și cel mai curios caz pentru toate călătoriile noastre către Vex. Atunci când o echipă de pescuit organizează de călătorie, de multe ori se atașează de un anumit outsider, un prieten al unuia dintre participanții la excursie, sau un angajat al instituției, fără a fi nevoie să pescuit irelevant. Aici, de asemenea, unul dintre profesorii institutului nostru într-o zi, care, evident, trebuia să se odihnească de la muncă sau din familie, a rămas blocat cu noi. El a mers în costumul obișnuit și polubotinki. Bineînțeles, era în barca mea. Stăteam pe vâsle, un alt pescar stătea pe arc, iar colegul nostru călător în rochia sa specifică stătea în pupa și împinse stâlpul. Navigare pe lângă pârâu mărginit de trestie de pozhuhshim, și brusc „civile“ noastre progrese mari în polubotinochkah lor în apa de izvor rece ca gheața, și cu forța apei are un al saselea! Apoi, plonjand pe umeri in apa, el incepe sa bata pentru ceva acolo, si in final, cu un bang, el impinge un stiuc mare in barca si el insusi nu se mai intoarce.

Ne întoarcem imediat, ne plimbăm în sat și ne lăsăm drăguț în grija stăpânului. Seara, după ce ne întoarcem de la pescuit, le găsim deja "buni" și vesele. În pasaj atârnă un stifturi evacuate. Cu un control care cântărea în această formă, ea a scos 8,5 kg.

Festivalul de pescuit

Vizitele la Vexa au fost amintite ca un fel de festival de pescuit: o atmosferă de primăvară plină de bucurie, o dispoziție corespunzătoare a participanților, capturi de masă (în cazul în care a fost muscată, atunci toată lumea a prins-o fără excepție); N-am auzit nimic despre Vexa de multă vreme. Dar, având în vedere tendințele actuale de dezvoltare la întâmplare, pot să presupun că nu a fost pierdut de soarta multor râuri rusești: pe malurile dezvoltării dezordonate și a sursei de depozitare a rețelelor. Probabil că nu sunt departe de adevăr.