Nisipurile magnetice ale Ureki, Georgia pentru toți

Trenul de noapte Tbilisi-Batumi ne-a adus rapid și confortabil la stația Ureki. Este o stațiune pe coasta Mării Negre din Georgia, la 50 km nord de Batumi. Am fost atacați de șoferi de taxi și, după ce am fost în comerț, am fost luați pentru căutarea hotelului nostru. De când am sosit la ora 5 dimineața și ne-am stabilit, am rămas la început și apoi am mers la plajă.

Nisipurile negre ale plajei Ureki sunt utilizate pentru tratamentul bolilor articulare, a sistemului cardiovascular și a altor leziuni.

Plaja din Ureki este largă, oamenii se află mai aproape de mare. Din cauza nisipului negru, apa din mare nu este transparentă, ci curată vizual. Adâncimea mică este păstrată la aproximativ 40 de metri de țărm.

Nisipurile magnetice ale Ureki, Georgia pentru toți

Plaja este destul de curată. Deși nu știu ce este la influxul de turiști.

Din cauza nisipului negru și a apei de mică adâncime, apa este foarte caldă și este puțin cald să meargă pe nisip fără pantofi.

Infrastructura satului a fost dezamăgitoare. Prețurile sunt în cea mai mare parte supraestimate pe toate, și chiar și după ce călătoriți prin Georgia, înțelegeți că bucătăria aici este o apreciere jalnică a georgianului.

Nisipurile magnetice ale Ureki, Georgia pentru toți

Aproape toate hotelurile au bucătării unde puteți să vă gătiți sau gazdele să vă hrănească. Am ales cea de-a doua opțiune.

Aproximativ 80 de ani în urmă, pe șantierul Ureki au fost mlaștini, apoi au fost drenate și au găsit acolo nisipuri magnetice, ale căror proprietăți s-au dovedit a fi terapeutice și cu totul utile. În curând pe aceste nisipuri de coastă exista un sat de stațiune. Prin urmare, țânțarii și orchestra de broaște în noapte, mai mult decât suficient.

De fapt, hoteluri și nemeryannom otelchik face pur și simplu nu are sens să le descrie într-un rând aici, cu excepția să spun că închiriezi o casă - nici o problema, la orice moment al sezonului nu poți veni. Pentru fiecare gust și pungă.

Ca și în orice oraș stațiune, toți locuitorii locali care au locuințe, sarcina principală este să închiriezi acest apartament și cum este mai profitabil pentru el însuși. Cu un minim de costuri. Ei bine, ca și în filmul "Sportloto 82"

Concluzie. Ureki - o stațiune minunată pentru copii. Există totul pentru recreere și recreere. Am vizitat, am văzut un marcaj, l-am descris și până acum este suficient.

Nu este problema de a părăsi Ureki. De mai multe ori pe zi, de autobuz de mers pe jos la Batumi, dar este cel mai bine să „cuc“ sau un taxi, am plătit GEL 2 pentru un taxi pentru a conduce la statia de tren Ureki, să ia un tren sau o stație de microbuz și să continue călătoria în orice direcție.