Lacul Shirshovo

în pădure, cu un cort

Lângă Shirshovo și puțin mai aproape de Nižni Novgorod este un alt iaz mare - Lacul Yuhro. Dai, cred, voi recnoi pe drum - ce da cu acest lac. Dar nu am vrut să petrec noaptea pe ea, pentru că marginea spre care este o intrare, Yukhro este prea aproape de autostrada Nijni Novgorod-Gorodets și căutam un loc liniștit. Oprindu-se de drum și făcând o treime din drum spre lac, mi-am dat seama că trebuie să luați o decizie: drumul este rău - găuri solide, dacă treceți, atunci al doilea lac nu va avea nici o putere sau timp. Am lăsat vizita lui Yuhro în viitor.

Mersul spre Shirshovo se face prin satul îndepărtat Yarishnoe, aflat la 3 km distanță. de la cel mai apropiat asfalt din Mogiltsi. Navigatorul ma condus la Yarishnoye direct prin pădure și înapoi m-am întors prin satul Artemyevo. Aceste căi sunt echivalente în ceea ce privește calitatea drumului murdar, au existat multe gropi numai când traversăm câmpul în fața lui Yarishnoye (dar nu sunt la fel de înfricoșători ca gropile pe drum spre Yuhro).

După ce trecusem aproape tot ceea ce făceam Yarishnoe și mă minunam că drumul nu era prea înghesuit, m-am odihnit pe mașina care blocase trecerea. Era ora a unsprezece. Oprind faza lungă, am aprins farurile timp de câteva minute în ferestrele celor două case mai apropiate. În cele din urmă, într-una dintre ele lumina a luat foc și apoi un bărbat gol a ieșit pe stradă. În unele pantaloni scurți cu minus doi. La cererea mea de a-mi permite să călătoresc, el a explicat că în această vară în sat a fost mutat într-un gard din una dintre case și această stradă sa dovedit a fi un sfârșit de capăt. Lacul este acum condus de-a lungul drumului, de-a lungul marilor distanțe ale satului.

O ocol a fost, dar în loc de un obstacol mare, acesta conținea câteva simple. Principalul lucru a fost câmpia, solul de la baza căruia era bine saturat de apă. Roata dreaptă din față a mașinii mele sa scufundat repede în ea. Am fost nervoasă - nu am vrut să merg la Graves pentru tractor. Celelalte trei roți, cum ar fi, se puteau încă agăța. Pan sau dispărut (așezat pe burtă), m-am grăbit înainte. Mizeria de sub roți împrăștia parbrizul, dar, deși cu o alunecare, am părăsit câmpia.

În cele din urmă, am ajuns la lac. Am pus masina si cortul intr-un stejar mic. În timp ce eram în grătar, unde urma să gătesc cina, ardeau cărbuni, am așezat cortul și am examinat calea spre retragerea de mâine - nu era deloc plăcut să te simți prins.

Mi-a plăcut locul. Închideți - un pic mai mult de 20 km. de la podul Borsky (dacă nu sunt încă blocaje de trafic până la pod) și în liniște - cel puțin 4 km. din cel mai apropiat traseu. Lacul este mare. Se îndoaie puțin, așa că nu mi-am văzut muchia. Bazat pe forma lacului Shirshovo, se spune că atunci când a făcut parte din râul Volga cu mult timp în urmă. Astăzi, numai într-o mare scurgere Shirshovo se conectează cu râul, precum și cu Yuhra.

În timp ce alergam înainte și înapoi în căutarea unui drum, am văzut multe urme de animale. Mi se pare, iepurii și vulpi. Am vrut să văd mai bine dimineața, dar noaptea a căzut zăpada. Dimineața am auzit sunetele fotografiilor de vânători.

După-amiaza am reușit să ies din capcana mea - am găsit o cale în care am reușit să trec liniștit, târându-mă de-a lungul burtăi mașinii de pe ciocanul care iese din pământ.