Excursii fără cort

Și, în general, o singură călătorie fără cort din 1989 a lăsat o impresie bună. Deși această călătorie nu a mers așa de ușor cum ne-ar plăcea, dar ar trebui să fie așa - este o cale nouă, care nu este cunoscută. Aici am experiență de viață neobișnuită în aer liber. Sa dovedit că odihna "sălbatică", nu civilizată, sub acoperișul cortului, în comparație cu această metodă - a fost și mai civilizată și nu sălbatică!

Totul este cunoscut în comparație. Prin urmare, nu pot restrânge continuarea subiectului acestei povestiri separate.

După cum am menționat deja mai sus, planul pentru această campanie a fost extrem de simplu - așa mi sa părut atunci. Ideea unei astfel de sărbători a venit spontan. Odată ce personalul institutului meu a discutat despre vacanța lor în Crimeea, descriind cu entuziasm avantajele sale. Ei au fost primii care se odihnesc pe mare și împărtășesc impresiile lor. În Crimeea, au devenit lumini - aproape fără obiecte. Au luat doar chitara, trunchiuri de inot, sosete schimbatoare, articole de toaleta, covoare de plaja, harti, sah, ochelari de soare si capace de vara. S-au plimbat de-a lungul întregii coaste sudice, oprindu-se în locuri diferite pentru noapte. În locurile în care ar fi trebuit să petreacă noaptea, ei s-au familiarizat cu fetele Stolovski, care practicaseră în pensiuni.

Depunerea în acest caz este un cuvânt foarte inexact, fără a avea nimic în comun cu evenimentele reale, deoarece era posibil să dormi în timpul zilei pe plajă. Seara, după terminarea zilei de lucru, stagiarul fetelor sa întâlnit cu prietenii mei pe plajă. Ca tinere doamne bogate bogate, cu statul de jos, nu au venit cu mâinile goale. La acea vreme, "țara de origine" încă existau cu succes, în care cetățenii sovietici au reușit să-și lanseze cu succes mâinile aprinse. A existat chiar o astfel de convingere dezvluitoare în popor: "Deoarece statul este noi, toată proprietatea noastră este a noastră. Aceasta, spun ei, nu va deveni săracă dacă este împărțită ". Aici și înainte au împărțit - sa stricat un stat puternic, zdrobit de "fragmente" de țări "independente".

Stagiarii Palm rupt saci de alimente: afumate cârnați, smântână, unt, brânză, cookie-uri, biscuiți, lapte condensat, burgeri, carne la grătar, pește și carne de pui, ... din abundență general ceresc sub luna de sud și numai. Pe prietenii mei mincinoase datoria lobare pentru a se asigura că această sărbătoare de lichior și prezență veselă de sex masculin: dansând într-un cântece disco cu o chitară pe plaja, zgomotos „sărbătoare“ (unde mâncarea răspândit - acolo și o masă), înot noapte comună în mare gol .........

Nu sunt împotriva societății femeilor și a companiilor vesele, dar toate acestea se găsesc acasă, însă natura Crimeii este unică. Prin urmare, în acest „fără adăpost“ Am fost atras de modul de odihnă, în primul rând, o oportunitate reală de a fuziona, de fapt cu natura sudică, fiind doar cu ea, fără a fi distras de călătorie și fără griji. Eliberat de sarcina la aceste lucruri confortabile și atașarea la o mulțime de parcare într-o casă cort, care a fost tot timpul pe care trebuie să aibă grijă să nu devină „sălbatic“ neplanificate.

Desigur, totul are nevoie de o măsură. Pentru a fuziona cu natura, este de asemenea necesar să fiți precauți, precum și să beți băuturi spirtoase. Deoarece starea de TOURIST sau TRAVELER este prea aproape de astfel de concepte ca un tramp și fără adăpost. Nu există nici o modalitate de a face fără autocontrol. Apoi, acest eveniment va fi un eveniment cognitiv și plăcut, fără a distruge modul obișnuit de viață al unei persoane.

Nu mai repede decât să fii făcut. Acasă pe hartă, mi-am făcut planul pentru călătorie și m-am gândit unde și cum aș petrece noaptea. Numai că în propoziția anterioară am folosit un cuvânt incredibil de amuzant - "gândit". Câți călătorii au fost "arși" de o credință auto-asigurată în acest cuvânt. Am facut-o si am facut-o. Deși, pentru a fi sincer, un turist (călător) nu este o persoană obișnuită. Pentru că nu este suficient pentru el să treacă prin calea și să ajungă la țintă. Ne pare rău, dar unde sunt surprizele situației reale? Și, unde este motivul extrem pentru a testa capacitățile și calitățile umane? Unde este ocazia "fericită" de a vă pune umărul la prietenul dvs. sau de a verifica dacă prietenul dvs. are un umăr pentru dvs.? Cel puțin, depășirea dvs. este cea mai strălucitoare și mai memorabilă impresie care rămâne după drumeție. Personal, nu știu ce este mai bun: trebuie doar să ajungi la obiectiv, să-ți ajuți un prieten sau să-ți testezi abilitățile?

Dar, în 1989, mi-am stabilit o sarcină specifică și am crezut că am calculat cu atenție toate variantele dezvoltării evenimentelor cât mai atent posibil. O asemenea călătorie pentru mine era o experiență complet nouă. Am înțeles că nu-i cunosc specificul real și că trebuie să mă gândesc la opțiunile de comportament și selecție a echipamentului. Prin urmare, nu am putut să mă eliberez complet de povara lucrurilor confortabile.

Am luat câteva opțiuni pentru petrecerea nopții: plaja și pădurea. Pentru o ședere peste noapte pe plajă va fi suficientă saltea de aer și pături. Pentru o ședere peste noapte în pădure, aveam de gând să folosesc un hamac pliat, pentru a nu perfora acele cu o saltea gonflabilă din cauciuc. Aveam o pătură de lână. În cazul ploii, este ambalată o foaie de polietilenă. Am fost o cană de smalț. Pentru apă, aveam o sticlă de plastic și un balon de aluminiu din armată într-un capac de pânză. Un cuțit, o lingură. Costume de baie, pantaloni din jacheta de pânză, pulover subțire, jafuri și capac de protecție împotriva soarelui. Articole de toaletă. Un kit de prim ajutor. Curea pentru sac. Fire cu ace, un prosop. Pentru setul de snorkeling numărul 1: masca "Aquanaut" (am putea visa doar pentru măști de import), un tub de respirație și aripioare "Aquanaut". Pantaloni Denim și tricou. Din casă am luat și mâncare, deoarece în Crimeea totul este mai scump și este greu să găsești ceea ce prefer. Zece zile - zece cutii de pește de sardine, zece pachete „Mivina“ fidea, zece cuburi supa de pui, o bucată consistentă de untură, ceai, zahăr ...

Prin urmare, încărcătura lucrurilor confortabile pe care le aveam în formă de două pungi.

Revedind ceea ce am scris, văd că este necesar să facem din această poveste mai departe. Actualul cititor nu înțelege sarcina originală și modul de a asigura călătoria mea. Care e problema? De ce sunt atât de atras de imaginea burgului din Crimeea? De ce să nu luați un cort ușor compact (cântărind până la 3 kg), un "karemat" mat ("spumă") și un sac de dormit? Toată această proprietate este ușor plasată într-un rucsac mic sau într-o pungă mare. O astfel de povară va fi abia vizibilă pentru umerii, poate fi peste tot cu tine: pe plajă, în transport, în mișcarea piciorului. Corturile moderne sunt ușor și rapid proiectate și colectate. Design-ul le face ușor să le rupe pe teren slab și pietros. Alimente și apă cumpără în magazine. Du-te pe coasta Crimeei, dormi unde vrei.

Dar există un "dar" - la acel moment un echipament compact și ușor, așa cum nu era acum. Corturile și rucsacurile sovietice au fost cusute dintr-o pânză densă și densă. Cortul meu importat (polonez) cu două locuri, cu o plasă de țânțari (noutate de atunci) a fost făcut dintr-un material portocaliu mai deschis. Dar, datorită unui cort suplimentar, unui cadru voluminos din aluminiu, a cuielor și a fundului cauciucat, acesta cântărea aproximativ 10 kg. În starea asamblată, aceasta nu se potrivește în niciun rucsac sau sac în dimensiune. Alpinistii cu aceasta rusine s-au luptat cu corturi fabricate din tesaturi de parasuta. În loc de covoare "spumă" am folosit pături de bumbac, pâslă sau saltele gonflabile din cauciuc, care a fost, de asemenea, foarte greoaie și grele în greutate. Sacii de dormit în vremea noastră au fost în mare parte armate prelate - voluminoase și grele. Prin urmare, oamenii au luat un alt set de pături de bumbac pentru a se acoperi.

Am fost norocoasă, iar în Moscova am obținut accidental pături de dormit turistice importate (cehă) cu fermoare. Ele erau mai ușoare și mai compacte decât o pânză de dormit pentru pânză, dar 2 buc. a luat loc ca o pilotă mare. Acesta a fost tinuta pentru moment. Plus feluri de mâncare și provizii. Ie rucsacul pe spate, pe partea de sus a acestuia un cutie de creion cu un cort și în fiecare mână pe geantă. Dar oamenii din turism nu au oprit acest lucru și a rătăcit masiv de-a lungul căilor, încărcați cu proprietăți, ca niște măgari. Acest lucru este numit pe bună dreptate: "Vânătoarea este mai mult decât robie". Deci am văzut, practic, în fiecare vară vineri și duminică, mergând în pădurea noastră "vânătoare". Vineri seara este ziua plecarii. Duminică seara - furtunoșăm ultimul transport pentru a ne întoarce acasă în orașul nostru "robie".

Apoi a venit momentul mult așteptat - sunt pregătit pentru călătorie. A colectat lucruri, a cumpărat bilete de la și de la. Acest lucru este important deoarece în timpul verii trenurile sunt supraîncărcate. Puteți să vă așezați pe drum, să vă gândiți cum să nu uitați nimic. Totul - este timpul să mergeți la stație pentru a vă întâlni cu noi impresii. Noapte în tren în spatele și eu sunt în Simferopol - aceasta este Crimeea! Respiră aerul din Crimeea. O plimbare plăcută în munți pitorească într-un troleibuz intercity și sunt în Yalta!

Întotdeauna la sosirea în loc, în primul rând, mă grăbesc să mă liniștesc înainte de întuneric, dar de data aceasta am planificat un start de vacanță nestandard - trebuie să vizitez restaurantul.

Sună amuzant și neașteptat, dar sa întâmplat. Există un restaurant de munte cu care soția mea și cu mine aveam conturi vechi - nu am putut ajunge acolo. Am fost sfătuiți să o vizităm de prieteni. Dar de fiecare dată când am mers acolo, a fost închis apoi într-o zi sanitară, apoi pentru serviciul de banchet și astfel câteva vacanțe la rând. Soția mea și cu mine nu suntem atât de mari fanii restaurantului, dar vizitarea acestei instituții a devenit o chestiune de principiu. Prin urmare, nu sunt atât de atletic a decis să se abată de la traseu pentru a forma o opinie corectă a acestei taverne montane sub numele misterios "Karagol". Pentru a începe o călătorie de la restaurant, a fost forțată deoarece hainele mele erau încă destul de civilizate și îngrijite. N-am pus degeaba pantalonii în punga mea și m-am dus în pantaloni ușori și căldurați. Cămașa albă era, de asemenea, normală. Mi-am lăsat sacii în camera de depozitare a stației de autobuz. Și călătoreau ușor la recunoașterea restaurantului.