Excursie la Rock Stepan Razin

Oliet era de peste o lună în urmă

Olga Vladimirova, 29 de ani
Eu conduc la Lada Priora Sedan
Saratov, Rusia

Stânca lui Stepan Razin este cunoscută practic fiecărui locuitor din Saratov. S-ar părea că un astfel de loc popular pentru călătorii nu este atât de departe de oraș, dar pentru un motiv oarecare, nici noi, nici oricare dintre prietenii mei acolo astfel încât să nu și nu a mers. Internetul este umplut cu o mulțime de imagini frumoase, cu vedere la stâncă, deci nu a fost, de asemenea, ideea de a organiza o sesiune foto acolo în ultima mea Paladin costum.

În ultima zi de vară, ne-am trezit cu Maxim, și se colectează tot ceea ce ar putea veni la îndemână în excursie (mese, gratar si alte maruntisuri), încărcat totul în Priora și a plecat. Primul punct al călătoriei se umplea. Pe Toreko întâlnit ne zâmbitor cisternă unchiul, care este ascuns în nu numai mașina mea, dar taxat pozitiv în ziua.
În timp ce mergeam de-a lungul drumului, dintr-o dată un albăstrăv a zburat din câmp, a ocolit drumul din fața noastră și a zburat înapoi. Ne pare rău nu a făcut o fotografie, aceasta arata toate acțiunile minunat! Imaginați-vă, drumul neted, câmpurile galbene pe lateral, cerul albastru și apoi acest avion. Super!
Înainte de a vă întoarce la satul Belogorskoe, a fost ușor și plăcut să mergeți. Nu erau prea multe mașini, iar camioanele lentă, lentă pe drum nu se întâlneau. Când navigatorul a spus că era necesar să se întoarcă la stânga, am fost surprins să observ că drumul asfalt continuă acolo. Surpriza mea a trecut repede - literalmente, la o sută de metri mai târziu a început amorsarea. Drumul nu era fericit, să-l spună blând, deși era chiar, dar pietricele erau peste tot, făcând călătoria să semene cu o cursă de cai.
Este de remarcat faptul că o astfel de călătorie lentă a permis să ia în considerare peisaje, dar ele sunt excelente acolo. După o plimbare foarte lungă pe pietricele, în cele din urmă o vale a apărut în vale.

la intrarea în sat. Belogorsk

Când ne-am dus în sat, am văzut casele dărăpănate vechi, abandonate pe undeva, undeva foarte bun. Dar, pe ansamblu impresia că, dacă eliminați toate aceste domenii, jeep-uri și alte mașini care au fost văzute aici și acolo, vă puteți simți ca un rezident al acestui sat acum 150 de ani reclame. Și dacă oriunde în lume nu este nimic, dar asta e doar de astfel de sate cu oi și gâște rătăcitori doar în jos pe stradă.
Puțin venind în sat, am văzut o structură mare. Următorul punct de a căuta o stâncă era biserica veche, transformată într-un club. Era ușor de ghicit că asta este.

Excursie la Rock Stepan Razin

Biserica Michael-Arhangelsk, transformată într-un club din sat

Spre club există un monument al Mareșalului Aviației Nikolai Mikhailovici Skomorokhov.

Puțin mai există un alt monument sub forma unui avion. Nu l-am apropiat, dar Maxim la fotografiat oricum.

Excursie la Rock Stepan Razin

Apoi am mers de-a lungul satului, fără a ne întoarce nicăieri.

Într-un loc, am văzut o piatră pe care se scria numele de stâncă și de săgeată. Ceea ce a fost surprinzător - drumul din față a fost mai mult ukatana decât cel indicat de săgeată. Nu era nimic de făcut decât să aibă încredere în piatră. Nu era deloc plăcut să mergem - în mod periodic pe drum au fost coborâri - mazăre. Priora, desigur, a depășit aceste obstacole, dar bara de protecție a fost înfricoșătoare.

Priosh în tufișuri)

Ca urmare a acestor crawling prin tufișuri, am ajuns la un patch mic, care, cu excepția de a transforma masina, nu mai este potrivit pentru nimic. Singurul plus, în care ne-am dus acolo - a văzut o aragaz mare în vale. Ce este această sobă și de ce este acolo, nu am recunoscut.

Aragazul de lângă stânca lui Stepan Razin

Aproape 2,5 ore de la plecarea de la domiciliu am abordat în cele din urmă punctul de sosire. Dar nu este tot atât de ușor! Aproape condus până la fața locului, a văzut locale, care au fost angajate în cosit iarbă. Am întrebat una dintre femei drum, a aflat că locul unde vom merge este numită „închisoarea de Stepan Razin“ și Penny, pe care abia am trecut și au o stâncă de Stepan Razin. În același timp, și să audă despre satul Lapot (cea mai comuna Belogorsk) - modul în care oamenii mai devreme din acest sat țeseau sandale și le-a vândut Burlakov, există încă o serie de povești despre Razin și eroi locali.
După ce am ajuns la locul potrivit, ne-am oprit pentru o vreme, admirând natura. Un astfel de spațiu deschis și o astfel de tăcere! A fost posibil să stați atât de nesfârșit, dar într-adevăr ați vrut să mănânci. În acest sens, stânca este bine echipată pentru odihnă - peste tot locurile călcate pentru șeful de șibiță, iar la coborârea în apă chiar și treptele din munte sunt goale.
Cuierul uitat din cort arată că oamenii vin aici cu corturi, se odihnesc câteva zile.

Excursie la Rock Stepan Razin

O plimbare, un kebab shish și o mică fotografie într-un costum - asta e tot ce am putea face aici și apoi am vrut din nou să mergem acasă la civilizație.

fotografiați într-un costum

Aceasta este prima mea experiență de a conduce o distanță lungă ca șofer. Pe drumul spre casă de la presiunea prelungită pe pedală, piciorul meu drept a început să doară, așa că Maxim se așeză în spatele volanului. Câțiva zeci de kilometri au prins cecul enzhin. Mașina mergea liniștit, așa că am decis să facem față acestei greșeli la sosirea în Saratov. Arzând o jumătate de oră sau chiar mai puțin, cecul a dispărut. Ce a fost, nu este clar.
Cu toate acestea, fericit și obosit a sosit acasă noaptea. Călătoria a fost un succes!