Detectivii jocului în contact - recenzie, cheat coduri, bug-uri, secrete

Industria mass-media moderna, obosita de super-eroile pompate, se intoarce putin in timp spre caractere mai inteligente: astazi la moda, povestile detectivilor. Ei fac o gramada de bani, sunt filmate filme si filme lungi, scriu carti. Evident, dezvoltatorii nu pot trece de un astfel de sol fertil. Prin urmare, astăzi am ajuns la revizuirea jocului Detectivi VKontakte.

Numele meu este Rick Hunt, iar acum voi deschide cazul

Deci, cunoașteți-vă, Rick Hunt, detectiv particular - alter-ego-ul dvs. pentru viitorul apropiat. El ajunge la locul uciderii unui profesor de medic și îl descoperă pe Emmy Fox - o fată care a fost găsită inconștientă lângă cadavru. Lucrează ca jurnalistă și dorea să intervieveze profesorul, dar, în circumstanțe ciudate, a pierdut conștiința și a uitat ce a văzut în casă. Desigur, este suspectată de crimă, dar Hunt se angajează să o salveze din închisoare.

În povestirea detectivului este important. În acest caz ajungem, să nu începem cel mai original, dar în același timp - există o mulțime de opțiuni pentru dezvoltarea parcelei. Deci, ce metode utilizează eroul nostru în soluționarea cazurilor?

Sarcina principală a jucătorului este găsirea oricăror indicii. Poliția pierde mereu ceva. Vedem nivelul într-o formă izometrică. Peste tot sunt împrăștiate tot felul de lucruri - cărți, grămezi de ziare, chiar și cadouri prin care am ajuns aici (acest lucru însă este un tribut adus Anului Nou). În general, puteți căuta practic tot ceea ce este la nivel. Faceți clic pe obiect, vine eroul și îl examinează - ca o recompensă veți primi stelele și există, de asemenea, o șansă de a descoperi ceva important.

Din când în când pentru trecere, este posibil să aveți nevoie de o cheie sau ceva de genul asta. La început, jocul vă va spune în mod direct de unde puteți găsi ceea ce căutați. Dar, curând, toate indicii se vor opri - și apoi veți întâlni prima problemă. În principiu, este inerent în multe căutări, iar numele este atârnat de pixeli. Uneori trebuie să strângi grămezi de gunoi pentru aproximativ cinci minute în timp real pentru a găsi un fel de fir. De exemplu, în timpul trecerii aveam nevoie de un baston - și sa găsit într-o grămadă de frunze care nu se deosebeau de alte grămezi. De ce era în asta e un mister.

Am metodele mele

După ce examinați cu atenție totul și colectați toate probele posibile - va fi timpul să mergeți la agenția lui Rick. Acolo, folosind fișierul de card și metoda proprie de deducere, Hunt trage concluzii pe baza materialului colectat. Așa că, în prima anchetă, el a ghicit titlul cărții, folosesc doar câteva subiecte: de exemplu, margele și o cască de plută. Se pare îndoielnic, rămâne să sperăm că eroul nostru este un geniu.

După ce ai găsit răspunsul, poți să te duci din nou la locul crimei și, având elementul lipsă din mâinile tale, să mergi mai departe. Aici poliția poate interveni - ei, firește, în orice mod posibil, împiedică eroii noștri să rezolve cazul. Deci, investigând uciderea profesorului, la un moment dat veți pierde accesul la casă - și există mai multe opțiuni pentru dezvoltarea evenimentelor:

• Invită-ți prietenii. Dacă sunt de acord, aceștia vor fi garanții dvs. și jucătorul va fi ratat.
  • Plătește asistenții. Evident, Rick are cunoștințele necesare - dacă îi convingi să ajute, va fi bine.
  • Stai. Cea mai lungă opțiune. Tot în aceeași primă anchetă a fost necesar să așteptăm aproape șase ore.

Set de tânăr detectiv

Deci, deja ne-am familiarizat cu metodele de lucru ale lui Rick și ale noii sale prietene. Acum, să vedem ce instrumente utilizează în procesul de investigare.

• Arhivă. Aici puteți vedea o scurtă descriere a locuitorilor orașului, a se vedea care ați adunat dovezile și ați evaluat progresul general al anchetei.
  • Inventar. Aici, în același timp, mai multe secțiuni: consumabile, indicii și materiale. Primul - o varietate de subiecte care pot fi folosite doar o singură dată. De exemplu, o ceașcă de cafea vă va ridica nivelul de energie. Dintre materiale, poți face ceva util, dar dovezile vor veni la îndemână în cabinetul de dosare.
  • Harta. Cu aceasta, navigați prin locațiile disponibile pentru dvs.

Din toate obiectele studiate, stelele cad în masă - le colectează. Formați suficient - iar nivelul dvs. va crește. Pentru aceasta, sunt asumate diferite recompense aici, inclusiv să nu uitați să arunci monede.

concluzie

Imagini (imagini, click pentru marire):