Cum am ajuns de la Colombo la Hikkaduwa

Am zburat la Sri Lanka la ora 2 dimineața. Am decis să mergem în satul Hikkaduwa. Există o plajă mare, un ocean frumos și există recife de corali. Aici este cel mai mare număr de surferi care se adună pentru a merge pe valuri. Din informațiile de pe Internet, am aflat că puteți ajunge la orice plajă de pe coasta de sud-vest a Sri Lankului, cu taxi sau bas local. Taxiul este scump, aproximativ 50-80 de dolari, în funcție de distanță. În autobuz puteți să depășiți această cale pentru un ban.

De la aeroportul Colombo până la stația de autobuz local, un autobuz gratuit de transfer pleacă. În timp ce primea o hartă a Sri Lankului de la muncitorul informatic, ea a întrebat orele de operare a navetei. Băiatul a răspuns că autobuzele nu merg acum, dar își vor începe munca doar la ora 4 dimineața. Este mai bine să luați un taxi spre Colombo. Am întrebat cât de mult costă un taxi Hikkaduwa de la un șofer de taxi care era în serviciu la aeroport. În mașină, fără aer condiționat, 6800 de rupii, cu condeye - 7.500 de rupii. Prea mult. Pe tuk-tuka poate fi mai ieftin, dar am decis să economisim complet prin încercarea de a merge pe basuri locale. Anterior, acest tip de călătorie nu avea.

Am schimbat banii și am decis să mergem la navetă. Am părăsit aeroportul, ne-am întors spre stânga, am mers câțiva metri și am văzut un autobuz de fier. Sa dovedit că aceasta este naveta de care avem nevoie. Totul a funcționat, iar băiatul, probabil, a vrut să-și găsească clienții-șoferii de taxi-șoferi. Comandabil, prietenia în Sri Lanka este respectată!

După cum era de așteptat, plimbarea cu autobuzul este gratuită. Calul de fier ne-a dus la stația de autobuz. Șoferul de-a lungul drumului a vrut să ne aterizeze în apropierea parcului de ricșă, unul chiar a sărit în autobuz și deja ne-a târât lucrurile la ricșa. Nu am fost părtinitoare, deși obosit. Au ordonat șoferului să se ducă la stație și să se calmeze.

La stația de autobuz, am stat în basul local în Colombo. În capitala Sri Lanka, autobuzul se oprește lângă gară, unde este descrisă și stația de autobuz. Timp de 30 de kilometri de drum am dat aproximativ 250 rupii lanceene pentru două. În Colombo, autobuzul se opri în fața stației de autobuz. Ne-am rătăcit să căutăm basul local înainte de Hikkaduwa.

Mă grăbesc să fac ajustări postului. Am aflat de informația că naveta nu mai conduce de la aeroport. Acum, în locul călătorilor care așteaptă numărul autobuzului 187. Folosind-o, puteți ajunge la stația de autobuz Colombo Fort.

Pentru a ajunge în orice sat de pe coasta de sud-vest a Sri Lanka, ar trebui să stați într-un bas local, oprirea finală fiind satele Matara, Halle sau Tangalle. Ultima destinație este cea mai îndepărtată. Stați pe acest autobuz, puteți ajunge pe frumoasa plajă din Melissa.

La stația de autobuz au cerut localnicilor unde se oprește basul local la Hikkaduwa. Am fost luați la autobuzul potrivit. Sa dovedit a fi nu un bas local, ci un minibus mare cu placă A / C, cum ar fi un aer condiționat. Călătoria într-un astfel de autobuz este puțin mai costisitoare decât în ​​local. Pentru tarif, am dat 215 de rupii din nas. Biletele Matthar costă aproximativ 260 de rupii. Conducătorul oferă fiecărui pasager un bilet. Distanța de la Colombo la Hikkaduwa este de aproximativ 100 km.

• Sri Lanka. Ce amuzant Lusya)) În Sri Lanka, o mulțime de rătăcire. "
  • Sri Lanka. O experiență interesantă. Sunt în Sri Lanka pentru a treia oară și. "
  • Vizitatorul casual al unui site. NATAHA-ESTRST! Ca un preprotivnenko din satul tău. "
  • Bravoavia. În zilele noastre există atât de multe agenții de turism fără scrupule care recomandă. "
  • olga. Nici măcar nu știm. "
  • Arhiva călătorilor

Când copiați materiale și fotografii din blogul despre Sri Lanka, este obligatoriu să indicați sursa cu o legătură activă cu ea.